Ранкова зустріч: "Батьківщина – одна, і ми про неї багато знаємо»

Про матеріал
Ранкова зустріч на тему:"Батьківщина – одна, і ми про неї багато знаємо» Мета: поглибити знання учнів про нашу державу Україну, формувати національну свідомість учнів, ознайомити учнів з Конституцією України і її законами, формувати уявлення дітей про права дитини, удосконалювати вміння співпрацювати, виховувати любов до Батьківщини і шанобливе ставлення до символів держави. Розробка буде корисною для вчителів початкової школи, особливо ! класів на ранкових зустрічах в курсі ЯДС
Перегляд файлу

Ранкова зустріч  на тему:  «Батьківщина – одна, і ми про неї багато знаємо»

Мета:  поглибити знання учнів про нашу державу Україну, формувати національну свідомість учнів, ознайомити учнів з Конституцією України і її законами, формувати уявлення дітей про права дитини, удосконалювати вміння співпрацювати, виховувати любов до Батьківщини і шанобливе ставлення до символів держави.

Обладнання: відео, картинки символів, роздатковий матеріалів для дітей, аудіозапис гімну України, Конституція України.

Форма проведення: ранкова зустріч.

Хід ранкової зустрічі

  1.               Запрошення дітей на ранкову зустріч.

Гра «Назви місто»

Діти називають місто, село чи селище в Україні і беруть за руку свого сусіда і так по черзі, щоб утворилося єдине коло.

  1.               Робота у колі. Гра «Розумний м’яч»

Вчитель кидає вибірково дітям м’яч, задаючи питання. Учні відповідають і повертають його.

  •                   В якій країні ми живемо?
  •                   Як вона називається?
  •                   Як називають мешканців України?
  •                   Столиця України?
  •                   Які гори знаходяться на території нашої держави?
  •                   Найдовша річка України?
  •                   Якими морями омивається територія України?
  •                   Державні символи України – це ….. ?
  •                   Яке значення мають кольори Державного Прапора?
  •                   Коли і де ми можемо чути Державний Гімн?
  •                   Як потрібно слухати Гімн України?
  •                   Чи знаєте ви слова Державного Гімну? Тож давайте заспіваємо його.

(Урочисте виконання гімну України під супроводження аудіо запису)

  1.               Цікаві факти про Україну.  Відео.
  •              Україна – одна з найбільших європейських держав, її площа – 603,7 тис. км2. Із заходу на схід вона простягається на 1316 км, а з півночі  на південь – на 839 км.
  •              24 серпня 1991 року Верховна Рада прийняла Акт проголошення незалежності України.
  •              На її території проживає понад 110 національностей.
  •              Національними стравами є червоний борщ,сало, вареники, галушки.
  •              В Україні розташовані власні 7 чудес країни.
  •              Україна має дивовижну політичну історію – тут з’явилася, одна з перших конституцій у світі, створена Пилипом орликом у 1710 році.
  1.               Групове заняття. Створення листівки «Моя країна – Україна».

Користуюсь роздатковим матеріалом, учні групою створюють листівку з таким змістом:

  1.               Карта України. Позначити столицю.
  2.               День народження: 24 серпня 1991 року – День Незалежності України.
  3.               Герб – тризуб (Розфарбувати, наклеїти)
  4.               Прапор (розфарбувати, наклеїти).
  5.               Гімн – записати назву.

5. Скласти асоціативний кущ до слова «Мова» (співуча, рідна, милозвучна, колискова, матусина, хвилююча, шевченкова).

6. Розгадування кросворду.

Питання.

  1.               Пташка, яка підкидає свої яйця у чужі гнізда (Зозуля)
  2.               Найвища гора України (Говерла)
  3.               Столиця України (Київ)
  4.               Розшифруй слово, яке сховалося у гербі України? (Воля)
  5.               Відомий Кобзар України? (Шевченко)
  • Яке слово сховалося у цьому кросворді? (Закон)
  •                   А що таке закон? (Відповіді дітей)

Основний закон нашої держави – це Конституція України. У ній записані права і обов’язки усіх громадян.

  •                   А які права мають громадяни України? (Відповіді дітей)
  1. Вибіркове читання і обговорення статей з Конституції України.
  2. Обговорення поняття «булінг». Правила уникнення булінгу. Куди і до кого звертатися за допомогою у разу виникнення булінгу.
  3. Підсумок ранкової зустрічі.

Гра «Дай п’ять»

Уявіть собі, що ваш кулачок – це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитеся.

  • У мене зараз гарний настрій.
  • Сьогодні я дізнався, яка площа нашої держави України.
  • Я знаю, які річки і моря знаходяться на території нашої країни.
  • Я познайомився (познайомилась) з Конституцією України.
  • Мені стали відомі права і обов’язки громадян нашої країни.
  • Мені сподобалося створювати листівку про Україну.
  • Вдома я поділюся враженнями про набуті знання з батьками.
  • Я знаю до кого звертатися у ситуації боулінгу.
  • Я дізнався номер телефону Національної дитячої «гарячої лінії».

У кого розкрилася долонька-квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та поділіться з товаришем, «давши п’ять».

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку