Розширити знання учнів про значення води;
визначити настрій учнів;
забезпечити доброзичливу атмосферу;
розвивати емоційний інтелект, уяву, логічне мислення;
виховувати чуйність, любов до природи, бережливе ставлення до води.
Ранкова зустріч 4 клас до теми «Водні багатства України»
Тема: розширити знання учнів про значення води;
визначити настрій учнів;
забезпечити доброзичливу атмосферу;
розвивати емоційний інтелект, уяву, логічне мислення;
виховувати чуйність, любов до природи, бережливе ставлення до води.
І. Вітання.
Доброго ранку, птахи співають,
Доброго ранку, хмарки з неба вітають.
Доброго ранку, квітам , деревам, друзям й знайомим.
Миру і злагоди в кожну оселю, щоб наші рідні були здорові й веселі.
Вправа «Долоньки» ( діти вітаються один з одним , торкаючись долоньками, бажають ожин одному гарного настрою)
ІІ. Обмін інформацією. Тема дня «Значення води».
У мене сьогодні чудовий піднесений настрій, бо коли я йшла до школи, то йшов дощ і я раділа.
Вправа «Уявляю і малюю, а вже потім презентую » (Відповіді та малюнки учнів)
- Знайомтеся , ось вона!
Краплинка. Дівчинка із синьо-блакитним волоссям та кухлем у руці. Вона багато чого знає про воду. Скільки її на Землі та скільки міститься в рослинах і в організмі людини. Звідки вода надходить до наших осель і куди дівається після використання. А найголовніше – Краплинка знає, як берегти воду. Про все це вона розповідає Тарасику та Катрусі. Познайомив її з нашими чудовими дітлахами Домовичок.
А це улюблений віршик Краплинки про воду (авторка Кадрія Сафіуліна).
Якби на всьому світі не стало вмить води,
То висохли б всі ріки і зникли би льоди.
Тоді би дощ не капав, не падав білий сніг.
Ніхто і на санчатах кататись би не зміг.
Кап-кап-кап – тече водичка,
Кап-кап-кап – помиєш личко,
Кап-кап-кап – поп’єш води –
Кран скоріше закрути
. Якби на всьому світі не стало вмить води,
Пожухли би городи, загинули б сади.
І в морі-океані не плавали б кити –
Бо в тому океані ні крапельки води.
Хлюп-хлюп-хлюп – тече струмок,
Ремонтуй зливний бачок.
Бо на світі без води
Ні туди, і ні сюди.
Якби на всьому світі не стало вмить води,
То не було би більшої для всіх людей біди.
Щоб чиста та цілюща вода була завжди,
Як скарб безцінний ми її повинні берегти!
Діти, закрийте очі і уявіть собі. Літо... Дуже жарко… Давно не було дощу…Все сохне, жовтіє трава…Спека… І ось прилетіла хмарка (показати м-к). Загримів грім і почався дощ. Кап-кап-кап. Ви простягнули руку і на вашу долоню падає перша крапля дощу, така лагідна, така тепла…Уявіть що це вона… (показати дітям прозору намистину). І пішов дощ. Що ви можете про нього сказати? (Діти передають її по колу і говорять)
- сумний
Вправа «Настрій»
Візьміть по 1 краплині цього дощику і намалюйте свій настрій і прикріпіть до нашої хмарки.
ІІІ. Робота в групі.
1. Скринька запитань.
Краплинка підготувала вам запитання про себе і про дощик.
2. Гра «Український дощ»
Учні обирають собі пару. Один учень на спині іншого зображує руками те, що коментує вчитель:
3. Вправа «Хочу сказати»
Додати риму
Дощик тихо ….. (накрапає.)
Землю нашу ….. (поливає.)
Швидко так все ….. (оживає)
Дощик землю …. (напуває
IV. Щоденні новини. Доброго ранку
Сьогодні :
17 листопада , t° 6° ; - небо; . . .
Тема дня: «Значення води».
Думайте! Запам’ятовуйте!
Гра «Чарівна скринька».
(у торбинці 17-х голубих паперових краплинок і 1-го жовтого кольору). Діти по черзі витягують по одній краплиночці, кому дісталась жовта – той дитина дня і сідає за своє місце першою. Хай сьогоднішній дощ стане для вас щасливим.
Підготувала: вчитель початкових класів Любов Пінчук