22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

"Ранкова зустріч"НУШ матеріали до початку уроку

Про матеріал

продемонструвати дітям як правильно вітатися одне з одним розвиток мислення,ознайомлення з новими енцеклопедичними знаннями привчати дітей до здорового способу життя

Перегляд файлу

Ранкова зустріч.

ЯКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ РОЗВИВАЄ СПОРТ?

  • 1.Вітання
  •  Вправа «Подаруй усмішку»

Усміхнемось сонечку:

«Здрастуй, золоте!»

Усміхнемось квіточці:

Хай вона цвіте!

Усміхнемось дощику:

 «Лийся, мов з відра!»

Друзям усміхнемося,

Бажаємо всім добра!

2.Обмін інформацією.

 Тема дня «Які риси характеру розвиває спорт?»

Стадіон, басейни, корти —

Атрибути, знані спорту,

Боротьби, змагань, наснаги,

Сили, спритності й відваги.

Протиборство, перемоги —

Спортом пройдені дороги.

Успіх, результат, медалі,

Сльози, гімн на п'єдесталі,

Праця, піт і тренування —

Підсумовує старання Новий світовий рекорд.

Тож приймай вітання. СПОРТ!

  • Ми щодня чуємо знайомі слова «фізкультура» і «спорт». Як ви вважаєте, яка між ними різниця?
  • Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні. Спор­том займаються лише сильні, міцні, витривалі. Регулярні заняття спортом впливають не тільки на нашу фігуру і здоров'я, але й на характер.

Спорт допомагає нам швидше орієнтуватися у складних ситуа­ціях, ухвалювати правильні рішення, ризикувати, коли це необхідно, виправдано. Крім цього, тренуючись у колективі, людина отримує безцінний досвід спілкування, учиться розуміти суперника. Постійна робота над собою, щоденне фізичне напруження і боротьба за ви­сокі результати допомагає спортсменові бути переможцем у житті.

Гра «Упіймай значення спорту»

  • Чи добре ви знаєте, навіщо потрібен спорт? Поплескайте в долоні, якщо почуєте правильне твердження.

Заняття спортом зміцнює імунітет;

-отримуємо міцний здоровий сон;

-ведемо малорухливий спосіб життя;

-виробляємо волю та дисципліну;

-часто хворіємо;

-підтримуємо себе у формі;

Творча гра «Показуха»

Діти за допомогою пантоміми показують певний вид спорту, а решта — відгадують.

  • 3.Групове заняття

 Гра-естафета «Хто швидше?»

Учні об'єднуються у 2 команди, які утворюють колони. Попереду кожної колони стоїть направляючий. За сигналом учителя направля­ючі біжать до призначеного місця, повертаються назад і передають естафету дотиком руки наступному гравцеві.

Перемагає команда, гравці якої швидше закінчать естафету.

. 4.Щоденні новини

          Доброго ранку!   

Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Дитина дня:…(перемоги дитини)

Сьогодні ми будемо…       на нас чекає

 

  • Теми для щоденника вражень:

1.Моя сім'я любить активний відпочинок.

2.А я найбільше люблю...

3.Які б спортивні секції я відвідав

 

docx
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку