Ранкова зустріч на тему «Перше знайомство»

Про матеріал
Мета: дати дітям перше поняття про школу, познайомити дітей одне з одним, виховувати повагу до школи та її мешканців, розвивати пізнавальні інтереси.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч на тему «Перше знайомство»

Мета: дати дітям перше поняття про школу, познайомити дітей одне з одним,

виховувати повагу до школи та її мешканців, розвивати пізнавальні інтереси. 

Матеріали: ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

 

І. Вітання

- Добрий день, діти, мої любі майбутні першокласники! ось і настав час нашої першої зустрічі. Я дуже рада привітати вас у нашій школі. Сьогодні знаменний день – ми з вами вирушаємо у цікаву подорож до Країни Знань. Поруч з вами завжди буду я – ваша перша вчителька та ваші батьки.

І ось ви в школі.

Це наш клас. 

Ви всі прийшли сюди учитись. 

Життя цікаве буде в нас, 

Лиш треба добре потрудитись. 

Бо тільки праця вам дає: 

Знання, уміння й інше диво! 

Коли ж у тебе все це є, 

То ти зростатимеш щасливо. 

Сьогодні розпочинається ваше шкільне життя. Я вітаю вас з першим шкільним святом, адже сьогодні наша держава святкує день знань і науки. Школа радісно вас зустріла й усміхається усіма віконцями до своїх любих дітей. 

Погляньте одне на одного, посміхніться одне одному. Адже кожна нова подорож починається зі знайомства. Ось ми зараз з вами познайомимось. 

Знайомство зі школою.

Казочка.

А зараз хочу казочку, вам, друзі, розказати…

Може зможете її часом і впізнати.

У мене є хороша звичка –

Носити взимку рукавички.

Одну – дорогою згубила,

Шукала довго я й ходила…

А тут дивлюся з рукавички

Посміхнулись мені личка.

Що за диво? Чудеса!

Великий дім – яка краса!

(вчитель відкриваю дошку, на якій в центрі розташована велика рукавичка)

Багато світлих там кімнат,

А в них гарнесеньких малят.

В одній із них я вирішила поселиться,

І житлом, і знанням з друзями поділиться.

Заходь в гості друзі

Я буду рада дуже!

Хто-хто у кімнаті цій живе?

Я Наталія Владиславівна – вчителька ваша.

А ти хто? (підходить до першого учня) і так знайомитися з усіма.

Нас багато всіх зайшло в дивне й гарне це житло.

Але зовсім не боюся, що порветься рукавичка,

Бо моя хороша звичка:

Зробити затишно й цікаво в домі цім,

Любим мешканцям моїм.

Будемо ми всі дружить,

В мирі й злагоді всі жить,

Наполегливо трудитись

І старанно вчитись;

Бо тепер усі ви і я – дружня сім’я.

Один одному всміхнемось і потиснемо руки.

Любі друзі! Вирушаєм пізнавать науки!

 

ІІ. Обмін інформацією

Слово школа з грецької мови « схоле» прийшло до нас і означає дозвілля, місце навчання. У греків школи з’явились ще у 6 столітті до нашої ери і навчались в них тільки хлопчики. А в Київській Русі перші школи з’явились в 11 столітті. Колись до школи йшли взимку, на день святого Наума – 14 грудня. У народі говорили : «Пророк Наум наведе на ум». 

Бесіда про школу 

Великий будинок у місті стоїть,

Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.

Як чаша, він повний знаннями,

Ласкавий будинок цей з нами. 

- Що це за чарівний будинок? (Школа).

А давайте вивчимо віршик про школу. 

Ось і школа, ось і клас.

Він давно чекає нас.

І прийшли ми всі сюди.

Щоб учитись і рости.

Діти хором повторюють за вчителькою.

  • Молодці! От ви виконали перше завдання у школі.

Гра «Новосілля»

Школа – це шлях до науки, в життя. Без знань життя неможливе. Знання для людини – що сонце для всього живого на світі. Людині потрібно знати, як звернутися один до одного, як і де знайти потрібні речі, де взяти одяг, їжу, як з чого приготувати, чому буває день і ніч, зима і літо, дощ і сніг, холод і тепло. Виникає безліч різноманітних питань кожен день саме у вас. І щоб навчитися відповідати на ці питання, необхідно вчитися для отримання знань. 

Інтерв’ю.

Телебачення зустрічати пора.

Вас приїхали знімати,

Щоб по телевізору показати.

Мікрофон до вас прийде,

Інтерв’ю у вас візьме.

Уважно слухай запитання

І кажи свої міркування.

І так. Увага. Ми ведемо свій репортаж, з Підгороднянської СШ№2. Зараз ми поспілкуємося з майбутніми першокласниками, які сьогодні вперше завітали до школи.

  1. А як тебе звати?
  2. Розкажіть про себе трьома словами.
  3. Які ви вередливі чи слухняні.
  4. Хочу поцікавитися скільки вам років?
  5. То ви вже повинні знати, що зараз ранок, день чи вечір.
  6. Коли можна кататися на санчатах взимку чи влітку?
  7. Що роблять ложкою?
  8. Що роблять олівцем?
  9. А скільки б ви намалювали сонечок на небі?
  10. У кого більше ніг: у собаки чи у півня?

А щоб стати гарним кухарем, інженером чи банкіром, що потрібно робити? (гарно вчитися)

Молодці! Дякую вам за співпрацю. Я думаю, що вийде добрий репортаж зі школи №2. З вами була передача «Малята-дошколята».

Робота з загадками 

А у нас знову гості. До нас у гості прийшла Маша з мультфільму, яка теж збирається у вересні піти до першого класу. Маша хоче перевірити, як ви готові до школи. Вона приготувала загадки. Спробуйте їх відгадати.

(Вчитель загадує загадки, діти відгадують, вчитель кладе ці предмети на стіл).

* Букви в книжці цій вивчай  

Та докупи їх складай.

Як їх гарно поскладаєш –   

Що завгодно прочитаєш!    (Буквар)

*Я всіх знаю, всіх учу. 

Але сама завжди мовчу.

Щоб зі мною подружитися,

Треба грамоті навчитися. (Книга)

*Виводить букви і слова  

Усім потрібна штучка.

В руці виблискує здаля  

Зручна учнівська … (Ручка)

*Книжечки маленькі,   

Аркуші біленькі.

В них вчимося ми писати,   

І складати, й віднімати.  (Зошит)

*Школяр його шанує,

Бо він пише ще й малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це звичайно ... (Олівець)

*Я негарно написала, 

А вона усе злизала.

Олівців моїх сусідка,

Ця вертлява-буквоїдка.  (Гумка)

* Дерев’яний та довгенький,  хвостик в нього є маленький.

Як у фарби хвіст мочає — все довкола розцвітає.   (Пензлик)

*Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда!

Що іще забув я взяти,

Щоб пейзаж намалювати? (Фарби)

*У портфелі є хатинка — ручки там живуть, резинка,

клей, лінійка, кутники́ — школярів помічники.    (Пенал)

- Маша задоволена - ви усі її загадки відгадали. Але у Маші виникла проблема, що ж іще покласти у портфель? Давайте, я буду читати вірш, а ви, коли почуєте назву шкільного предмету - будете плескати у долоні. А якщо почуєте назву зайвого для школи предмету - тупатимете ніжками.

Перший раз Машуня мила

Почала збиратись в школу.

Олівець поклала в сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопатку,

Білочку руду, хвостату,

Лук, і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю.

Ще стільця, стола і парту

І географічну карту.

Трактора, машинку, мило.

Вже й надворі звечоріло.

Сіла Маша, дума думку:

«Чи усе поклала в сумку?»

  • Хто з вас запам'ятав, що Маша поклала правильно, а що - ні? А давайте перевіримо, чи вміє вже хтось із вас збирати портфель швидко і правильно.

Didaktikus játék gyerekeknek - Felkészülés az iskolába. Gyűjteni egy  hátizsák | Школьные принадлежности, Для детей, Дети

Інтерактивні завдання.

https://learningapps.org/4506056

https://learningapps.org/8465049

https://learningapps.org/10000612

Робота з відео тренажером.

 

ІІІ. Групове заняття

Гра «Треба-не треба»

На дошці висять листочки, діти зривають їх і дають вчителю. Вчитель читає, що написано на зворотній сторінці. Дитина, вибравши, що необхідно робити в школі, складає листочок до портфеля, а що не потрібно робити викидає у смітник.  1.     Співати     2.Читати    3. Крутитися  4. Мислити    5.Дружити   6.Вередувати  7. Сердитися    8.Гратися  9. Радіти     10.  Допомагати   11. Рахувати 12.   Ображати 13. Фантазувати    14. Спілкуватися    15. Поважати

Кричалка «Я дуже гарна дитина».

Далі будем грати так.

Дуже тихо скажем всі

«Я дуже гарна дитина» (лагідно, швидко)

А тепер підвищимо голос.

Скажи голосно «Я дуже гарна дитина»

На весь всесвіт.

Сідайте на місця.

Прихід букви Я

Ми кричали, верещали

Букви всі повибігали.

А до нас прийшла одна

І красива, і струнка (показую Я)

Голосиста та прудка.

Вона всім допомагає,

У склади вона стрибає.

Працьовита, як бджола,

Я і буква, і слово.

Хоче все про вас дізнатись

І трошечки погратись.

Буква «Я» буде питати,

Ну а ви відповідати.

Якщо ви такі як «Я»

Дайте відповідь -: «І я.»

Гра «Я …, а ти?»

Я працьовита, а ти? (…і я)

Я щаслива, а ти?

Я сумна, а ти?

Я сильна, а ти?

Я ледача, а ти?

Я охайна, а ти?

Я вперта, а ти?

Я жадібна, а ти?

Я сором’язлива, а ти?

Я смілива, а ти?

Я чесна, а ти?

Я радісна, а ти?

Я вірю у Діда Мороза,  а ти?

Я доброзичлива,  а ти?

Я спокійна,  а ти?

Я вертлява, а ти?

Творча робота

Хто у школі всіх збирає

На перерву відпускає.

Головний, але не коник

Називається він  __________.

Деревянная заготовка для росписи Колокольчик (арт.36) купить в Москве –  цены в интернет-магазине АзбукаДекор

Без ножиців спробувати з паперу зробити дзвоника методом рвання паперу.

Коли у всіх дзвоники готові:

  • А зараз візьміть дзвоники у руки і спробуйте подзвонити ними. (під час цього учитель вмикає звук дзвоника). Ого! Як це сталося? Наші дзвоники почали дзвеніти! Думаю вони дуже хочуть запросити вас у країну знань.

 

ІV. Щоденні новини

Робота з календарем погоди та щоденною інформацією.

Сьогодні  понеділок, квітня  2022 року.

Погода ______________

У нашому класі ___________ учнів

 

Тепер ми з вами знайомі будемо частіше зустрічатися в школі. Вона для вас стане, справді, рідною. Школа, як мама, пригортає до себе своїх дітей, дає їм тепло, радість, щастя, знання, без яких не можна прожити. Я бажаю вам бути добрими, працелюбними, щасливими. А щаслива людина тоді, коли вона досягла певних успіхів. Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну посмішку. Бажаю всього найкращого вашим родинам – усіх благ! 

Закінчується заняття!

Вже додому вам пора!

Попрацювали ви завзято.

Дуже гарні ви малята!

А скажіть тепер мені,

Вам сподобалось чи ні? (так, ні)

 

До нової зустрічі! Лунає дзвоник. 

 

Список використаних джерел

 

docx
Додано
9 травня 2022
Переглядів
2413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку