Ранкова зустріч "Підводне царство"

Про матеріал
Створити позитивний настрій, підтримувати емоційний стан дітей, розвивати зв'язне мовлення, уяву, активізувати фантазію учнів
Перегляд файлу

                                       Ранкова зустріч

                             Тема «Підводне чарство»

                                    Хід заняття

I. Привітання

  1. Утворення кола

Діти сидять в колі взявшись за руки і промовляють слова:

Ми візьмемося за руки

Веселіше стане всім

В класі усі друзі

Усмішка у всіх.

     Доброго ранку діти! Приємно бачити, що ви всі посміхаєтесь один одному і приносите в наш клас радість. Я також рада Вас вітати в нашому затишному класі. До нас на ранкову зустріч завітала Антоніна Георгіївна вона буде працювати разом з нами.

  1. Обмін компліментами

     Створити хороший настрій допомагають добрі, лагідні слова, а також компліменти. Отож давайте обміняємось компліментами.

II. Обмін інформацією

  1. Робота з календарем

-         Яка зараз пора року?

-         Який місяць?

-         Які ви знаєте осінні місяці?

-         А чому вони так називаються?

-         Чим пахне кожен місяць?

-         Подивіться у віконечко, яка сьогодні погода?

(Дитина визначає погоду)

  1. Хвилинка милування природою

Коли ви йшли сьогодні до школи, що чарівне і неповторне ви бачили?

-         Яке сьогодні число?

     -    Назвемо сусідів числа.

     -    Що ми можемо сказати про число 10?

-         Який день тижня?

-         Який був вчора? Який буде взавтра?

  1. Загадки

Послухайте загадки

Вона страшна така,

Розбійниця морська!

Усіх би проковтнула

Зажерлива… (акула)

 

Має клешні й довгі вуса

Я і сам його боюся.

Бо щипає, як гусак,

А зовуть щипаку… (рак)

 

Упіймав Івасик рибу,

Але витягнути -  мука!

Бо сердита і велика

На гачок зловилась… (щука)

-         Хто здогадався, де живуть ці тварини?

-         Хто з вас знає загадки про тварин, що живуть у воді?

-         Діти, яку тему ми вивчаємо?

-         Що нового дізналися?

(розповіді дітей)

  1. Виступ дитини

      Я запрошую у крісло автора дитину тижня. Розповідь Вероніки.

-         Що нового дізналися?

-         Про що розповісте батькам?

-         Як на вашу думку розповіла Вероніка? Чому?

Аплодисменти! Молодець!

Сьогодні вам мама Вероніки, Антоніні Георгіївна, доповнить її розповідь.

Розповідь Антоніни Георгіївни.

-         Діти, а про яку тварину ви хотіли дізнатися на наступній ранковій зустрічі?

IV. Гра       «Найуважніший»

       Діти, я називаю тварин, якщо вони є жителями підводного царства, ви плескаєте в долоні, якщо ні – тихо.

Щука, краб, лисиця, кит, сом, акула, карась, вовк, рак, медуза, заєць, дельфін, верблюд, морська зірка, кенгуру, жаба, зебра, крокодил, в’юн, жираф.

          Молодці!  

 

         Діти, на вас сьогодні чекає багато творчих і цікавих завдань.

         Коли ви будете працювати в центрах читання, математики, української мови ви можете вибирати ті завдання, які Вам цікаві.

         Дуже хочеться, щоб у центрах творчості ви фантазували, придумували щось своє, щоб кожна Ваша робота була особлива, незвичайна.

         Зараз Денис роздасть вам картинки, ви зможете вибрати яка вам подобається і вибрати свій центр. Я вам бажаю творчого, цікавого дня.

          Успіхів Вам!

 

 

     

docx
Додано
14 січня
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку