Розробка ранкової зустрічі до тижня «Професії»
Вітання
-
Доброго ранку, дівчата милі!
Доброго ранку, хлопчата сильні!
Настрій свій добрий мені передайте
Долоньку до долоньки всі разом з’єднайте!
-
Діти, мені дуже цікаво дізнатися, ким ви хочете стати, коли станете дорослими. Є безліч професій, на деяких з них працюють і ваші батьки.
-
Привітаймося таким чином: по черзі називаєте своє ім’я і говорите, ким ви хочете стати. Якщо у якоїсь дитини така ж мрія ви об’єднуєтеся, тобто ставайте поруч. (Діти таким чином бачать, що всі вони різні і мрії різні, але у деяких учнів вони збігаються, що говорить про те, що зараз у них однакові вподобання. Вчитель робить висновок).
Групове заняття
-
Любі діти, візьмемо три професії: вчитель, лікар і водій. (Вчитель підходить до дітей по колу, бере їх за руку і каже дитині професію, по черзі: вчитель, лікар, водій). А тепер, діти, об’єднайтеся у групи.
Перша група: Відгадайте професію.
-
Людина, яка готує їсти, називається… (кухар).
-
Той, хто будує будинки… (будівник).
-
Хто завжди тримається за кермо? (Водій).
-
А хто продає товар? (Продавець)
-
Людина, яка лікує тварин… (ветеринар).
-
Хто у школі завжди з дітьми… (вчитель).
-
А як називається професія чоловіків, які спускаються далеко під землю? (Шахтар)
-
Той, хто співає пісні… (співак).
-
Людина, яка знімається у кіно… (актор).
-
Хто робить зачіски? (Перукар).
Друга група: Знайдіть серед всіх слів назви професій, виріжте їх та наклейте на окремий аркуш.
.
Третя група: З’єднайте професію з малюнком, оберіть одну професію та розкажіть про неї.
Столяр
Офіціант
Лікар
Пілот
Садівник
Будівельник
Музикант
Пожежник
Вчитель
Художник
Обмін інформацією
Вправа «Чарівна професія».
-
Діти, уявіть, що ви можете придумати нову професію, якої ще немає у світі. Розкажіть нам по черзі, що за професію ви придумали. У вас є одна хвилинка, щоб уявити, можете заплющити очі.
Гра «Ми з тобою…».
-
Діточки, подумайте разом з другом (дитина, що стоїть справа), яку професію ви хочете показати. Треба тільки показувати жестами. А інші діти повинні відгадати.
-
Вправа «Крісло автора».
Дитина розповідає про цікаву професію когось з родичів.
Щоденні новини.
-
Любі діти, ось послухайте вірш.
Танцюрист чи гітарист,
Може вчитель чи столяр?
Ким, дитино, хочеш бути?
У майбутньому же стати?
Є професій безліч, обирай на смак
Може все ж таки офіціант?
Хочеш бути космонавтом?
Ну а може музикантом?
Хтось з вас скаже: «Садівник»,
А ще краще: «Будівельник»!
Пам’ятай, дитино, обирай собі:
Те, що хочеш в житті тільки ти!
-
Я розкажу вам про деякі цікаві професії.
-
Наприклад, модель. Дівчата дуже люблять моду. Ви знаєте, хто такі моделі? (Відповіді дітей). Моделі ходять по сцені в новій одежі, представляють її.
-
А ще є фотомоделі, яких фотографують, а потім викладають на обкладинки журналів.
-
А ось для хлопчиків цікава професія – це водії або машиністи. Вони дуже полюбляють машини, а деякі хотіли б їздити на потязі. Уявіть, як це складно, але якщо навчитися, то це буде цікаво і просто!
-
Діти, а чи знаєте ви, що музиканту в день концерту потрібно встати тільки з правої ноги, тоді виступ буде вдалим. Є дуже багато цікавого серед професій, які нас оточують. І про це ми дізнаємося на цьому тижні.