День 4 «ЧОМУ ЗДОРОВИМ БУТИ МОДНО?»
1. Вітання
Діти утворюють коло, узявшись за руки, промовляють:
Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго вчора, сьогодні, щодня!
Миру бажаємо кожній родині,
Щастя, здоров’я — кожній людині!
2. Щоденні новини.
Один учень виходить і з допомогою вчителя заповнює щоденні новини.
-
Який сьогодні день тижня?
-
Який місяць?
-
Яка пора року?
-
Яка погода сьогодні за вікном?
-
Яка тема тижня?
3. Обмін інформацією. Тема дня «Чому здоровим бути модно?»
— У всіх привітаннях ми щиро бажаємо одне одному передусім міцного здоров’я. Бо здоров’я — найдорожче, що в нас є. Це те, що визначає нашу тривалість життя. Зараз набуло популярності вживання корисної їжі, якісної води та дихання очищеним повітрям. Усе це вважається модним. Бути здоровим — красиво, модно, стильно, класно.
— А що означає бути здоровим?
— Навіщо бути здоровим?
— Що впливає на здоров’я людини?
· Слухання й обговорення казки «Секрети здоров’я»
В одній далекій маленькій країні було місто із дивною назвою Здорове.
-
Чи доводилося вам зустрічати у своєму житті міста з такою назвою?
-
Гадаєте, місто отримало свою назву від того, що було великим і в ньому жило багато людей? Зовсім ні. Здоровим воно було тому, що всі його жителі мали добре здоров’я.
-
Хіба може бути таке, скажете ви? Дійсно, важко в це повірити. Саме тому багато людей приїздило у місто Здорове, щоб на власні очі побачити його дивних жителів та розкрити секрети їхнього здоров’я.
-
Пропоную подумки вирушити у це чудове місто й дізнатися його секрети.
-
Вправа «Незакінчене речення»
-
Берегти своє здоров’я — це...
-
— А ще мешканці міста Здорове не забували про привітність, увічливість: зустрічаючись на вулиці, завжди віталися, посміхалися одне одному, бажали гарного дня. Жили мирно, допомагали одне одному. Адже точно знали, що здоров’я людини — у її власних руках.
-
· Гра-медитація «Я — дерево»
-
— Щоб бути здоровими, ми повинні вміти ще й відпочивати. Зараз заплющте оченята, розслабтеся, уявіть себе деревцем.
-
Дерево — живе, дихає, п’є водичку, росте. Воно міцно тримається корінням за землю, черпає з неї сили. Силою наповнюється й ваше тіло. Розплющте очі, потягніться, підніміть ручки до сонця. Відчуваєте тепло сонячного проміння, що розливається по тілу? Ви набралися енергії від сонечка, увібрали в себе соки землі. Будемо працювати далі.
-
— Діти, ми нагулялися й захотіли поїсти.
-
— А чим же нам перекусити?
-
· Робота в парах. Гра «Споживчий кошик»
-
Кожна пара отримує картки із зображенням продуктів харчування. Потрібно скласти в кошики лише ті продукти, що належать до здорової їжі.
-
— Які корисні продукти ви обрали?
-
— Діти, а які продукти ви не поклали в кошики? Чому?
-
· Гра «Спіймай правильну пораду»
-
— Так, щоб бути здоровим, потрібно займатися фізкультурою й фізичною працею, дотримувати режиму дня, повноцінно й правильно харчуватися. Я називатиму поради, а ви будете «ловити» тільки правильні, плескаючи в долоні.
-
□ Гуляй на свіжому повітрі.
-
□ Уживай свіжі продукти.
-
□ Бережи зір.
-
□ Перевтомлюйся.
-
□ Одягайся відповідно до погоди.
-
□ Пізно лягай спати.
-
□ Не роби зарядку.
-
□ Чисть зуби.
-
□ Загартовуйся.
-
□ Не дотримуй режиму дня.
-
□ Уживай багато солодощів.
-
4. Групове заняття
-
Створення колажу «Здоровий спосіб життя — це модно»
-
Учні об’єднуються в групи й отримують завдання: розкрити поняття «здоровий спосіб життя» шляхом створення колажу із поданих картинок. Потім групи презентують свою роботу.
-
Теми для щоденника вражень
-
□ Щоб бути здоровим(ою), я...
-
□ Мої мрії.
-
□ Як піклуються про здоров’я у моїй родині.