Ранкова зустріч "Подорож у царство Рослин"

Про матеріал

Матеріал для проведення ранкової зустрічі в початкових класах "Подорож у царство Рослин" закріпити та поглибити знання про рослини, розвивати зв"язне мовлення, уміння аналізувати.

Перегляд файлу

 

Ранкова зустріч

Тема: Подорож у царство Рослин

Мета: закріпити та поглибити знання про рослини; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати; сприяти розвитку уваги, пам’яті, творчої уяви і фантазії; створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

 

Хід ранкової зустрічі

І. Вітання.

1. Організація класу.

Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.

2. Вітання вчителя.

Доброго ранку — травам росистим,
Доброго ранку — квітам барвистим,
Доброго ранку - сонечку ясному,
Людям усім і усьому прекрасному!

3. Привітання один з одним.

Вправа «Подаруй усмішку»

-«На сусіда подивись, і сусіду усміхнись!»

 

ІІ Групове завдання.

  1. Гра «Кубування».

    На гранях куба загадки. Діти кидають куб, даючи відповіді на загадки:

Сім поросят на кілочку висять. (Квасоля)

Одну кинув – цілу жменю зібрав. (Зерно)

Баран у хліві, а роги надворі. (Буряк)

Зубів не має, а кусає. (Кропива)

Стоїть півень на току в червоному ковпаку. (Мак)

Стоїть над водою з розплетеною косою. (Верба)

2. Гра  «Не зіб’юсь».

     Учитель називає різні види дерев, кущів і квітів. Учні мають «зловити» назву дерева одним оплеском у долоні, куща – двома оплесками, квітки – трьома оплесками у долоні.

( Ромашка, кульбаба, бук, дуб, калина, бузок, малина і т. д.)

3. Гра "Створи дерево".

      На підлозі розкидані осінні листочки з дерев (листочки вирізані з паперу). До стіни прикріплено паперовий стовбур. Кожен учень бере листочок, прикріплює його до гілки і каже, яким стає дерево (красивим, різнокольоровим, різнобарвним, осіннім, веселим, чудовим…).

ІІІ. Щоденні новини.

  1. Сьогодні   __________.
  2. Число        __________.
  3. Місяць      __________.
  4. Погода     __________.

Спостереження за погодою. Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)

  1. Дитина дня  ________.
  2. Тема         __________.
  3. Розклад уроків______.
  4. Новини   ___________.

Гра «Де росте?»

        Вчитель кидає дітям по черзі м яч і називає рослину. Діти повинні відповісти - де росте в саду, в полі, на лузі, в лісі (мак, ялинка, вишня, береза, конюшина, тополя)

ІV. Крісло автора.

Діти підготували розповіді про рослини занесені до Червоної книги України.

docx
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
3411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку