Ранкова зустріч "Пори року". Виховуємо в дітей любов до природи і рідного краю, розвиваємо фантазію та бажання піклуватися про природу. Розвиваємо здатність розрізняти та описувати пори року.
Ранкова зустріч в 1-му класі
«Пори року»
Тема: Пори року
Мета: вчити помічати ознаки кожної пори року виховувати любов та ціннісне ставлення до природи, розвивати їх пізнавальні інтереси.
Обладнання: магнітофон, аудіо запис п'єс П.І.Чайковського «Пори року», картки з зображеннями природних явищ, ілюстрації пір року, п'ять малюнків із зображенням природних явищ для гри, аркуш паперу, стікери – наліпки., аркуш паперу «Щоденні новини».
Хід ранкової зустрічі
1.Привітання.
Створення емоційного настрою (прослуховування аудіо запису П.І.Чайковського з циклу «Пори року».
Усім навколо посміхаюсь,
З дітьми, з сонцем я вітаюсь!
Вліво-вправо повертаю –
Кожному радості бажаю!
(під час привітання діти потискують руки одне одному).
2.Візьміть картки з зображенням природних явищ тієї пори року, коли ви народилися. Подивіться уважно і запам’ятайте пору року народження одне одного. Давайте разом пригадаємо назви пір року.
ІІ. Групові заняття:
1.Діти отримують ілюстрації із зображенням різних пір року.
2.Гра «Так/ні»
- Подивіться на дошку. На дошці є малюнки з зображенням явищ природи. Ми з вами маємо разом відповісти на питання чи є таке явище природи дійсно, чи ні.
1-й малюнок:
Що зображено? (Град). Є таке явище природи? (Так). Град буває теплий? (Ні).
2-й малюнок:
Що це за дуга? (Веселка). Є таке явище природи? (Так). Які кольори вона має?
3-й малюнок:
Що це? (Блискавка). Є таке явище природи? (Так). А чи буває вона безпечна та корисна? (Ні).
4-й малюнок:
Що зображено? (Сніг). Є таке явище природи? (Так). Чи можна його побачити влітку? (Ні).
5-й малюнок:
Що це таке? (Дощ). Є таке явище природи? (Так). А буває дощ солодкий? (Ні).
ІІІ. Крісло автора:
ІV. Обмін інформацією.
1.Зараз ми з вами створимо сад побажань одне одному. В нас є різні стікери -квіточки, які ми будемо прикріплювати та озвучувати свої побажання іншим діткам.
- Чарівний та прекрасний сад вийшов в нас з вами! Бо ми дружні та добрі!
V. Щоденні новини.
На окремому аркуші паперу написані щоденні новини для книги класу.
1.Сьогодні після уроків відбудеться загальношкільне свято «БАЛ ОСЕНІ».
2.Вам вже відомо як правильно збирати інформацію та розповідати новини. Зараз я пропоную підняти руку тому, хто бажає поділитись своїми новинами з усіма. (Виступ 2-3х учасників).
Кожному з вас, я бажаю працювати упродовж усього дня, як єдина шкільна родина. Успіху та гарного настрою вам!