Ранкова зустріч Ми школярі
У цій ранковій зустрічі діти будуть розвивати уміння розмовляти й слухати,шо є найважливішими якостями ,необхідними для демократичної культури. Ця зустріч дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях, а вчителеві моделювати і активно розвивати дітей. Брати участь у розробці правил та рутин класу. Бути активним, відстоювати свою позицію, вміти домовлятись та шукати компроміс.
Ранкова зустріч відбувається в класній кімнаті діти стоять у колі у них в руках цеглинки лего
Вчитель: Захотів до школи Джмелик Та й купив собі портфелик.
А в новенький той портфелик Він поклав смачний кренделик Джмелик ходить гоноровий:- Я до школи вже готовий! Як гадаєте малята: Може, ще щось треба взяти?
О. Овчар
Вчитель Діти вам сподобався віршик?
Діти :Так.
Вчитель: А на вашу думку Джмелик все зібрав до школи, що йому потрібно?
Діти:(відповіді дітей )
Вчитель: А що потрібно брати з собою до школи?
У дітей в долонях лего. З шести цеглинок залишіть лише дві (жовтого та синього кольору) я буду називати речі які потрібні у навчанні ви піднімаєте жовту цеглинку, а предмети які непотрібні , або без яких можна обійтись у школі- ви підносите цеглинку синього кольору.
Вчитель просить повторити одного з учнів завдання.
М’яч, зошит, пенал, кольорові олівці , буквар, гумка, лялька, машинки, шампунь , пензлик, лінійка, клей, ножиці, цукерки, іграшки, скакалка, гудзики, прикраси, нитки, лійка, відро, каністра, метелик, повітряні кульки,альбом, пластилін, лего.
А лего нам потрібно? Так, потрібно бо з ним можна не лише гратись, а і працювати .
Вчитель: Відгадайте діти загадку.
Бачить- не бачить, чути- не чує.
Мовчки говорить, дуже мудрує.
(книга)
Вчитель: Діти, скажіть будь ласка, навіщо нам читати?
(відповіді дітей).
А ви знаєте де живуть книги?
(відповіді дітей)
Як ви уявляєте собі бібліотеку ?
А давайте уявимо собі бібліотеку майбутнього і з своїх цеглинок побудуємо її.
(діти колективно будують бібліотеку майбутнього).
Хвилинку- цікавинку розповідає учкнь,який готував повідомлення про правила поведінки в бібліотеці.
Правила поведінки потрібно дотримуватись не лише у бібліотеці а і у школі .
Давайте подумаємо разом які правила класу ми можемо придумати, обговорити, щоб їх дотримуватись і щоб вам було комфортно.
(діти пропонують правила , обговорюють їх.)
Учнем дня сьогодні буде той, хто придумав найцікавіше правило.
Учень дня розповідає дітям яке число,рік, місяц, яка погода і в куточку природи відмічає .Діти об’єднуються в команди і сідають на укок.