Ранкова зустріч "Хто живе у лісі?"

Про матеріал

Дана розробка створена для учнів 1 класу, які будуть навчатися за новим Державним стандартом з 1 вересня 2018 року. Використовується під час вивчення тематичного блоку "Зима"

Перегляд файлу

Тема заняття: Хто живе у лісі?

Освітні  завдання:  Виховувати любов до  тварин. Формувати у дітей  доступні   уявлення про         життя  тварин в лісі.   Проявляти доброзичливе ставлення    до однолітків та дорослих. Вміти дарувати  радість  успіхам  інших, допомагати тому, що цього потребує. Намагатися створити спокійний, розважливий настрій та гарну атмосферу на весь день.  Прагнути  до створення спільноти через проведення спільних ігор ,вітань.  Заохочувати  дітей до обміну інформацією від подорожі до лісу. Розвивати діалогічне мовлення. Заохочувати  до  пізнання нового , а саме сприймання та розуміння інформації про те, чим діти займатимуться протягом цього  дня. Заохочувати  дітей до розповідання віршів.  Спонукати до прояву творчості , індивідуальності  під час спілкування з однолітками.

Матеріал:  Аудиозапис мелодії,  художнє  слово, , ноутбук, слайди, іграшки, м`ячик, ілюстрації  з зображенням

Хід проведення:     

Звучить музика

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли!

Добрий ранок!Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем

ВІТАННЯ ОДИН З ОДНИМ У КОЛІ.  ( Діти стають у коло , по черзі   беруться за руки і вітаються).

«Добрий ранок» Тимофійчику. Я рада , що ти прийшов до школи. Бажаю тобі гарного дня…( і так з рештою дітей.)

Учитель: Щось у мене ручки замерзли, а у вас?

А чому вони замерзли?(Бо на дворі холодно)


Я пропоную вам погріти ручки.(Пальчикова гімнастика)

Учитель бере зображення сонечка сумного без промінчиків. Починає розповідати казку.

Жило-було Сонечко, і було воно веселе та радісне. Але прийшла зима і заморозила промінчики у Сонечка і воно тепер не може зігрівати ні тваринок , ні рослини , ні людей.

 Скажіть малята, а чи хочете ви допомогти Сонечку?
А як саме ми можемо йому допомогти?
Так, подарувати нові промінчики!
Тож давайте допоможемо йому!

Д/г «Поверни сонечку промінчики»

Діти повертають сонечку промінчики,  висловлюючи побажання гарного настрою, веселого дня….

Ясне сонечко в кімнату

Дивиться в віконечко

Дуже раді всі малята,

Люблять вони сонечко( Діти тягнуться до сонечка)

Вчитель: Мої ручки зігрілися, а ваші. (відповіді дітей).
Я дуже рада, що ми допомогли сонечку.

 Дітки сьогодні я прийшла до вас не сама.  Хто  зі мною прийшов?

Діти: Ведмедик

Вчитель: А чому ти,Ведмедику, сумний?

Ведмедик: Я сумний бо не маю друзів.  Я шукав їх а знайти так і не зміг.

Вчитель: Діти , а де живе      ведмедик?

Діти : У лісі.

Вчитель: А як ви думаєте де ми  можемо  знайти друзів ведмедика?

Діти : У лісі

Вчитель: Діти, а чи є неподалік нашої школи ліс?

Діти: Немає

Вихователь:  Давайте  ведмедику покажемо картинки про ліс та розкажемо що ж це таке ліс?

СЛАЙДИ ВІДЕО РОЛИК ПРО ЛІС  2 ХВИЛИНИ

Розповідь   вчителя .

Ліс –це  багато різних дерев:  берези, дуби, тополі, клени, ялини, сосни. Коли вони ростуть разом це і буде ліс  В лісі  також   э багато  кущів та рослин.   На деревах живуть птахи . А також   багато  тварин .

Ведмедик:  Дуже цікаво , я зрозумів.

Вчитель: Тимофій розкаже вірш про ліс.

