"Ранкова зустріч"НУШ матеріали до початку уроку

Про матеріал

показати значущість чисел у житті людини; дізнатися, навіщо їх використовують і що позначають; розглянути види чисел та способи їхнього запису; розвивати логічне мислення, увагу, уяву; виховувати інтерес до цікавої математики.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч. НАВІЩО НАМ ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ЧИСЕЛ ТА СЛІВ?

1.Вітання

 Вправа «Я люблю себе за те, що...»

Діти утворюють коло, по черзі передають одне одному сердечко зі словами: «Я люблю себе за те, що я добрий», «Я люблю себе за те, що я веселий», «Я люблю себе за те, що я вмію...».

2.Обмін інформацією.

Слухання й обговорення казки Ірис Ревю «Важливі

цифри»

У математичному царстві жили-були цифри від 0 до 9. Цифри як цифри.

Деякі з них були худенькими, як наприклад, 1 і 7. Деякі повними, округлими. До таких належали 0, 9. Хтось із цифр був із хвостиком, такі як 2 і 5, хтось із кружечком, як 6 і 8.

Загалом, були вони різними, не схожими одна на одну. Незва­жаючи на це, цифри були дуже дружними між собою. Вони могли зіграти в чотири руки на фортепіано, показати театральну п'єсу «Се­меро козенят». А якщо хтось добре вчився, то цифри утворювали 10. А двійка і трійка при цьому скромно стояли осторонь.

Але одного разу, на святі, літери заявили цифрам, що вони важ­ливіші. Без букв і слів ніхто нічого не зрозумів би. Цифри образи­лися, розбіглися навсібіч. І почався такий хаос! Буква А, наприклад, стоїть на першому місці в алфавіті, буква Д — на шостому, а буква Я — на 33-му місці. А тепер, коли цифр немає, незрозуміло, на яке місце ставати. Така плутанина Тоді букви перепросили-у цифр, попросили їх, як і раніше, вико­нувати свої цифрові обов'язки. І все стало на свої місця.

-У якому царстві жили цифри?

-Чому в математичному царстві почалася паніка?

-Хто перепросив у цифр?

-Діти, що можна скласти з літер?

Ну що 6, здавалося, слова... Слова та голос,— Більш нічого. . А серце б'ється, ожива, Як їх почує...

-Що ви уявили?

-Про що йдеться у вірші Тараса Шевченка?

-Кожному в дар дана мова. Усі живі створіння на Землі спілку­ються між собою: одні — мовою жестів, інші — мовою звуків. Лише нам, людям, було подаровано можливість спілкуватися за допомо­гою мови.

Отже, мова — безцінний дар, який потрібно шанувати, як батька й матір, родину, країну. «Рідна мова дорога людині, як саме життя»,— говорить народна мудрість.

 3. Групове заняття

Гра «Будуємо будинок»

Уявіть, що ми споруджуємо будинок. Стіни і дах уже є, почи­наємо домальовувати частини будинку, у назвах яких є звуки [р], [р'] (двері, рама, труба, ручка, веранда, димар, перила...). Біля будинку посадимо дерева, квіти, у назвах яких є звуки [р], [р'] (береза, го­робина, груша, ромашка, троянда, чорнобривці). Прикрасимо наш будинок.

У лівому верхньому кутку намалюємо синю зірочку.

У правому нижньому — червону зірочку. У лівому нижньому кутку — синю квіточку. У правому верхньому кутку — червону квіточку. А посередині — коло.

Покладіть олівці, дайте відповіді на запитання.

  •                                              Яка зараз пора року?
  •                                              Якщо сьогодні субота, то завтра...
  •                                             Скільки місяців у році?
  •                                             Назвіть весняні місяці.
  •                                             Скільки кінців у двох палиць?
  •                                             Згадаймо, яке число називається попереднім? (Те, що стоїть перед названим числом.)
  •                                             А яке число називається наступним? (Те, що стоїть після на­званого.)

 Фантастичні гіпотези

_Що станеться, якщо зникнуть цифри і слова?

4. Теми для щоденника вражень

  •                                              Я хочу вивчати інші мови.

 

_                      Сімейні дати


 

docx
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку