Ранкова зустріч «Ми – підприємливі» (Сьомий тематичний тиждень НУШ «Ми – підприємливі»)

Про матеріал

В розробці подані матеріали, які допоможуть вчителю формувати потребу бути доброчинними; удосконалювати уміння спілкуватися; сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро»; розвивати підприємливі якості та вміння, розвивати творче мислення.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Ми – підприємливі»

(Сьомий тематичний тиждень НУШ  «Ми – підприємливі»)

Мета: формувати потребу бути доброчинними; удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному розвитку; сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро»,  «доброзичливість», «доброчинність», «добробут»; розвивати підприємливі якості та вміння, розвивати творче мислення.

Вчитель: 

Доброго ранку, діти! Тиждень «Ми – підприємливі» триває. Пропоную згадати, що нового відкрили ви для себе! І почнемо з привітання.

Оберіть собі пару – побудуймо два кола. Перший (внутрішній ) менший, другий ( зовнішній) більший. Поверніться обличчями одне до одного і посміхніться – усмішка запорука  дружніх тривалих стосунків. Умова така: вітаєшся –  називаєшся   « Добрий день! Я- (імя промовляючого)»

***

Вчитель:

Знайомство починається з вітання –

Потисніть руки ви, як гарні друзі.

 (діти тиснуть руки  із словами «Добрий день! Я- (своє імя)»

Вчитель:

Зробіть крок по колу вправо, змініть партнерів.

 

Вчитель:

Тепер з товаришем ти привітайся

і легким помахом пізнай його.

 (вітання із словами «Добрий день! Я- (своє імя)»

 Вчитель:

Зробіть крок по колу вправо, змініть партнерів.

 

Вчитель:

Згадай вітання у країнах Сходу –

 Вклонися гостю із повагою ти.

 (складають долоні на східний манер і вклоняються одне одному із словами «Добрий день! Я- (своє імя)»

Вчитель: Зробіть крок по колу вправо, змініть партнерів.

 

Вчитель:

Піднімемо ми настрій другу

 і привітаємося долоньками двома.

( Плескають двома долоньками вгорі(внизу) із словами «Добрий день! Я- (своє імя)»

Вчитель:

Зробіть крок по колу вправо, змініть партнерів.

 

Вчитель:

Діти, на ваших партах є квитки, на перший погляд вони чисті і не мають жодних поміток. Але, відкрию вам таємницю – там приховано напис. Як же це  можна перевірити?

( Діти називають варіанти)

У давнину, коли треба було приховати секретну інформацію, люди писали молоком або водою з лимоном, давали йому висохнути. Білий лист тримали якийсь час над свічкою поки не зявлялися букви. Так у  мультфільмі «Фіксики» дуже гарно розповіла Сімка про невидимі чорнила.

Вчитель:

Давайте спробуємо і ми перевірити  ці чудові невидимі чорнила.

(Вчитель готує один тайний квиток, запам’ятовує і,  ніби випадково, обирає саме його. Проводить експеримент – на папері зявляються букви слова

Я М І. Відсутність напису на інших листах можна по-різному аргументувати.)

 

Вчитель:

Ми прочитали цей лист, діти! А які риси характеру нам допомогли зробити велике відкриття?

(Діти формують відповіді – кмітливість, наполегливість( ми не відступили); знання попереднього досвіду ( м-ф «Фіксики»); бажання зробити це самому; бажання відкриттів тощо)

Отже ми зараз були підприємливі – довели свою практичну кмітливість, здатність активно діяти, ініціативність.

 Давайте спробуємо зібрати слово з цих букв! (підбирають слово). Так! Це слово «імя». Воно буде новим кроком в нашій грі.

Напишіть своє імя друкованими буквами на папері. Проти букв вашого імені запишіть притаманні вам сильні риси характеру.

(Діти можуть написати або розповісти. Обговорення завдання.)

Вчитель:

  • На цьому тижні ми прочитали народну казку «Розумниця». Який персонаж вам сподобався.(дівчинка Маруся);
  • Чому? (перехитрила пана);
  • Як вона це робила? ( розгадувала його загадки і складала свої хитріші);
  • Для чого вона це робила?(рятувала батька)
  • Які риси характеру мала Маруся?( смілива, сильна, добра, хитра, розумна)
  • Хто по - вашому у казці переміг!(дівчина)

Отже, добро перемогло!

  • В казках добро завжди перемагає?( так).
  • А в житті? (не завжди)
  • Чи легко робити добрі справи? Що  для цього треба?
  • Хто з вас робив добрі вчинки? Які у вас були відчуття?

Сьогодні ми виготовимо «Стіну доброчинності», одна добра справа – одне серце. Почнемо просто зараз, пригадайте, яку добру справу ви зробили протягом навчання в школі, позначте її серцем на нашій стіні.

 (Діти вирізають паперові серця, презентують добрі справи )

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку