Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Ранкова зустріч "Добрі господарі"

Про матеріал
Матеріал висвітлює виховання бережливого відношення до природи, зокрема до води.
Перегляд файлу

Тематичний тиждень «Пригоди краплинки»1 клас

Ранкова зустріч

Мета : Поглиблювати знання дітей про одну з найпотрібніших для всього живого речовину  у природі – воду ; дати поняття про місцезнаходження води в природі; виховувати бережливе господарське відношення до води.

Привітання.

Разом з сонечком встаю,
Разом з птахами співаю:
– З добрим ранком!
З ясним днем! –
Ось як славно ми співаємо!

Гра «Подаруй тепло»

-Доброго дня ,шановні діти. Приємно бачити всіх радісними та усміхненими. Погляньте у віконечко! Який сьогодні ранок?

- Правильно ,сонячний!

 - А хто хоче сьогодні бути у ролі сонечка? ( На дитину одягається віночок з промінчиків сонечка.

-Які промінчики у сонечка? (Діти дають характеристику промінчикам(Теплі,лагідні…)  і почергово одягають віночок ).

-Як тепло і сонячно в нашому класі!

Вивчення вірша «Світить сонце»

Світить сонце в вишині,
Тобі світить і мені.
Землю нашу зігріває,
Сади світлом наливає.
Світить ясно у віконце
Золотава зірка — Сонце.

-Який у вас настрій?

Обмін інформацією. Тема дня « Де є вода в природі?»

-Діти, хто сьогодні зранку пив чай?

- Що потрібно для приготування  чаю?

- Так,звісно вода?

-З чого вона  утворюється? ( з краплинок)

-А ви знаєте, що краплинки води – справжні чаклунки.Вони бувають грайливі , різнокольорові, суворі, теплі і холодні.Їхній настрій може змінюватись як з погодою так і з порами року -  можуть плакати дощами , сипатись на землю пухнастим снігом, перетворюватись на кригу, одягати дерева в білосніжні шати з інею, вигравати росою  (перегляд фотопрезентації).

 

 

-Як потрібно ставитися до води?

Слухання й обговорення казки  В.Сухомлинського «Де береться краплинка?»

  Бігала Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі. Одна сіла на рукав. Дивиться Оленка на пухнасту сніжинку. Шестикутна зірочка, така красива, блискуча. Ніби казковий майстер вирізьбив її зі сріблястої платівочки. Наблизилась Оленка до сніжинки. Дивиться, милується нею. І бачить диво: сніжинка стала краплиною води.

Запитання до дітей:

— Яке диво могла побачити Оленка? (Сніжинка стала краплинкою води.)

— Де ж поділась сніжинка?

— А на що може перетворитися краплинка зимою? (На сніг, лід, бурульку, іній, крупу.)

 

Гра з м’ячем  «Вода – не вода»

- Якщо я називаю слова пов’язані з водою – ви ловите м’яч , якщо ні – відбиваєте(сніжинка,книжка, дощ,парта, лід,веселка…)

-Як ви гадаєте , де можна зустріти краплинку? А в нашому класі може вона заховатись? Давайте її пошукаємо.

Броунівський рух.

-Корисна вода - 1-ша група шукає малюнки з зображенням рослин і тварин.

-Шкідлива вода -2-га група шукає малюнки на тему руйнівної роботи води.

-Хто не потребує води - 3-тя група шукає малюнки неживої природи.

 

Авторське крісло «Я – краплинка»

 

Щоденник вражень:

*Мені сподобалось …

*Я дізналась (дізнався)…

*Мені було цікаво …

*Я намагатимусь…

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 березня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку