Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Ранкова зустріч "Рідна домівка". 1 клас

Про матеріал

Ранкова зустріч "Рідна домівка". 1 клас. Мета. Викликати у дітей бажання більше дізнатися про свою сім`ю та рід, розвивати комунікативні вміння, виховувати почуття любові та поваги до рідних.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч Жигайло О.В.

День перший

Тема. «Рідна домівка»

Мета. Викликати у дітей бажання більше дізнатися про свою сім`ю та рід, розвивати комунікативні вміння, виховувати почуття любові та поваги до рідних.

 Обладнання: картинки, фото, класний куточок.

Хід зустрічі

  1. Вітання. Учні разом із вчителем розміщуються в колі. Учитель розпочинає вітання, звертаючись до дитини справа, беручи її за мізинчик: «Доброго ранку, Оленко. Я рада, що ти тут». Кожна дитина після того, як її привітали, вітає так само іншу. 
  • Діти, Ви помітили, яке дружнє коло утворилося у нас. Це наша класна родина. Та й у кожного з вас є своя домівка, сім’я, мала батьківщина.
  • Цього тижня ми ще більше дізнаємося про свою сім’ю та рід, навчимося слухати старших та поважати рідних.
  1. Обмін інформацією. 
  • Діти, розкажіть нам про свої родини (можна використати фото сімї).
  • Подумайте, які запитання ви задасте друзям після почутого? (Хто найменший у сімї, хто найстарший, як звати …, улюблені заняття членів родини …?  Як ви допомагаєте батькам?)

-   Та перш за все згадаймо  «правила спілкування»:

  • говорити голосно й чітко;
  • стежити, щоб розповіді були стислі;
  • позитивно сприймати запитання від однокласників.
  • із повагою реагувати на коментарі.
  1. Групове заняття. 
  • Гарні розповіді ми з вами почули. А зараз пограємо у пальчикову гру (діти повторюють за вчителем віршик з імітацією):

«Оцей пальчик – мій дідусь,

Оцей – моя бабуся,

Оцей пальчик – мій татусь,

Оцей – моя матуся,

А цей пальчик – оце я!

А це вся моя рідня!»

  • Повторимо ще разом.
  • Кожен пальчик – це член вашої родини. Мізинчик    це ви. Стисніть кулачок. Це – сім’я, яка проживає з вами в одній оселі. Любіть же  свою рідню і свою домівку!
  1. Щоденні новини. 

– Діти, зверніть, будь ласка, увагу на оголошення сьогоднішнього дня  у класному куточку.

  • Заповнимо календар (число, день …), визначимо погоду.
  • Переглянемо розклад виконання робіт на сьогодні.

(Сьогодні ми з вами будемо:

  • створювати родовід,
  • рахувати членів родини,
  • виконувати завдання … для мами та тата,
  • намалюємо рідну домівку,
  • послухаємо вірш про сімю … )
  • Працюватимем у школі старанно, щоб почути у кінці і від тата,  і від мами: «Наші діти, молодці!»

                         

5) Рефлексія. Крісло автора

-  Чому так говорять «Скрізь добре – вдома найкраще»?

 

Використані джерела:

 

Картинка - https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/00a0/0005e087-650ff53b/hello_html_45f0d5c5.jpg

 

 

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
7269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку