Ранкова зустріч. «Хто такі друзі? . Яким має бути друг (подруга)?»

Про матеріал

Тема: Хто такі друзі? . Яким має бути друг (подруга)?

Мета:

  • ü Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
  • ü Допомогти дітям з'ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки. Дізнатися правила дружніх стосунків.
  • ü Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, емоційну сферу дитини.
  • ü Виховувати співчуття, любов до ближнього.

Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда. Комп'ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Калмиківська ЗОШ I-III ст.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч.

«Хто такі друзі? . Яким має бути друг (подруга)?»

 

 

 

 

 

 

 

 

Старобільськ - 2018

Ранкова зустріч

Тема: Хто такі друзі? . Яким має бути друг (подруга)?

Мета:

  • Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
  • Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки. Дізнатися правила дружніх стосунків.
  • Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, емоційну сферу дитини.
  • Виховувати співчуття, любов до ближнього.

Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда. Комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.

Хід зустрічі.

Діти заходять до класу і сідають на килимок.  На килимку лижать квіточки різних кольорів. На всіх квіточках написані правила дружби.

  1. Привітання один до одного.
  • Доброго дня! Шановні друзі, ми зібралися сьогодні з дуже важливою митою. Сьогодні поговоримо про тих, з ким вам подобається гратися і спілкуватися. Як ви гадаєте про кого йдеться?

Діти: Про друзів.

  • Так про ваших друзів. А хто ж такі друзі?

Діти: Друзі ті хто ділиться цукерками.

          Друзі граються зі мною ……

  • Так друзі це люди які завжди поруч, які діляться іграшками та цукерками.

2.Вправа на знайомство з друзями дітей. Запропонуйте дітям по черзі продовжити речення: «Мене звуть (ім’я). Мого друга звуть (ім’я)». А чи завжди друзі в нас люди?

Діти: Так

           Ні ……

  • Ні, не завжди. В нас дома є друзі домашні улюбленці. Так а давайте по черзі назвемо друзів домашніх улюбленців.

Діти: (Називають клички домашніх улюблинців)

  • Діти а чи всі ми вміємо товаришувати? Щоб мати друзів серед дівчаток і хлопчиків , вам треба вчитися товаришувати. Зараз я вам прочитаю віршик про дружбу, а мені назвете правила дружби які запам’ятаєте .

Про дружбу

 

В житті усім потрібна дружба:

І для розваг, і для журби, й для служби.

Із другом легше в світі жити,

Але й дружити треба вміти.

Слід другові допомагати,

В пригоді завжди захищати,

Слід жарти друга розуміти

Й самому жартувати вміти.

Коли ж якесь нерозуміння,

Потрібно виявить терпіння.

При сварці – швидше помиритись –

Не варто з друзями сваритись.

(Вікторія Остапчук)

  • Дітки всім сподобався віршик?

Діти: Так.

  • Ви запам’ятали правила дружби?

Діти : Так.

3.Руханка під відео Дитяча пісня ДРУЖБА та інші пісеньки і руханки для дітей українською мовою 

 (https://www.youtube.com/watch?v=dTM-2i7nlzc)

4. Вправа «Поляна дружби»(визначаємо  правила товаришування)

 На дошці заздалегідь прикріплена поляна квітів. Квіти лежать на килимку у дітей правилами товаришування. Діти вибирають квіточку вчитель читає правило діти говорять підходе це правило чи ні. Якщо підходить діти прикріпляють його до полянки квітів.

Відаєте дитині папірець разом із клейким стікером і попросіть її наклейти папірець на галявину квітів.( Написи на квітках в дивіться в додатку1) Коли всі листочки наклейні підбиваємо підсумки. Завдання виконується під пісеньку: «Пісня про Дружбу»                                                                        ( https://www.youtube.com/watch?v=kR149ZsUInw)

Підсумуйте: «Треба поводиться з друзями так, як хочеш, щоб вони поводилися з тобою».

5.Відкритий мікрофон.

 - Дітки давайте поділимося своїм настроєм з однокласниками. По черзі пі дійдіть до куточку настрою і позначте який у вас настрій. Розкажіть однокласникам чому у вас такий настрій.

Діти: По черзі підходять до куточку і розповідають чому в них такий настрій.

6. Підсумкова вправа «Посмішка»

- Дітки сядьте по колу і передайте свою посмішку один одному , і побажайте щось гарне на сьогоднішній день.

7.Закінчення ранкової зустрічі.

Вивчення пісеньки: Музика: О. Янушкевич. Слова: М. Ясакова.

Знають всі коли є друг – все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш – друзів більше ти знайдеш.

Приспів: Дружать сонце і земля, ля-ля, ля-ля.
Дружать луки і поля, ля-ля, ля-ля.
Дружать діти на землі
І великі і малі.

Разом ходим на гурток, поспішаєм на каток.,
Нам незгоди не страшні – з другом весело мені.

Приспів.

Де єднає дружба всіх – там лунає пісня й сміх,
Свято нам несуть у дім – буде весело усім.

Приспів.

(http://texty-pesen.ru/pisnya-pro-druzhbu.html)

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
1189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку