Тиждень 11. МОДА
Мета: збагачувати знання учнів про моду й модні тенденції в одязі; викликати інтерес до професій художньо-естетичного циклу; розширити знання дітей про правильне використання одягу протягом дня; навчити комплектувати свій гардероб потрібними речами; розвивати здібності учнів у творчих пошуках власного стилю одягу, своєї внутрішньої краси; сприяти розвитку творчого мислення, фантазії; виховувати естетичний смак, бажання бути охайним, дбайливо ставитися до предметів одягу.
День 1. ЩО ОЗНАЧАЄ БУТИ МОДНИМ? / ЯК ВИЯВЛЯТИ СВОЮ НЕПОВТОРНІСТЬ?
1. Вітання
· Вправа «Ланцюжок компліментів»
- Доброго дня, мої любі першокласники.Привітайтеся ті, хто в джинсовому одязі оплесками. Потупайте ніжками ті, хто в штанцях.Пострибайте ті, хто в спідничках. Помахайте ручками ті , хто в светриках.А тепер дружно скажуть « Доброго дня !» всі , на кому є одяг.
Комплімент почнемо за зразком.
- Ти мені подобаєшся , тому що в тебе такий гарний ……
2. Щоденні новини.
Один учень виходить і з допомогою вчителя заповнює щоденні новини.
3. Обмін інформацією. Тема дня «Що означає бути модним?»
Розгадування ребуса.
М 1 ,,а (мода)
- Чи хотіли б ви бути модними?Чому?
— До одягу люди завжди ставилися з пильною увагою. В Україні споконвіку казали: «Шануй одежу в дворі, вона тебе в людях». Таке ставлення до свого зовнішнього вигляду цілком виправдане. Адже одяг — це те, у чому ми йдемо поміж люди. Недбале ставлення до нього й нині сприймають як неповагу до себе.
В усі часи за допомогою одягу люди прагнули справити враження на інших.
— Ви знаєте, що таке мода? (Мода — це те, що подобається людям у цей час.)
— Якою, на вашу думку, має бути модно вдягнена людина?
— Чим вона відрізняється від інших?
— Чи може така людина мати неохайний, непривабливий вигляд?
· Гра «Показ моди»
Модель – це професія людини, яка демонструє одяг.
Всі ви бачили в кіно, як моделі ходять,
Як томливим поглядом подіум обводять.
Потім повертаються, одяг демонструють,
А численні глядачі щедро аплодують.
Моделі так ходять, кажуть дефілюють,
І усе наряди нові демонструють.
Учнів запрошують на показ моди. Для цього потрібно по черзі пройтися, зупинитися та розповісти про те, у що вони одягнені й взуті. Розпочинає показ учитель.
— Як правильно дібрати одяг? (Одяг має бути зручним і чистим, відповідати зросту, розміру, призначенню й бути пристойним.)
Перегляд відеоролика «Смішарики. Пісенька про моду».
4. Групове заняття
Перегляд відеоролика «Смішарики. Пісенька про моду».
Виставка «Улюблений одяг школяра»
— Уявіть, що сьогодні в школі відкривається виставка «Улюблений одяг школяра». Презентуйте свій експонат. Намалюйте його та прикріпіть до дошки, поки звучить мелодія.
Теми для щоденника вражень
□ Мій улюблений одяг.
□ Мої улюблені кольори в одязі.
□ Костюм для мого друга (подруги).
Або
Як один хлопчик став законодавцем моди
На світі жив-був один хлопчик. Дуже розумний хлопчик і трохи самотній. Він був мрійником і винахідником, щоразу придумував цікаві ідеї й навіть не одну з них йому вдавалося втілити в життя. Щоправда, з практичними речами в житті хлопчикові не щастило. Він забував одягати однакові шкарпетки й часто приходив до школи в різноколірних. А ще із хлопчика сміялися однокласники за його незвичні окуляри, латки на рукавах та руде непричесано-кучеряве волосся. Сьогодні звички цього хлопця майже не змінилися. Він так само може прийти на роботу в різних шкарпетках та в розтягнутому светрі. Однак тепер ніхто з нього не сміється. Хлопчик виріс, він став відомим винахідником, творцем Фейсбуку, керівником великої й відомої компанії та щедрим меценатом. І всі довкола прагнуть його наслідувати – надягати окуляри, щоб здаватися розумнішими, носити різні шкарпетки, щоб привертати до себе увагу, та розтягнуті светри, щоб здаватися розкутішим. Марк Цукерберг, який ніколи не цікавився модою, став її законодавцем. Тому коли ти побачиш хлопчика чи дівчинку в незвичному одязі, не спіши глузувати
Пам’ятай, перед тобою, може, майбутній законодавець моди, який шукає себе і свій стиль, або байдужий до одягу винахідник, який теж шукає свій стиль, щоправда, в нових технологіях.
Мирослава Олійник
Попередньо пояснюємо значення незрозумілих слів (меценат, законодавець, компанія, нові технології, Фейсбук):
1. Чи хлопчикові було образливо, коли з нього сміялися діти?
2. Чи можна вважати, що хлопчик був оригінальним та неповторним і через байдуже ставлення до одягу демонстрував своє «Я»?
3. Чи варто оцінювати людей за їхнім одягом? Чи траплялося тобі бути у схожій ситуації? Як ти діяв/-ла?
Мультфільм про моду «Корисні підказки, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=yFELDH9Mwb8)