Коротка презентація як матеріал до уроку на тему "Принципи, форми і методи правового виховання учнів".
Матеріал призначений для використання в якості наочної складової при проведенні майстер-класів та інших видів занять з педагогічними працівниками загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів.
Принцип гуманізму Під категорією «гуманізм» розуміють, з одного боку, спрямування суспільної і індивідуальної свідомості на людину, а з іншого - домінування у функціонуванні всієї правової системи природних прав і свобод людини, її благ, розвиток у неї вмінь та можливостей, формування внутрішньої свободи і відповідальності. Гуманізм виховання - це також віра вихователів, педагогів у можливості тих, кого виховують, у можливість їх удосконалення, це повага до їх особистих прав, потреб та інтересів.
Принцип демократизму Проявляється у органічному поєднанні прав, свобод, обов'язків та відповідальності учасників виховного процесу. З одного боку, співробітництво у правовиховній роботі між вихователем та вихованцем, як рівноправним суб'єктом правовиховного процесу, а з іншого - виключає вседозволеність та анархію.
Навіть найскладніші науково-правові питання мають викладатися у максимально доступній формі. При цьому популярність повинна обов'язково поєднуватись з науковістю. Доступність нерівнозначна спрощенню, яке завдає правовиховному процесу суттєвої шкоди, робить його поверховим, малоефективним. Принцип доступності і популярності
Принцип систематичності Правовиховна робота повинна проводитись відповідно до розроблених планів, програм, наукових підходів та встановлені терміни з використанням у певній системі прогресивних засобів, форм і методів правовиховної роботи, що надає можливість досягти наміченого результату.