Ранкова зустріч
Тема «Підводне чарство»
Хід заняття
I. Привітання
Діти сидять в колі взявшись за руки і промовляють слова:
Ми візьмемося за руки
Веселіше стане всім
В класі усі друзі
Усмішка у всіх.
Доброго ранку діти! Приємно бачити, що ви всі посміхаєтесь один одному і приносите в наш клас радість. Я також рада Вас вітати в нашому затишному класі. До нас на ранкову зустріч завітала Антоніна Георгіївна вона буде працювати разом з нами.
Створити хороший настрій допомагають добрі, лагідні слова, а також компліменти. Отож давайте обміняємось компліментами.
II. Обмін інформацією
- Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Які ви знаєте осінні місяці?
- А чому вони так називаються?
- Чим пахне кожен місяць?
- Подивіться у віконечко, яка сьогодні погода?
(Дитина визначає погоду)
Коли ви йшли сьогодні до школи, що чарівне і неповторне ви бачили?
- Яке сьогодні число?
- Назвемо сусідів числа.
- Що ми можемо сказати про число 10?
- Який день тижня?
- Який був вчора? Який буде взавтра?
Послухайте загадки
Вона страшна така,
Розбійниця морська!
Усіх би проковтнула
Зажерлива… (акула)
Має клешні й довгі вуса
Я і сам його боюся.
Бо щипає, як гусак,
А зовуть щипаку… (рак)
Упіймав Івасик рибу,
Але витягнути - мука!
Бо сердита і велика
На гачок зловилась… (щука)
- Хто здогадався, де живуть ці тварини?
- Хто з вас знає загадки про тварин, що живуть у воді?
- Діти, яку тему ми вивчаємо?
- Що нового дізналися?
(розповіді дітей)
Я запрошую у крісло автора дитину тижня. Розповідь Вероніки.
- Що нового дізналися?
- Про що розповісте батькам?
- Як на вашу думку розповіла Вероніка? Чому?
Аплодисменти! Молодець!
Сьогодні вам мама Вероніки, Антоніні Георгіївна, доповнить її розповідь.
Розповідь Антоніни Георгіївни.
- Діти, а про яку тварину ви хотіли дізнатися на наступній ранковій зустрічі?
IV. Гра «Найуважніший»
Діти, я називаю тварин, якщо вони є жителями підводного царства, ви плескаєте в долоні, якщо ні – тихо.
Щука, краб, лисиця, кит, сом, акула, карась, вовк, рак, медуза, заєць, дельфін, верблюд, морська зірка, кенгуру, жаба, зебра, крокодил, в’юн, жираф.
Молодці!
Діти, на вас сьогодні чекає багато творчих і цікавих завдань.
Коли ви будете працювати в центрах читання, математики, української мови ви можете вибирати ті завдання, які Вам цікаві.
Дуже хочеться, щоб у центрах творчості ви фантазували, придумували щось своє, щоб кожна Ваша робота була особлива, незвичайна.
Зараз Денис роздасть вам картинки, ви зможете вибрати яка вам подобається і вибрати свій центр. Я вам бажаю творчого, цікавого дня.
Успіхів Вам!