                                                                         Ліс

                                             Ліс – це друг всьому живому

                                            Звір  і птах живее  у ньому

                                             Він повітря   очищає

                                              Ароматом напуває.

Вчитель:  Діти, давайте вирушимо до лісу  і допоможемо   Ведмедику знайти йому друзів. Але до лісу не простого, а чарівного.  А допоможе нам потрапити

 «Чарівний килим»

ГРА:» ЧАРІВНИЙ КИЛИМОК»

Діти сідають навприсядки . Але перед  тим  як  вирушити , ми повинні   стати маленькими чарівними дітками.  Сьогодні зранку  наш килим – самоліт вирушає….. Діти куди вирушаємо ? До лісу . Діти закривають очі.

( Звучить музика)   Прилетіли « Відкриваємо очі»

Вчитель:                                 Прилетіли

                                   Подивіться , мої  любі,

                                     Серед поля ліс стоїть

                                      Ми гуляти в ліс підем

                                       і звірят ми там знайдем.

ОБМІН    ІНФОРМАЦІЄЮ :     

 Вчитель:   Діти  заходять до лісу  і   розповідають, що  бачать у лісі?  Які  дерева ростуть?

Діти:  Ялини, берези.

Вчитель : Якого кольору ялина?

Діти: Зеленого

Вчитель:  Ялинка  зелена, голочки  маленькі  колючі.  Ой там щось біжить.істає малюнок)

Вчитель: діти, хто це?

Діти: їжачок

Вчитель: Де живе  їжачок?

Діти : В лісі.

Вчитель:  Що має на спинці?

Діти:  Голочки

Вчитель: Чим харчується їжачок?(Діти відповідають)

Вчитель:  Давайте подивимося може ще хтось в лісі  живе. Вчитель:  Діти  дивіться на дереві, хтось живе. Хто це?

Діти: Білка

Вчитель:  Правильно. Де живе?

Діти : В лісі , на дереві.

Вчитель:  Як рухається?

Діти: Стрибає  по деревах.

Вчитель:  Що гризе?

Діти: Горішки.

А які ще тварини живуть в лісі?

Дізнайомося за допомогою загадок(Відповідь:лисиця ,вовк)

Вчитель:   Ведмедику, ми  знайшли тобі друзів ти задоволений?

Ведмедик:  Так

Вчитель:  Діти, давайте покажемо нашому ведмедику, в які   цікаві  ігри ми  граємо.

ГРУПОВЕ  ЗАНЯТТЯ:  Проведемо ГРУ: «М`ЯЧИК»

Вчитель:  Кому я кидаю м`ячик  той і розповідає віршик про  тваринок, яких ми зустріли в лісі. Почали.  Вірші.

                                                       їжак

                      їжачок пішов у ліс

                    Що із лісу він приніс

                      Під листком жовтеньким

                      Знайшов  гриб   смачненький.

                                                        Зайчик

                        Дуже любить моркву гризти

                          Та сиру капусту їсти.

                          Спритно з боку в бік стрибає,

                          Довгі лапки задні має.

Вчитель:  Молодці   діти. Час швидко проминув. Нам  потрібно   повертатися додому. Вчитель і  діти сідають на килимок, закриваємо очі ( Лунає  та сама музика) . Коли музика закінчилася  виходять з  килимка….

ЩОДЕННІ   НОВИНИ

Діти давайте розповімо     Ведмедику ,  що ми  будемо робити! Може  він з друзями  залишиться  ще з нами.

Ведмедик: Я згоден  сьогодні залишитися з вами, але не надовго.

Вчитель:  А сьогодні ми з вами діти будемо  говорити про:

ВПРАВА «ЗАГАДКОВА СКРИНЬКА»

Підведення підсумків

Рефлексія. Вправи «Мікрофон»

  Діти по черзі беруть у руки мікрофон та висловлюють свої враження, почуття, емоції від прослуханого й побаченого впродовж зустрічі.

docx
Додано
28 березня 2018
Переглядів
2392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку