Ранкова зустріч "Корисна їжа"

Про матеріал
Тема: «Корисна їжа» Мета: Поглибити знання учнів про вітаміни, їх вплив на здоров’я. Ознайомити учнів з назвами поживних речовин і головними функціями цих речовин в організмі (білки, жири, вуглеводи, мінеральні речовини). Довести перевагу натуральних продуктів, розповісти про негативний вплив шкідливої їжі на дитячий організм. Формувати мотиваційну установку на споживання корисної для здоров’я їжі. Виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережливого ставлення до свого здоров’я. Хід роботи I . ВІТАННЯ: - Доброго ранку, Улянко! - Доброго ранку! - Сергію, Миколо, Тетянко… - Доброго ранку! - Андрію, Софійко, Іванку… - Доброго ранку! - Дмитрику, Марку, Мар'янко… - Доброго ранку! - Єво, Данилку, Меланко… - Доброго ранку! - Федоре, Глібе, Світланко… - Доброго ранку! Всім я вам, діти, бажаю доброго ранку! Без чого же ранок – не ранок, скажіть? - - Без сніданку! - Справді, любі мої! Кожній людині, а тим більше дитині вранці необхідно снідати. При цьому потрібно вживати лише корисні продукти і страви. Давайте вивчимо про це віршик. Перші справи корисні, ще й дуже, Кожного дня їх, вживай, любий друже, Про рибу і м'ясо ти не забувай І овочі й фрукти постійно вживай! - А зараз по черзі спробуємо повторити цей віршик, поділившись на групи по 7 – 8 в кожній (Кожна група виголошує свій рядок). II. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ: - А зараз, діти, давайте дізнаємося більш конкретно, які ж продукти насправді є корисними, а які вживати не слід. Я буду по черзі кидати вам м'ячик, називаючи якийсь продукт, страву, або напій, а ви, впіймавши м'яч, повинні швидко сказати: «Корисно» або «Не корисно».(Вчитель кидає м'яч, називає такі продукти як чіпси, сосиски, бургер, кока-кола, картопля-фрі,(некорисні) та борщ, молочну кашу, мед, овочевий салат, фрукти, сир, варене м'ясо(корисні). Якщо дитина помилилася, пояснює, чому корисний або шкідливий той чи інший продукт чи страва). - А зараз я вам загадаю загадки про корисні продукти. А) Щоб омлету вам зробити, Спершу треба нас розбити. (Яйця) Б) Я духмяний, в дірочках, А на смак – так просто ах! (Сир) В) Спочатку я в окріп попав, А потім венегретом став. (Буряк) Г) Зелену травичку корівка жує, А потім мене вона людям дає. (Молоко) Д) На дереві ми зріли, На сонці боки гріли. (Фрукти) Е) Тілі-тілі-бом-ті-ті, Він варився на плиті, Ну а потім – ай-лю-лі, Танцював він на столі. Гуп-гуп, наче дід, - йдіть швиденько на обід: В мене капуста є й буряк, І чудовий я на смак! (Борщ) Є) А скажіть-но, любі діти, Без чого юшки не зварити? (Риба) ІІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ: - Діти, на календарі вже початок весни. Цю пору року люблять, мабуть, усі. Тож я прошу вас продовжити моє речення «Весна – чудова пора року, тому що …». Робимо це по колу. Я починаю першою, якщо дозволите. Тож весна – чудова пора року, тому що з’являється така корисна вітамінна зелень, як щавель, кріп, петрушка, зелена цибуля. Тепер ваша черга. ІV. ЩОДЕННІ НОВИНИ: «Народний прогностик»: - Діти, сьогодні на календарі 6 березня, який називають днем Хоми Весногрія. У давнину казали: «Прийде Хома, то не страшна вже й зима» або «Прийшов Хома – вважай, зими нема». Тож будемо сподіватися, що зима і справді не буде вже докучати морозом, а поступиться весні. І скоро прилетять з вирію птахи, зображення яких ви бачите на фліп-чарті. Давайте назвемо їх. V. СТВОРЕННЯ ПРАВИЛ КЛАСУ: - Сьогодні до наших правил класу ви запропонували додати таке: «Поважати і допомагати». Молодці!
Перегляд файлу

Тема: «Корисна їжа»

Мета:  Поглибити знання учнів про вітаміни, їх вплив на здоров’я. Ознайомити учнів з назвами поживних речовин і головними функціями цих речовин в організмі (білки, жири, вуглеводи, мінеральні речовини). Довести перевагу натуральних продуктів, розповісти про негативний вплив шкідливої їжі на дитячий організм. Формувати мотиваційну установку на споживання корисної для здоров’я їжі. Виховувати навички культури і гігієни правильного харчування, бережливого ставлення до свого здоров’я.

 

Хід роботи

 

I . ВІТАННЯ:

- Доброго ранку, Улянко!

- Доброго ранку!

- Сергію, Миколо, Тетянко…

- Доброго ранку!

- Андрію, Софійко, Іванку…

- Доброго ранку!

- Дмитрику, Марку, Мар'янко…

- Доброго ранку!

- Єво, Данилку, Меланко…

- Доброго ранку!

- Федоре, Глібе, Світланко…

- Доброго ранку!

Всім я вам, діти, бажаю доброго ранку!

Без чого же ранок – не ранок, скажіть? -

- Без сніданку!

   - Справді, любі мої! Кожній людині, а тим більше дитині вранці необхідно снідати. При цьому потрібно вживати лише корисні продукти і страви. Давайте вивчимо про це віршик.

Перші справи корисні, ще й дуже,

Кожного дня їх, вживай, любий друже,

Про рибу і м'ясо ти не забувай

І овочі й фрукти постійно вживай!

  • А зараз по черзі спробуємо повторити цей віршик, поділившись на групи по 7 – 8 в кожній (Кожна група виголошує свій рядок).

 

II. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ:

- А зараз, діти, давайте дізнаємося більш конкретно, які ж продукти насправді є корисними, а які вживати не слід. Я буду по черзі кидати вам м'ячик, називаючи якийсь продукт, страву, або напій, а ви, впіймавши м'яч, повинні швидко сказати: «Корисно» або «Не корисно».(Вчитель кидає м'яч, називає такі продукти як чіпси, сосиски, бургер, кока-кола, картопля-фрі,(некорисні) та борщ, молочну кашу, мед, овочевий салат, фрукти, сир, варене м'ясо(корисні). Якщо дитина помилилася, пояснює, чому корисний або шкідливий той чи інший продукт чи страва).

- А зараз я вам загадаю загадки про корисні продукти.

А)  Щоб омлету вам зробити,

Спершу треба нас розбити.

                            (Яйця)

 

Б)  Я духмяний, в дірочках,

     А на смак – так просто ах!

                             (Сир)

 

В)  Спочатку я в окріп попав,

    А потім венегретом став.

                             (Буряк)

 

Г) Зелену травичку корівка жує,

    А потім мене вона людям дає.

                             (Молоко)

Д) На дереві ми зріли,

     На сонці боки гріли.

                              (Фрукти)

 

Е)  Тілі-тілі-бом-ті-ті,

Він варився на плиті,

Ну а потім – ай-лю-лі,

Танцював він на столі.

Гуп-гуп, наче дід,

- йдіть швиденько на обід:

В мене капуста є й буряк,

І чудовий я на смак!

(Борщ)

 

Є) А скажіть-но, любі діти,

 Без чого юшки не зварити?

   (Риба)

 

 

ІІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ:

- Діти, на календарі вже початок весни. Цю пору року люблять, мабуть, усі. Тож я прошу вас продовжити моє речення «Весна – чудова пора року, тому що …».  Робимо це по колу. Я починаю першою, якщо дозволите. Тож  весна – чудова пора року, тому що з’являється така корисна вітамінна зелень, як щавель, кріп, петрушка, зелена цибуля. Тепер ваша черга.

ІV. ЩОДЕННІ НОВИНИ:

«Народний прогностик»:

- Діти, сьогодні на календарі 6 березня, який називають днем Хоми Весногрія. У давнину казали: «Прийде Хома, то не страшна вже й зима» або «Прийшов Хома – вважай, зими нема». Тож будемо сподіватися, що зима  і справді не буде вже докучати морозом, а поступиться весні. І скоро прилетять з вирію птахи, зображення яких ви бачите на фліп-чарті. Давайте назвемо їх.

 

V. СТВОРЕННЯ ПРАВИЛ КЛАСУ:

- Сьогодні до наших правил класу ви запропонували додати таке: «Поважати і допомагати». Молодці!

docx
Додано
6 травня 2019
Переглядів
1907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку