Ранкова зустріч "Пори року"

Про матеріал

Ранкова зустріч "Пори року". Виховуємо в дітей любов до природи і рідного краю, розвиваємо фантазію та бажання піклуватися про природу. Розвиваємо здатність розрізняти та описувати пори року.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч в 1-му класі

«Пори року»

Тема: Пори року

Мета: вчити помічати ознаки кожної пори року виховувати любов  та ціннісне ставлення до природи, розвивати їх пізнавальні інтереси.

Обладнання: магнітофон, аудіо запис п'єс П.І.Чайковського «Пори року», картки з  зображеннями природних явищ, ілюстрації пір року, п'ять малюнків із зображенням природних явищ для гри,  аркуш паперу, стікери – наліпки., аркуш паперу «Щоденні новини».

Хід ранкової зустрічі

1.Привітання.

Створення емоційного настрою (прослуховування аудіо запису П.І.Чайковського з циклу «Пори року».

Усім навколо посміхаюсь,

З дітьми, з сонцем я вітаюсь!

Вліво-вправо повертаю –

Кожному радості бажаю!

(під час привітання діти потискують руки одне одному).

 

2.Візьміть картки з  зображенням природних явищ тієї пори  року, коли ви народилися. Подивіться уважно і запам’ятайте пору року народження одне одного. Давайте разом пригадаємо назви пір року.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Які молодці!

ІІ. Групові заняття:

1.Діти отримують ілюстрації із зображенням різних пір року.

  • Давайте розташуємо в певному порядку наші малюнки. Встановимо ланцюжок  за календарем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • А які місяці зими ви знаєте?
  • Які місяці літа вам відомі?

 

2.Гра «Так/ні»

- Подивіться на дошку. На дошці є малюнки з зображенням явищ природи. Ми з вами маємо разом відповісти на питання чи є таке явище природи дійсно, чи ні.

1-й малюнок:

Що зображено? (Град). Є таке явище природи? (Так). Град буває теплий? (Ні).

2-й малюнок:

Що це за дуга? (Веселка). Є таке явище природи? (Так). Які кольори вона має?

3-й малюнок:

Що це? (Блискавка). Є таке явище природи? (Так). А чи буває вона безпечна та корисна? (Ні).

4-й малюнок:

Що зображено? (Сніг). Є таке явище природи? (Так). Чи можна його побачити влітку? (Ні).

5-й малюнок:

Що це таке? (Дощ). Є таке явище природи? (Так).  А буває дощ солодкий? (Ні).

  • Розумнички! Всі відповіді вірні! Добре працювати разом!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Крісло автора:

  • Сьогодні ми з вами послухаємо уважно цікаву інформацію від того, хто народився влітку. (Діти діляться своїми знаннями про пори року, погоду та календар. Ставлять запитання автору.)

ІV. Обмін інформацією.

1.Зараз ми з вами створимо сад побажань одне одному. В нас є різні стікери -квіточки, які ми будемо прикріплювати та озвучувати свої побажання іншим діткам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Чарівний та прекрасний сад вийшов в нас з вами! Бо ми дружні та добрі!

V. Щоденні новини.

На окремому аркуші паперу написані щоденні новини для книги класу.

1.Сьогодні після уроків  відбудеться загальношкільне свято «БАЛ ОСЕНІ».

2.Вам вже відомо як правильно збирати інформацію та розповідати новини. Зараз я пропоную підняти руку тому, хто бажає поділитись своїми новинами  з усіма. (Виступ 2-3х учасників).

   Кожному з вас, я бажаю працювати упродовж усього дня, як єдина шкільна родина. Успіху та гарного настрою вам!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Biriuk Inna
    Дякую за вашу роботу! Гарно)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондар Тетяна Миколаївна
    Кольорово, змістовно, цікаво, пізнавально. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 вересня 2018
Переглядів
4271
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку