Ранкова зустріч 1 клас "Квітень"

Про матеріал

Мета. встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання;

навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання;

формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати;

формувати вміння говорити компліменти;

виховувати повагу один до одного.

Перегляд файлу

Марущак І.В. ,

учитель початкових класів

Балинського ліцею

 

Мета. встановлювати настрій дітей для сумлінного навчання;

навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання;

формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати;

формувати вміння говорити компліменти;

виховувати повагу один до одного.

 

І. Вітання

(Діти сідають у коло на подушечки на килимку)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                  (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.    (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В  цьому класі друзі всі:         (три плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                      ( три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва.     (погладити по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа.( погладити по голові сусіда справа)

 Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по колінах)

Помирися з тим, хто зліва.                 (взяти за руку сусіда зліва)

Помирися з тим, хто справа.               ( взяти за руку сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хто зліва.            (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

  1. Вправа «Комплімент»

(Учні говорять компліменти одне одному.)

ІІ. Обмін інформацією

  1. Визначення дати:

А)назви числа:

- Відгадайте віршовані загадки, додайте першу відповідь до другої і ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.

 

Загадка1

Шістку вмить переверни

Вниз хвостом і розкажи,

Нову цифру як назвати?

Можеш зразу відгадати?

Відповідь:9

 

Загадка2

Дуже схожа на косу.

Та косить вона не може.

Хто її не хоче вчити,

Хай іде траву косити.

Відповідь:7

 

- До дев’яти  додати сім дорівнює 16. Сьогодні – 16 число.

- Назвіть число, яке передує числу 16 (15).

- Назвіть наступне після 16 число (17).

 

Б) назва місяця:

Учитель. 

  • Яка зараз пора року? (Весна)
  • Назвіть весняні місяці (Березень, квітень, травень).
  • Який зараз місяць? (Квітень)
  • Чому квітень має таку назву? (Відповіді учнів.)

 - Як називали цей місяць наші пращури?

(Цвітень, краснець, дзюрчальник, апріль)

 

  1.  Спостереження за погодою

(Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)

 

Учитель. 

- Складіть речення про погоду сьогодні.

 

  1. Групове заняття

А)Слухання розповіді:

 

 В одному лісі, на галявині, де росте багато чудових квітів, жив маленький гномик. Він був дуже працьовитим, а коли закінчував свої справи, то любив милуватися красою лісу, слухати спів птахів. Але найбільше любив спостерігати за своїм настроєм.

Уранці, коли бачив ясне сонечко, квіточку, яка ще вчора була пуп’янком, гномик дуже радів. Йому здавалося, що його настрій схожий на салют, який переливається різними кольорами. Коли гномик ішов лісом і бачив зламану гілочку, понівечені квіти, сміття, що залишили туристи, йому одразу ставало неприємно, і настрій його був схожий на каламутну водичку. А коли гномик, після роботи повертався додому, то у своїй хатці почувався добре і впевнено. Настрій йому здавався схожим на чисту, прозору водичку.

Обговорення:

  • Чи був у вас такий настрій, як у гномика? Коли?
  • Чи був у вас веселий настрій? Коли?
  • Який настрій у вас тепер?

Б) Малюнок «Квітка настрою»

Учитель пояснює дітям, що кожний настрій має свій колір

радість - це жовтий, оранжевий, червоний кольори;

спокій - це зелений;

сум - коричневий, чорний, темно - синій.

Потім кожній дитині пропонується зафарбувати свою «пелюсточку» тим кольором, який відповідає її настрою. Після цього «пелюсточки» приєднуються до кружечка, утворюється «квітка настрою» дітей. Діти розповідають про свій настрій. Учитель повинен звернути особливу увагу на «пелюсточки», що мають темні кольори, запитати у дітей, чому в них такий настрій.

 

В) Вправа «Покращуємо настрій»

Діти висловлюють думки про те, як можна покращити свій настрій (Погратися, почитати книжку,подивитись мультфільм, погуляти на свіжому повітрі, погратися з котиком...)

Г)Вправа «Імпульс»

а) Діти стоять у колі, і взявшись за руки, передають одне одному потиск рук, передають імпульс - іскру.

б) Діти утворюють стовпчик зі своїх кулачків (по одному кулачку) і з посмішкою промовляють: «Усім, усім , хорошого настрою!»

Учитель нагадує дітям, що вони повинні підтримувати гарний настрій, бути привітними та уважними до своїх знайомих.

 

ІІІ. Щоденні новини

А) Новини класу

(Кожна дитина розповідає про ті власні новини, якими їй би хотілося поділитися з друзями)

Б) Учитель повідомляє, над якими темами буде працювати клас протягом дня

 

Учитель: - А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – точно!

Лічимо – правильно!

Пишемо гарно!

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку