Ранкову зустріч –використовують з метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування ознайомлюються з енцеклопедичними даними,беруть участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток творчого мислення та самовираженню дітей. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, щоб представити навчальні завдання .
Ранкова зустріч до тижня
«Моя родина»
1.Вітання
Другу руку простягни,
Посмішку усім пошли.
Добрий ранок!
Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем
2.Групове заняття
Мама, тато, дід, бабуся
– Всіх назву, не помилюся.
Старший братик і сестричка
В нас сімейка невеличка.
Не спиняйте, бо зіб’юся:
Мама, тато, дід, бабуся...
Старший брат, сестра і я
Отака у нас сім’я.
Завдання: скласти розповідь про свою сім’ю (метод «Продовж речення»).
Діти отримують аркуші, на яких є частини речень. Самостійно записують, можуть розмалювати сторінку.
Моя сім’я
Наша сім’я складається із ____________ осіб. Ім’я моєї мами – _____________. Ім’я мого тата – ________________. Ім’я братика – ___________, а ім’я сестрички ____________. Наше прізвище – ________________________________. Разом ми – (які?)__________________, ___________________, ________________
3.Обмін інформацією.
*Вправа «Крісло автора» Діти презентують своє «Родине дерево»
Та роз пові дають про свою сім*ю.
4.Щоденні новини
Доброго ранку!
Сьогодні: (день, число, місяць)
Погода:
Дитина дня:…(перемоги дитини)
Сьогодні ми будемо… на нас чекає… Свої іменини святкують…