Ранкова зустріч. «Кольорова веселка щастя»

Про матеріал

Кожна людина – творець свого щастя.

Складання « Кластеру» « Кольорове щастя нашого класу» ( прийом критичного мислення)

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

 

Тема . «Кольорова веселка  щастя»

Мета.  Розширювати уявлення дітей про те, що кожна людина – творець свого щастя. Допомогти учням зрозуміти, що означає бути людиною. Виховувати почуття любові до рідного краю, своєї сім’ї, школи.  Формувати бережливе ставлення до природи. Поповнювати словниковий запас новими словами; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання; виховувати бажання ввічливо висловлювати свої почуття свої почуття; вчитися малювати та висипати веселку кольоровою манкою.

 

Хід зустрічі:

1. Вправа «Одне одному разом»
Чергова пара дітей разом з учителем готує вірш класу.
Учитель : Діти , у нас є чудова новина . Уявляєте…


1-й учень
На світанку вулицею міста,
Де шумлять про весну явори
З рюкзаками , як парашутисти
Поспішають юні школярі
2-й учень
Наша рідна перша школа біля гаю
Схожа на літак- аероплан.
Цей літак щоранку вирушає
У далеку подорож до знань.
                                                                     Анатолій Качан
2. Привітання – вірш «В цьому класі друзі всі»
-Діти, давайте станемо  всі в коло й разом вирушимо в подорож, але спочатку промовимо  вірш - привітання   « В цьому  класі друзі всі »
2.1 Індивідуальне привітання учнів (жести, міміка, долоньки)
2.2 Гра - вітання «Дон-Дон-Дері » (як один з варіантів тактильної гри )
2.3 Тренінг «Я-МИ»
                            Тренінг «Я-МИ»
Я-найкращий – Ми найкращі

Я- активний –   Ми активні

Я- веселий –     Ми веселі

Я- талановитий – Ми талановиті

3. Щоденні новини

1.Вправа «Синоптична хвилина».

1.1. Вправа « Народний календар віщує» ( 6 лютого « Аксинін день» , «Яка Ксенія –така весна»

2.Рефлексія настрою.

- Яка у нас погода в класі? Який у вас настрій? (Діти прикріплюють на дошку зображення ,що відповідає настрою)

- Давайте усмішки всім дарувати.
І друзям, і гостям, і мамі ,і татові.
Хай радість злітає у небо, як птах.
І добрі слова у всіх на устах.

4. Обмін інформацією.

- Сьогодні ми поговоримо про дуже важливу річ в житті людини – про щастя, про те , що означає бути щасливим.

4.1. Розгадування ребусу « 7 Я »

- А чи можна назвати наш клас сімєю ?

- А чи знаєте ви, що число сім – магічне, бо у світі ,багато чого позначено числом сім.

4.2. Проблемне запитання. Бесіда «Магічні числа в нашому житті»

-Скажіть, де  «сховалося» число 7 у нашому житті ?

( 7 днів у тижні, 7 раз відміряй, а раз відріж – народна мудрість, 7 чудес світу,

7кольорів веселки, і тд. )

-А ще від щастя Людина буває на сьомому небі . Саме тому воно і є магічним.

4.3. Вправа «Мікрофон»
- А хто з вас бачив веселку у якій виграє дивовижних 7 кольорів?
- А на що вона схожа веселка ?(на місточок)
Так, кольори веселки утворюють веселковий міст на все небо і по ньому хочеться пробігтися, бо він неодмінно заведе у чарівну казку. Давайте і ми поринему у казку й спробуємо скласти власну казку – кластер.
4.4. Вправа «Мозковий штурм»

 - А чи є кольори у щастя?

5. Групове заняття. Складання « Кластеру» «  Кольорове  щастя нашого класу» (за допомогою різнокольорових прапорців або стрічечок)

 

 

 


 

        

 

                                                                                                                          

 

 

 

 

 

Мама, тато

 

ласка, тепло                   Батьківське слово              Квіточка                     Людство

 

                                        Мамина усмішка                Пташка

                                        Бабусині руки                     Стежина

                                        Дідусеве плече                    Гай           Мир на Землі,

                                                                                                       хороша сім'я,

                                                                                                       робота для батьків, освіта

 

- Можливо, щастя має більше кольорів. Хто знає. Та я знаю лише одне, що воно — різноколірне, барвисте і світле. І нехай у кожного з нас щастя буде веселковим, чистим, бо людина приходить у світ для добра і для щастя.                               

5.1. Гра «Крісло Щастя». (Діти по черзі сідають на стілець й одягають корону «Щастя».)

— Скажи, Щастя, що ти подаруєш для життя людині.

5.2. Сюрприз –подаруночки «Солодка мрія»

У нашому головному мозку виробляються  «гормони щастя». Найпростішим способом підвищення «гормону щастя» є поїдання шоколаду. Шоколад покращує настрій і підтримує тонус організму. Тож давайте нашу ранкову зустріч закінчимо збільшенням «гормонів щастя» в нашому організмі – з’їмо шоколадну цукерочку.

 

6.Ознайомлення з планом роботи на день

  • 1.Урок літературного читання ( виразно читатимемо вірші про дивовижний світ природи Вадима Скомаровського й вивчемо нові прислівя про знання, школу, книгу)
  • 2.Математика  ( будемо рахувати приклади й розвязувати задачі з магічним числом 7 під час вивчення теми «Таблиці множення і ділення»)
  • 3.Українська мова ( Запишемо ознаки щастя й складемо словосполучення зі словом Щастя , створимо власний «Сенкан» )
  • 4.Природознавство (зясуємомо відповідь на питання «Чому зявляється веселка?»
  • 5.Образотворче мистецтво (малювання веселки різнокольоровою манкою)

 

« Бачите ,як гарно навкруги! І те, що буде виходити з-під ваших рук, повинно бути таким же гарним!» (А. Потапова)

 

Сідайте на свої місця і готуйтесь до уроку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дворецька Алла Іллічна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
2119
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку