Ранкова зустріч.Прості спостереження/досліди. Дослідження властивостей води.

Про матеріал
Розробка ранкової зустрічі для 1 класу НУШ з теми: "Прості спостереження, досліди. Дослідження властивостей води". Мета: вчити спостерігати за об'єктами навколишнього світу; робити висновки та узагальнювати за результатами власних спостережень; формувати в учнів уміння дослідницької діяльності.
Перегляд файлу

Я досліджую світ 1 клас

РАНКОВА  ЗУСТРІЧ

Тема: Прості спостереження/досліди. Дослідження властивостей води.

Економне використання води.

Очікувані результати:

  -проводить(самостійно або в групі) прості спостереження/досліди;

  -пояснює, чому і як потрібно ощадно використовувати природні ресурси,   зокрема воду;

  -описує, як вода перетворюється на пару або лід, як тане сніг, утворюється роса, іній, туман, дощ;

  -дотримується правил безпечної поведінки в довкіллі.

                                          Перебіг ранкової зустрічі

Запрошення до кола.

Клас наш радо вас вітає!

Настрій гарний кожен має –

Промінчик зимовий заглянув у клас

І в коло велике зібрав , друзі, нас….

Давайте піднімем долоньки свої

І радо всміхнемось  я - вам, ви – мені.

Привітання

Сьогодні ми з вами продовжуємо тему тижня « Пригоди  Краплинки води» та запрошуємо  всіх до Водного королівства…

Зустрічайте…королеву Води…..

Вправа «Де живе вода?»

Королева:  Привіт, мої Краплинки, Сніжинки, Хмаринки, Росинки та Крижинки….

Повідайте мені де ваші хатинки….

(краплинки ланцюжком розказують)

Ми живемо…..

Море, джерело, океан, річка, озеро, болото, грунт, ставок, льодовик, хмарка, роса, туман, сніжинка, дощик, пара, іній, водосховище, рослини, тварини, людина, басейн, колодязь, хвилька, струмочок, бурулька, водопад, сніг,  лід, град, земля.

Королева:

Раз усі зібрались, то ж часу не гаймо…

До хвилинки-веселинки, дружно приступаймо…

Психогімнастика  «Дощик»

Королева:

Для продовження нашої історії,

Запрошую вас до міні- лабораторій…

1 2 3 4 5- плескаємо в долоні та йдемо своїх сестричок шукать…

2. Щоденні новини.

Хвилинку вашої уваги :

Новини - новини …прогноз погоди з Вінниччини…

 Вас вітає Шевчук Дарина на телеканалі ВДТ …..

- У Вінниці сонце в цей день буде рідко з'являтися з-за хмар. До полудня опадів не очікується. У другій половині дня можливий сніг, який до вечора повинен закінчитися. Температура повітря -1  -7 градусів.

Нехай проблеми та незгоди не роблять вам в житті погоди…

ДИКТОР

Ой, діти, перемикаємося на інший канал…

Вас вітає передача «Вітаю, бажаю, кохаю…» у студії Клімкіна Вікторія…

Сьогодні у Ющишена Матвія День народження!

1-Б клас Матвія вітає, щастя, радості, здоров’я , успіхів бажає.

Дарує йому музичне вітання «З Днем народження»

Групова робота

Але, як кажуть у народі, веселитись-годі…

Бо швидко плине час, а роботи ще багато в нас….

Учасники кожної  групи візьміться за руки, тепер усміхніться один одному і подумки побажайте удачі.

Прийшла пора,  перед початком роботи  привітати один одного з огляду на свій новий статус.

1група –Фізики:  Світлого дня! Позитивної енергії!

2 група – Хіміки:  Веселих реакцій. Якщо і станеться вибух, то лише   сміху! То ж «похімічимо»!

3група- Географи:  Усім досягти своєї Говерли знань!

4 група- Екологи: Нехай наші дії та пригоди, ніколи не шкодять природі!!!!

5група- Пізнайки: Усім бажаємо нових відкриттів. Не боятися тернистих  шляхів!

Гасло дослідників

То ж до справи !

 Нехай допоможе нам незмінне гасло всіх дослідників:

Не просто слухати – а чути!

Не просто дивитися – а бачити!

Не просто відповідати – а міркувати!

Разом плідно працювати!

1.Фізики:

Що ж нам розкажуть наші фізики?

Дослідження властивостей води. Чарівна лабораторія

Дослід 1. Беремо два стаканчики, один – з водою, інший – порожній.

Пропонуємо акуратно перелити воду з одного стаканчика в інший.

Чи ллється вода? Чому? (Тому, що вона рідка.).

 Що було б, якби вода не була рідкою.

 (Якби вона не була рідкою, вона не змогла б текти в річках і потічках, не текла б з крана.)

Підсумок: Оскільки вода рідка і може текти ,тому її називають рідиною.

Дослід 2.

 Наливаємо воду у блюдце чи іншу посудину.

Якої форми набула вода?

(Вода текуча і займає форму посудини, у яку її наливають.

Дослід 3.

Давайте понюхаємо воду.

Чи має вода запах?

 (Вода не має запаху)

Дослід 4.

Приготуйте дві склянки, одну – з водою, іншу – з молоком (соком, чаєм). Опускаємо ложку в стакан з водою, іншу – в стакан з молоком.

Що помітили?

 (У склянці з молоком ложечки не видно, а в склянці з водою її добре видно, вода чиста та прозора)

 

Давайте підсумуємо:

Вода – рідина, яка не має власної форми, вона набуває форму посудини, у яку її наливають. Вода безбарвна, без смаку і запаху.             

Які органи чуття допомогли вам визначити ці властивості води?

 (Ніс, язик, очі)

  2.Хіміки:

Чим нас здивують?

У склянку з водою кидаємо грудочку цукру…солі…

Що ж відбулося?

(Цукор та сіль розчинилися у воді)

3.Географи:

Що нам повідомлять наші юні географи?

Вам буде цікаво дізнатися, як мандрує Краплинки?

«Подорож Краплинки води»

4.Екологи:

Давайте послухаємо наших екологів….

- Води на Землі багато, але більшу частину води становить солона вода-вода морів та океанів.

 Щоб сталося, як би зникла вода? Де немає води, там немає життя. Рослини, тварини, люди не можуть жити без води.

Без води не буде життя на Землі, тому потрібно охороняти і берегти її. Не забруднювати, використовувати дбайливо.

Правила економного використання прісної води:

- стежити за справністю кранів; регулювати силу струменя води;

 -при чищенні зубів набирати воду у склянку;

- мити посуд в мисці, використовуючи мінімум миючого засобу;

 -виключати воду при митті рук та обличчя;

Ще один із способів  зберегти воду чистою –не використовувати зайвої.

Діти, давайте пограємо у гру « Так чи ні»

Гра “Так чи ні”.
 

Залишати крани відкритими.

Розливати воду.

Не залишати відкритими крани.

Закривати міцніше крани, щоб вода не капала.

Витрачати марно воду.

Якщо треба набрати води, то вмикати крани так, щоб вода     текла тоненькою цівкою.

5.Пізнайки

А, що цікавого нам розкажуть наші «Пізнайки»?

А чи знаєте ви, що ….

1. Медуза та огірок  складається з 95% води.

2. Людина може прожити близько місяця без їжі, але лише близько тижня без води.

3. Курка та коза – найменше  споживають воду серед  свійських тварин.

4. Для створення  1пари джинсів потрібно 10 000 л води.

5. Скрізь, де на Землі є рідка вода, там є життя. 

Робота з «Lego»

А на завершення я пропоную вивчити вірш, щоб його запам’ятати, використаємо цеглинки.

Шануймо дар великий-воду!

Вода (колір голубий )

Беру голубу цеглинку

Доки є на це ще час.

Взяла цеглинку червоного кольору, бо наш годинник, саме такий (Показую).

Бо рідна наша планета

(Беру зелену та синю цеглинку, бо на глобусі переважає зелений та синій колір- колір суші та води)

Чекає допомоги від нас

(Беру оранжеву цеглинку, бо оранжевий колір символізує любов і милосердя, саме тому жилети у рятувальників оранжеві)

  Повторюємо вірш, складаючи цеглинки                             

Шануймо дар великий-воду!

Доки є на це ще час, бо рідна наша планета

Чекає допомоги від нас

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Янкова Людмила
Додано
13 січня 2021
Переглядів
1394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку