Ранкова зустріч Жигайло О.В.
День перший
Тема. «Рідна домівка»
Мета. Викликати у дітей бажання більше дізнатися про свою сім`ю та рід, розвивати комунікативні вміння, виховувати почуття любові та поваги до рідних.
Обладнання: картинки, фото, класний куточок.
Хід зустрічі
-
Вітання. Учні разом із вчителем розміщуються в колі. Учитель розпочинає вітання, звертаючись до дитини справа, беручи її за мізинчик: «Доброго ранку, Оленко. Я рада, що ти тут». Кожна дитина після того, як її привітали, вітає так само іншу.
-
Діти, Ви помітили, яке дружнє коло утворилося у нас. Це наша класна родина. Та й у кожного з вас є своя домівка, сім’я, мала батьківщина.
-
Цього тижня ми ще більше дізнаємося про свою сім’ю та рід, навчимося слухати старших та поважати рідних.
-
Обмін інформацією.
-
Діти, розкажіть нам про свої родини (можна використати фото сім’ї).
-
Подумайте, які запитання ви задасте друзям після почутого? (Хто найменший у сім’ї, хто найстарший, як звати …, улюблені заняття членів родини …? Як ви допомагаєте батькам?)
- Та перш за все згадаймо «правила спілкування»:
-
говорити голосно й чітко;
-
стежити, щоб розповіді були стислі;
-
позитивно сприймати запитання від однокласників.
-
із повагою реагувати на коментарі.
-
Групове заняття.
-
Гарні розповіді ми з вами почули. А зараз пограємо у пальчикову гру (діти повторюють за вчителем віршик з імітацією):
«Оцей пальчик – мій дідусь,
Оцей – моя бабуся,
Оцей пальчик – мій татусь,
Оцей – моя матуся,
А цей пальчик – оце я!
А це вся моя рідня!»
-
Повторимо ще разом.
-
Кожен пальчик – це член вашої родини. Мізинчик – це ви. Стисніть кулачок. Це – сім’я, яка проживає з вами в одній оселі. Любіть же свою рідню і свою домівку!
-
Щоденні новини.
– Діти, зверніть, будь ласка, увагу на оголошення сьогоднішнього дня у класному куточку.
-
Заповнимо календар (число, день …), визначимо погоду.
-
Переглянемо розклад виконання робіт на сьогодні.
(Сьогодні ми з вами будемо:
-
створювати родовід,
-
рахувати членів родини,
-
виконувати завдання … для мами та тата,
-
намалюємо рідну домівку,
-
послухаємо вірш про сім’ю … )
-
Працюватимем у школі старанно, щоб почути у кінці і від тата, і від мами: «Наші діти, молодці!»
5) Рефлексія. Крісло автора
- Чому так говорять «Скрізь добре – вдома найкраще»?
Використані джерела:
Картинка - https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/00a0/0005e087-650ff53b/hello_html_45f0d5c5.jpg