22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Ранкова зустріч "Безпечна дорога до школи"

Про матеріал
Ранкова зустріч- це чудовий спосіб вдало почати день у колі друзів, обмінятися новинами і планами,сказати кожному комплімент і підбадьорити того, у кого поганий настрій.Перед початком навчального дня вчитель збирає учнів ,щоб привітатися та створити позитивний настрій.Ранкові зустрічі допомагають школярам більше дізнатися прол однокласників та навчитися висловлювати власну думку.Допомогти зорієнтуватися в складних ситуаціях.Діти на ранковій зустрічі пригадують правила пішоходів та автомобілістів.Правила дорожнього руху.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Безпечна дорога до школи»

Ранкова зустріч- це чудовий спосіб вдало почати день у колі друзів, обмінятися новинами і планами,сказати кожному комплімент і підбадьорити того, у кого поганий настрій.Перед початком навчального дня вчитель збирає  учнів ,щоб привітатися та створити позитивний настрій.Ранкові зустрічі допомагають школярам більше дізнатися прол однокласників та навчитися висловлювати власну думку.Допомогти зорієнтуватися в складних ситуаціях.Діти на ранковій зустрічі пригадують правила пішоходів та автомобілістів.Правила дорожнього руху.

Ранкова зустріч проходить в класній кімнаті . Діти  після привітання  біля дошки  з знаками беруть лего і встають в коло на килимку.

Вчитель: Тротуари- це доріжки,

                 Ми по ним ідемо пішки

                 Всі хто тротуаром ходить,

                 Звуться просто….

(діти дають відповідь)

На  червоний йти не можна:

Стережись і зупенись!

Жовтий світить _ будь готовий!

На зелений не барись ,

Вільний шлях , сміливо в путь!

Правила ці не забудь!

Діти, вам знайомі слова: тротуар, проїзна частина , пішохідний перехід, підземний пішохідний перехід,рух пішоходів заборонено, пункт медичної допомоги.

(відповіді дітей)

Як ви думаєте про що ми будемо говорити на сьогоднішній ранковій зустрічі?

(відповіді дітей)

Так ми будемо говорити про правила дорожньго руху та про безпеку на дорогах. Давайте пригадаємо : як називається людина ,яка  ходить,а не їде транспортом?

(відповіді дітей )

Так. Це пішохід.

А людина яка керує транспортом ?

(відповіді дітей)

А людина яка їде в транспорті?

(відповіді дітей)

Які види транспорту ви знаєте?

(водний, річковий, повітряний, наземний, підземний.)

Назвіть їх будь ласка.

Ми з вами сьогодні будемо мандрувати різними видами транспорту.Перший чим ми будемо пересуватись – це потяг.Возьміть лего і роз’єднайте його на дві половинки, поставте ркуки побоках біля пояса та набераємо оберти . Потяг рушив чух-чух-чух ,перебираючи ніжками рушили.Далі полетимо на геликоптері з’єднайте лего разом витягніть руку вгорі і крутемо його по годинниковій стрілці .Далі пересідаємо на мотоцикл роз’єднали лего на дві частини. Потім рушаємо пароплавом. Витягніть руки вперед з цеглинками та рухаємо руками як хвильками.

Нарешті ми добрались до потрібної зупинки.

Повторимо знаки.(вчитель показує знаки ,а діти говорять що знак позначає.)

За допомогою лічилочки вибираємо учня дня .Дитна розповідає як добиралась до школи.Роповідає яка погода на вулиці та каже яке число та місяць.

Вчитель розповідає як краще та небезпечніше дійти до дому.

Дітей об’єднує вчитель в групи за допомогою дорожніх знаків.

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку