Ранкова зустріч до тижня «Мода»
Тема дня. Знайомство з модою.
Мета: формувати в учнів почуття дружності та єдності, з’ясувати поняття «мода», активізувати словниковий запас дітей з даної теми, викликати інтерес учнів до теми, що буде розглядатися
Тихо лунає музика із модних показів доки діти збираються у класі.
1.Вітання
Доброго ранку,
Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки
Та сяють усмішки.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Бажаєте ви,
І бажаю вам я!
Вітання у колі друзів
В цьому класі друзі всі ( плескаємо в долоні)
Я і ти, і ми, і ви.
Добрий день тому, хто зліва,
Добрий день тому, хто справа.
Ми - одна сім'я.
В цьому класі друзі всі( клацання пальцями)
Я і ти, і ми, і ви.
Не лякайся, той , хто зліва
Не лякайся, той , хто справа.
Ми - одна сім'я.
В цьому класі друзі всі( плескання по грудях)
Я і ти, і ми, і ви.
Пожалій, того , хто зліва
Пожалій, того , хто справа.
Ми - одна сім'я.
В цьому класі друзі всі( плескання по колінах)
Я і ти, і ми, і ви.
Помирися з тим ,хто зліва
Помирися з тим, хто справа.
Ми - одна сім'я.
В цьому класі друзі всі( плескаємо в долоні)
Я і ти, і ми, і ви.
Усміхнись тому, хто зліва
Усміхнись тому,хто справа.
Ми - одна сім'я.
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли.
Добрий ранок!
Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем!
- Вправа «Чарівний клубочок»
Діти утворюють коло. Учитель показує клубок ниток і повідомляє, що клубочок чарівний - він дарує кожній дитині комплімент. Діти передають клубок один одному та говорять компліменти.
2. Групове заняття
Гра « Створи ряд слів з теми «Одяг»»
Об єднати дітей у групи. Кожна група отримує набір прищепок. Учасник групи називає предмет одягу та прикріплює прищепку. Після закінчення гри діти рахують кількість прищепок( слів) які вони склали в тематичний ряд( слів)
Гра «Розкажи і покажи».
- Ось я беру у руки м’яч, і кажу: «На мені сьогодні… (Описує свій одяг, передає м’яч дитині) а на тобі? Діти складають невеличку описову розповідь. Вчитель допомагає, виправляє помилки.
3.Обмін інформацією
-На початку заняття в класі звучала музика. Думаю ви всі помітили, що зранку у нас лунала музика. Якою вона була? Який настрій передавала? Яка в неї швидкість? (Прискорена, енергійна, позитивна, швидка, цікава). Як ви вважаєте на яких заходах люди можуть вмикати таку музику? (На дискотеці, вдома, під час бігу, у спортзалі) А ще на модних показах.
Проблемне запитання «Що ви знаєте про моду?»
4.Щоденні новини
-Сьогодні ми з вами розпочинаємо тематичний тиждень «Мода», а темою сьогоднішнього дня є «Знайомство з модою» А тому я запрошую у крісло автора (ім͗ я дитини), яка розповість/прочитає (в залежності від рівня читацьких компетентностей учнів) нам про поняття мода із Вікіпедії (із комп͗ ютера або роздруківку).
Варіант для учня:
Мо́да у перекладі з французької та латинської означає міра, образ, спосіб, правило, розпорядження. Мода — це нетривале панування певного смаку в певній сфері життя чи культури.
Вона характеризує короткочасні й поверхневі зовнішні зміни побутових предметів(часто одягу) та мистецьких творів.
Вживання словосполучення «вдягатися за модою» походить з сімнадцятого століття, коли французька мода при дворі стала зразком для всіх європейських країн.
Доброго ранку, старанні учні!
Сьогодні:
Місяць:__________________
Число:___________________
День тижня:______________
Погода:__________________
Настрій:__________________
Цікавинки дня:
1.Що таке мода?
2.Що означає «вдягатися за модою»?
3.Чи можна оцінювати людину тільки за зовнішністю?
Бажаю успіху!