Ранкова зустріч "Добрі господарі"

Про матеріал
Матеріал висвітлює виховання бережливого відношення до природи, зокрема до води.
Перегляд файлу

Тематичний тиждень «Пригоди краплинки»1 клас

Ранкова зустріч

Мета : Поглиблювати знання дітей про одну з найпотрібніших для всього живого речовину  у природі – воду ; дати поняття про місцезнаходження води в природі; виховувати бережливе господарське відношення до води.

Привітання.

Разом з сонечком встаю,
Разом з птахами співаю:
– З добрим ранком!
З ясним днем! –
Ось як славно ми співаємо!

Гра «Подаруй тепло»

-Доброго дня ,шановні діти. Приємно бачити всіх радісними та усміхненими. Погляньте у віконечко! Який сьогодні ранок?

- Правильно ,сонячний!

 - А хто хоче сьогодні бути у ролі сонечка? ( На дитину одягається віночок з промінчиків сонечка.

-Які промінчики у сонечка? (Діти дають характеристику промінчикам(Теплі,лагідні…)  і почергово одягають віночок ).

-Як тепло і сонячно в нашому класі!

Вивчення вірша «Світить сонце»

Світить сонце в вишині,
Тобі світить і мені.
Землю нашу зігріває,
Сади світлом наливає.
Світить ясно у віконце
Золотава зірка — Сонце.

-Який у вас настрій?

Обмін інформацією. Тема дня « Де є вода в природі?»

-Діти, хто сьогодні зранку пив чай?

- Що потрібно для приготування  чаю?

- Так,звісно вода?

-З чого вона  утворюється? ( з краплинок)

-А ви знаєте, що краплинки води – справжні чаклунки.Вони бувають грайливі , різнокольорові, суворі, теплі і холодні.Їхній настрій може змінюватись як з погодою так і з порами року -  можуть плакати дощами , сипатись на землю пухнастим снігом, перетворюватись на кригу, одягати дерева в білосніжні шати з інею, вигравати росою  (перегляд фотопрезентації).

 

 

-Як потрібно ставитися до води?

Слухання й обговорення казки  В.Сухомлинського «Де береться краплинка?»

  Бігала Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі. Одна сіла на рукав. Дивиться Оленка на пухнасту сніжинку. Шестикутна зірочка, така красива, блискуча. Ніби казковий майстер вирізьбив її зі сріблястої платівочки. Наблизилась Оленка до сніжинки. Дивиться, милується нею. І бачить диво: сніжинка стала краплиною води.

Запитання до дітей:

— Яке диво могла побачити Оленка? (Сніжинка стала краплинкою води.)

— Де ж поділась сніжинка?

— А на що може перетворитися краплинка зимою? (На сніг, лід, бурульку, іній, крупу.)

 

Гра з м’ячем  «Вода – не вода»

- Якщо я називаю слова пов’язані з водою – ви ловите м’яч , якщо ні – відбиваєте(сніжинка,книжка, дощ,парта, лід,веселка…)

-Як ви гадаєте , де можна зустріти краплинку? А в нашому класі може вона заховатись? Давайте її пошукаємо.

Броунівський рух.

-Корисна вода - 1-ша група шукає малюнки з зображенням рослин і тварин.

-Шкідлива вода -2-га група шукає малюнки на тему руйнівної роботи води.

-Хто не потребує води - 3-тя група шукає малюнки неживої природи.

 

Авторське крісло «Я – краплинка»

 

Щоденник вражень:

*Мені сподобалось …

*Я дізналась (дізнався)…

*Мені було цікаво …

*Я намагатимусь…

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 березня 2020
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку