Ранкова зустріч "Добре там жити , де вміють дружити"

Про матеріал
Ранкова зустріч"Добре там жити , де вміють дружити" Мета: оптимізувати позитивні емоції у дітей, дружнього ставлення один до одного; проявляти співчуття, викликати бажання допомогти;розширити уявлення дітей про людські чесноти; заохочувати до корисних справ; учити відрізняти добре від поганого.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Добре там жити, де вміють дружити

 

1.Вітання

Стали рано ми на ганок і сказали: «Добрий ранок!»

Сонцю, полю і травиці, добрим людям, тихій річці…

Добрий ранок, світе мій, мирний, чистий, голубий.

Привітайте один одного по колу

2.Обмін інформацією

Прочитайте вислів “Добре там жити, де вміють дружити”, що він означає?

Що таке дружба?

А ви знаєте, якими повинні бути справжні друзі?

 

Гра«Що ти скажеш, коли..»

Мета: оптимізувати позитивні емоції у дітей, дружнього ставлення;  проявляти  співчуття, викликати бажання допомогти.

Що ти скажеш, коли:

зустрінеш друга у дворі (варіанти відповідей дітей)

Вітаю, привіт, добрий день.

прийдеш у школу ( варіанти відповідей)

Усім доброго ранку.

побачиш увечері маму (варіанти відповідей)

Добрий вечір.

наступиш комусь на ногу (варіанти відповідей дітей)

Вибачте, будь-ласка.

з ким - небудь прощаєшся (варіанти відповідей)

До побачення, до зустрічі, хай щастить, на все добре.

висловлюєш подяку за щось (варіанти відповідей дітей)

 

Гра «У якому вчинку живе добро»

Мета: розширити уявлення дітей про людські чесноти; заохочувати до корисних справ; учити відрізняти добре від поганого.

Учитель  називає вчинки, а діти мають визначити, які з них є добрими, а які - ні.

  •  когось ображати;
  • захистити слабкого;
  • когось обдурити;
  • поважати старших;
  • не ділитияс іграшками;
  • берегти природу;
  • вихвалятися перед усіма;
  • попросити вибачення, якщо не правий;
  • обізвати;
  • зробити комплімент.

 

Гра«Добре – погано»

Мета: вчити дітей добирати слова-антоніми.

Учитель  роздає  слова, а діти відповідають, добре це чи погано. Робота біля дошки.

Погано                     Добре

розірвав                 захистив

образив                  відвідав

посварилися         обігрів

відібрав                 допоміг

штовхнув              поділився

ударив                  заспокоїв
3.Групове заняття

“Обери собі в друзі казкового героя”. Перед дітьми малюнки казкових героїв, можливо намалювати казкового героя, я яким би дружив. Як варіант, роздрукувати малюнки-пазли казок, щоб діти склали та обрали друга.

-Поясніть, чому саме ви обрали цього казкового героя?

4.Теми для щоденника вражень

Я люблю з друзями....

У мене багато/мало друзів...

Справжній друг.

 

docx
Додано
22 травня 2020
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку