Матеріал для проведення ранкової зустрічі в початкових класах "Подорож у царство Рослин" закріпити та поглибити знання про рослини, розвивати зв"язне мовлення, уміння аналізувати.
Ранкова зустріч
Тема: Подорож у царство Рослин
Мета: закріпити та поглибити знання про рослини; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.
Хід ранкової зустрічі
І. Вітання.
1. Організація класу.
Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.
2. Вітання вчителя.
Доброго ранку — травам росистим,
Доброго ранку — квітам барвистим,
Доброго ранку - сонечку ясному,
Людям усім і усьому прекрасному!
3. Привітання один з одним.
Вправа «Подаруй усмішку»
-«На сусіда подивись, і сусіду усміхнись!»
ІІ Групове завдання.
На гранях куба загадки. Діти кидають куб, даючи відповіді на загадки:
Сім поросят на кілочку висять. (Квасоля)
Одну кинув – цілу жменю зібрав. (Зерно)
Баран у хліві, а роги надворі. (Буряк)
Зубів не має, а кусає. (Кропива)
Стоїть півень на току в червоному ковпаку. (Мак)
Стоїть над водою з розплетеною косою. (Верба)
2. Гра «Не зіб’юсь».
Учитель називає різні види дерев, кущів і квітів. Учні мають «зловити» назву дерева одним оплеском у долоні, куща – двома оплесками, квітки – трьома оплесками у долоні.
( Ромашка, кульбаба, бук, дуб, калина, бузок, малина і т. д.)
3. Гра "Створи дерево".
На підлозі розкидані осінні листочки з дерев (листочки вирізані з паперу). До стіни прикріплено паперовий стовбур. Кожен учень бере листочок, прикріплює його до гілки і каже, яким стає дерево (красивим, різнокольоровим, різнобарвним, осіннім, веселим, чудовим…).
ІІІ. Щоденні новини.
Спостереження за погодою. Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)
Гра «Де росте?»
Вчитель кидає дітям по черзі м яч і називає рослину. Діти повинні відповісти - де росте в саду, в полі, на лузі, в лісі (мак, ялинка, вишня, береза, конюшина, тополя)
ІV. Крісло автора.
Діти підготували розповіді про рослини занесені до Червоної книги України.