Ранкова зустріч із вчителями початкових класів

Про матеріал
Майстер-клас "Ранкова зустріч" розраховано для учителів початкових класів для проведення семінару. Під час проведення ранкової зустрічі супроводжується презентацією.
Перегляд файлу

«Ранкова зустріч» для учителів початкових класів      

  •          Доброго ранку! Вітаємо Вас у … (назва закладу освіти).

До Вашої уваги один день шкільного життя.

Пропоную Всім  учасникам семінару утворити  коло.

Вправа 1. Привітання.             

                              Другу руку простягни,

                              Посмішку усім пошли.

                              Добрий ранок!

                              Добрий день!

                              Нашу зустріч розпочнем!

 

  •      Давайте привітаємось, давайте посміхнемось, давайте в очі глянемо, і нам тепліше стане.
  •          Шановні гості, сьогоднішню зустріч розпочнемо з ранкової зустрічі!
  •          В народі говорять – будь-яку роботу починай красиво, а закінчуй – блискуче. Отже і ми так спробуємо.

Виступ. Інформаційна сторінка  «Ранкові зустрічі у НУШ»

  •          Що таке ранкова зустріч?
  •          Ранкова зустріч - це спілкування, якого так бракує дітям, але воно допомагає дитині повірити в себе, побачити свою значущість. Найважливішим є те, що  ранкова зустріч охоплює цінності, які стають основою для створення відповідальної та дбайливої спільноти учнів. Ранкові зустрічі сприяють розвитку в учнів любові, доброзичливості, духовності, тих рис, на яких тримається життя, від чого залежить майбутнє людства.

 Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Діти у колі  поважно вітаються з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу діляться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають, ставлять свої запитання та коментують.

Ранкова зустріч - це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності  класу, де панує атмосфера спіклування.

  •          То ж і ми з вами сьогодні поспілкуємося в колі друзів, колег, однодумців. А зараз ми трішки відпочинемо.

Вправа 2. Створення «колекції теплих слів».

  •          Поверніться обличчям один до одного і доторкніться долонями. Скажіть один одному приємні слова.
  •               Зараз ми  створимо «колекцію теплих слів». Кожен на паперовій стрічці записує тепле слово, обміняйтеся стрічками.
  •                 Шановні колеги, Ваша задача -  розмістити свої «теплі слова» на повітряних кульках та зачитати їх. (Зачитують).
  •                 Ось такими словами, що у нас на повітряних кульках ми і створимо атмосферу тепла і затишку, і нехай цей день стане днем позитиву для всіх нас.

Вправа 3. Робота із сенканом.

- Перед Вами неповний сенкан. Визначивши ключове слово, Ви дізнаєтесь тему нашої зустрічі:

  1.                      ????????
  2.                   Веселі, допитливі.
  3.                   Дружать, розвиваються, навчаються.
  4.                   Помічники батькам.
  5.                    Квіти життя.
  •                      Так, це ДІТИ.
  •                      Ми будемо говорити про дітей, про дитинство. Поділимося досвідом роботи у  Новій українській школі, школі компетентностей ХХІ століття.

Поетична сторінка. Вірш про дітей.

Нема світлішого нічого в цілім світі,

Як сонце ясне й чисті небеса.

Нема нічого кращого, як діти,

Бо в них любов, надія і краса.

 

Тому щоденно маєм пам’ятати,

Який би пост не обіймали ми..

Весь жар душі потрібно їм віддати,

Щоб діти виросли хорошими людьми!

 

  •          Сучасний учень, сучасна дитина - ці поняття для нас зрозумілі. А якого кольору у наших дітей дитинство?

      Вправа 4.  «Дороги дитинства».

 - Оберіть дитячі ступні того кольору, який вам подобається. На них запишіть заклад, у який ви ведете дітей, дорогою дитинства.  Скажіть, Чому ви обрали саме цей колір?  

        Вправа 5. «Не закінчене речення».

  •                        Перед вами «Дорога дитинства». Прикріпіть ці ступні на «Дорогу дитинства» та продовжіть  вправу «Не закінчене речення».

 «Діти – це…»  ……………(відповідають).

  •                 «Дорога дитинства» нам показала, що діти для нас – це...

                        Це наша радість і наша гордість.

                        Це біль нестерпний, це наша совість.

                        Це наша заздрість і наша мудрість.

                        Це наш неспокій і наша мужність.

 

  - А на завершення нашої ранкової зустрічі скажіть, для чого ця річ?........ (дитяча шапка, шкарпетки, рукавички).

    - А що зігріває душу і серце?...

- Так, кава чи чай.

- Так заведено у нашого народу, що за філіжанкою чаю чи кави, частувальники насолоджуються спілкуванням один із одним, обмінюються інформацією. Тож, давайте і ми з Вами поспілкуємося.

СМАЧНОГО!!!

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку