19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Тема першого уроку: "Порадійте всі за нас, ми прийшли у 1 клас - діти України!"

Про матеріал

Великодимерський НВО

Вчитель початкових класів: Товстенко Людмила Григорівна

2018 н.р.

Порадійте всі за нас, ми прийшли у 1 клас - діти України!

І. Організаційний момент.

а) Слово вчителя

Доброго дня, вам шановні батьки, бабусі та дідусі!

Доброго дня, мої милі діти.

Ви сьогодні вже учні у нас.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 1-в клас.

б) Психологічна

Так, як наша класна сім'я вже народилася, давайте всі станемо у дружнє коло. Потисніть один одному руку і посміхніться. Відпустіть руки і підніміть праву руку вверх.

Я буду задавати вам питання, а ви якщо це так, будете загинати пальчик ось так….

- Хто сьогодні дуже хотів іти до школи?

- А кому сьогодні зранку посміхалися рідні?

- А хто йшов до школи і вітався з усіма?

- А хто в школі побачив друзів?

А ну ж бо погляньте на свій кулачок, що у вас вийшло?

- Як у нас сьогодні справи? (клас)

- Я хочу, щоб з сьогоднішнього дня у вас був настрій тільки «Клас»!!!

Я сьогодні вас щиро вітаю

В нашій школі, у дружній сім'ї.

І міцного здоров'я бажаю,

Й щастя-радості, вам, любі мої!

ІІ . Основна частина

Гра «Засвіти свого зайчика»

Ой, погляньте Сонячний Зайчик

в нашому класі стрибає,

Він радіє, що учні прийшли.

Всім вам успіхів радо бажає…

Та щоб всі ви здорові були.

У кожного на парті лежить малюнок Сонячного Зайчика.

-Якого кольору бувають Сонячні Зайчики? (відповіді дітей).

-Давайте їх розфарбуємо (кожна дитина розфарбовує Зайчика своїм кольором) і прикріпимо на галявині країни Сонячних Зайчиків.

-Спочатку красуні – дівчатка (називають прізвища та імена дівчаток).

-А тепер мужні хлопці (називають прізвища та імена хлопців).

(Діти виходять до дошки та розміщують своїх Сонячних Зайчиків на галявині).

-Сьогодні кожен з вас намалював свого Сонячного Зайчика і розмістив його на зеленій галявині нашого класу . Запам'ятайте, що коли ви підростете, то ваш Зайчик обов'язково повинен засвітитися, щоб освітити комусь шлях, він повинен горіти яскраво і весело. А для цього треба добре трудитися, старанно вчитися, бути добрим і людяним, щедрим і щирим, працелюбним і наполегливим.

  • -Наші діти стали першокласниками. Подивіться, шановні батьки, на нашу країну Сонячних Зайчиків, подобається?
  • - Які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі!
  • -А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує.
  • -Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі. Сьогодні ми всі разом вирушимо у подорож до Країни знань, яка закінчиться через 12 років.
  • - А першою темою нашого першого уроку буде
  • «Порадійте всі за нас, ми прийшли у перший клас, - діти, держави -Україна».

-А для чого потрібна школа?

Так, школа – це велика країна Знань. Вона розкриє безліч секретів. Ви пройдете багатьма стежками цієї країни, і я думаю, вам це сподобається.

А тепер давайте послухаємо наших маленьких учнів .

1:

Жовтіє листя на тополі,

Летять у синяві хмарки,

Відкрили двері школі,

Прийшли до школи первачки!

2:

Зайшли всі дружно і сміливо,

Маленькі учні в світлий клас.

Життя цікаве та щасливе

Розпочинається для нас!

3:

Мріяв я давно про школу.

Знаю: стільки в ній нового!

І цікавого багато -

Це розказував мій тато.

4:

Менший брат мій у тривозі -

Щось притих він, як ніколи.

Нам уже не по дорозі,

Він - в садок, а я - до школи.

5

Вдягала я схвильовано

Святковий свій наряд,

А всі ляльки мої схвильовано

Просили : «І нас візьми, і нас».

6:

Не хвилюйтесь, мамо й тато,

Буду знати я багато.

Я ж бо вас не підведу,

В школу з радістю піду.

7:

Дивний світ навколо мене.

Хочу я його пізнати.

Буду старанно у школі

Всі науки я вивчати.

8:

Буду я у школі вчитись читати,

Гарно писати і рахувати.

Буду в альбомі своїм малювати

Добре співати і вірші вивчати!

9.

Буду добре я навчатись

Хоч ця справа не легка

Тільки шкода мені прощатись

З іграшками дитсадка.

10:

Будуть вчити рахувати

Танцювати і співати.

Ще навчать, як в світі жити,

Зі всіма дітьми дружити.

-Правильно! Дякую, дітки! Всьому цьому ви навчитесь у школі. Головне, щоб були слухняними, уважними, працьовитими і дисциплінованими учнями. Дуже хочеться, щоб шкільне життя було для вас цікавим, щоб ви полюбили навчання, полюбили нашу школу і прагнули дізнатися якомога більше.

-А зараз гра , перевірка для ваших мам.

-Чи читають вони вам казачки на ніч?

-Чи справляються зі своїми обов'язками?….

Гра «Від кого телеграма»

-Дуже хотілося б потрапити до вас на урок, але соромлюся своєї зовнішності. (Гидке каченя)

-Терміново викликали лікувати звірів в Африку. Не встигну повернутися, щоб привітати вас із святом. (Лікар Айболить)

-Не приїду, не можу знайти свій золотий ключик. (Буратіно)

-Збирався до вас у гості та зламався мій пропелер. (Карлсон)

-Прибути на свято не можу – об'ївся меду та обкусали бджоли. (Вінні Пух)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

11:

Небо чисте, голубе,

Гарно так навколо!

Осінь, як я ждав тебе,

Щоб піти до школи!

12:

Ціле літо я чекала,

Їла кашу, підростала,

Щоб портфель не був великим,

І не спадали черевики.

13:

Я ще звечора збирався

Йти до школи в 1 клас,

Одягався і взувався

І портфель 100 раз складав.

14:

Б'ється радість через край,

Свято-як ніколи!

Мамо, тату , я пішов

У чарівну , нову школу!

Всі ви дітки молодці, а от послухайте як ходив у школу колобок.

Викотився Колобок на галявину. Озирнувся навкруги: скільки чудових квітів, а як вони називаються не знає. Захотів полічити барвистих метеликів, що кружляли над квітами, але рахувати не вміє. Хотів написати листа бабусі, щоб не турбувалася, але літер не знає. Зажурився. Що ж робити? Коли чує сорока на дереві скрекоче: «В школу пора! Учитися треба!» Дивиться, а назустріч йому Заєць скаче зі своїми малятами-зайченятами.

-Добрий день, Зайчику! Куди це ти так поспішаєш?

-Доброго здоров'я, Колобочку! Вибач, ніколи мені з тобою розмовляти: веду своїх діток у лісову школу.

-Візьми і мене з собою.

-Добре, ходімо.

Прийшли в лісову школу для зайченят.

-Як ви думаєте, чому вчать у цій школі зайченят? (Як плутати сліди, ховатися від лисиці, стрибати тощо).

-Чи цікаво було Колобку в цій школі?

Нецікаво стало Колобку в школі для зайчат, покотився він далі. Котиться, котиться, коли бачить: акробатична школа для білченят.

-Як ви думаєте, чим займаються білченята в своїй школі?

( Вчаться шукати і ховати горішки, сушити гриби, перестрибувати з гілки на гілку тощо).

Спробував Колобок перестрибнути з гілки на гілку, але не втримався, впав і боляче вдарився. Не захотів більше вчитися в школі для білченят і покотився далі. Котиться, котиться, а назустріч йому біжить ведмежатко Мишко.

-Агов, Мишку, добрий день! Куди це ти так біжиш?

-Добрий день, Колобку! Пробач, поспішаю у школу боротьби для ведмежат. Боюсь спізнитися на урок.

-Візьми мене з собою, будь ласка.

-Ходімо.

-Як ви думаєте, що робили ведмежата у школі боротьби? (Вчилися боротися, захищати слабших тощо).

Під час вивчення різних прийомів Колобку добряче нам'яли боки. Не витримав Колобок і втік.

-Що б ви порадили Колобку? В якій школі йому б сподобалося вчитися?

-- А для чого ж ми з вами прийшли до школи?

  • 15:
  • Ми прийшли до школи,
  • Щоб учитись і дружити.
  • Щоб книжки складні читати
  • І усе на світі знати.
  • 16.
  • Будем мову і комп'ютер
  • На відмінно знати.
  • Весело й цікаво всі знання хапати,
  • Щоб вершини знань усі в житті здолати.
  • 17

Обіцяєм – не лінитись!

Добросовісно учитись!

Рано з сонечком вставати,

щоб у школу не проспати..

18

Тож усі ми неодмінно

Вчитись будемо відмінно.

Нехай знають наші мами —

Всі ми станемо зірками!

19:

  • В музиці, в літературі
  • В математиці, в культурі.
  • Хто у чому, а таки —
  • Ми засвітимо зірки!
  • 20:
  • У школі з гаджетами
  • Ми будемо на ти.
  • Креслити, конструювати
  • З ЛЄГО будинки будувати.
  • 21:
  • Будемо дослідниками ми
  • Відкриємо зірки нові.
  • Подорожувати будемо ми справно
  • В країни різні і світи

3. Бесіда за темою.

- Кожна наша маленька батьківщина є частинкою великої Батьківщини, нашої держави, ім'я якій … - Україна

22:

Багато держав є, людей і різних мов,

Та кожному мила одна лиш, єдина,

Найкраща з усіх, - то є рідна країна,

Мені ж наймиліша - моя Україна.

23:

Облітав журавель сто морів, сто земель,

Облітав,обходив, марно крила натрудив.

Ми спитали журавля: « Де найкращая земля?»

Журавель відповідає : « Краще рідної немає!»

24:

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай.

Рідніше їм своя пустиня,

А ніж земний в чужині рай,

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас , людей, без Батьківщини.

  • -У вас на парті у кожного лежить щось. Що це таке?
  • - Розгляньте її разом з товаришем по парті . Що на ній зображено?

- Порахуйте скільки великих міст обласних центрів має Україна ? (25)

- Україна – це наша держава.

Ми – українці, її маленькі сини і дочки,

І наша мова – українська.

- Знайдіть на карті столицю України. (Київ)

- А зараз я пропоную вам розірвати карту.

- А тепер складіть її так, щоб вона стала цілою. Не виходить? Чому?

Запам'ятайте раз і назавжди: зруйнувати легко, от відбудувати дуже важко. Я гадаю ви в цьому переконалися. Тож давайте з вами будемо берегти те що в нас є і не забувати будувати нове.

Щасливі ми , що народилися і живемо на такій чудовій землі,

багатій і мальовничій.

Де б не були ми, скрізь відчуваємо поклик рідної землі,

хвилюємось аж до сліз , зачувши рідну мову, пісню.

Ви , діти, маєте у своєму серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того , щоб Україна і надалі розквітала і багатіла. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати і вміти. То ж старайтеся вчитися так, щоб вами пишалася Батьківщина.

  • -Отже, розпочинаємо «пряму трансляцію»
  • Концерту «Ми – діти держави Україна».
  • 25:
  • У всьому світі – кожен зна:
  • Є Батьківщина лиш одна.
  • І в нас вона одна-єдина –
  • це наша славна Україна

26:

Не забувай Шевченка слів

  • про горду славу козаків.
  • Не забувай, що ти дитина
  • землі, що зветься Україна.
  • 27:
  • Звідки ти і хто такий?
  • Україна – дім це мій.
  • І яку ти знаєш мову?
  • Українську, чорноброву.
  • 28:
  • Де живеш, дитино?
  • В тополиній Україні.
  • Ким ти станеш, як зростеш?
  • Вибір є у нас без меж.
  • 29:
  • Але завжди будемо вірні
  • нашій матері – Вкраїні.
  • Ми всі діти українські,
  • український славний рід.
  • 30:
  • Дбаймо, щоб про нас, маленьких,
  • добра слава йшла у світ.
  • Свої здібності і сили
  • розвиваймо раз у раз.
  • 31:
  • А ми йдемо сміливо.
  • Рідна школо! Нас приймай!
  • Хто із нас колись, можливо
  • Ще прославить рідний край!
  • 32:
  • Мої рідні, рідна мова,
  • рідний край наш над усе.
  • Щоб про це ми не забули
  • ні на хвилю, ні на мить,
  • Хай Господь святий із неба
  • нас, малих, благословить.

ІІІ. Підсумок уроку

  • -Чи сподобався вам урок?
  • -Що саме сподобалось на уроці?

Ось і добіг кінця наш перший урок. Ви зробили перший крок на шляху до знань – стали першокласниками. Нехай цей шлях буде для вас радісним і цікавим!

- Нехай наша школа стане для вас другою домівкою!

Література

«Освітні технології». Навчально-методичний посібник. О.М.Пєхота, А.С.Кіктенко. Київ: АСК.,2001

Пометун О., Пироженко Л. «Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід – Київ, 2002

Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник. О.І.Пометун. Київ, А.С.К. 2006

Перегляд файлу

Великодимерський    НВО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель : Товстенко Людмила Григорівна

 

 

 

2018 н.р.

 

 

І. Організаційний момент.

а) Слово вчителя

  Доброго дня, вам шановні батьки, бабусі та дідусі!

Доброго дня, мої милі діти.

Ви сьогодні вже учні у нас.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 1-в клас.

б) Психологічна

Так, як наша класна сім’я вже народилася, давайте всі станемо у дружнє коло. Потисніть один одному руку і посміхніться.  Відпустіть руки і підніміть праву руку вверх.

Я буду задавати вам питання, а ви якщо це так, будете загинати пальчик ось так….

- Хто сьогодні дуже хотів іти до школи?

- А кому сьогодні зранку  посміхалися  рідні?

- А хто йшов до школи і вітався з усіма?

- А хто в школі побачив друзів?

      А ну ж бо погляньте на свій  кулачок, що у вас вийшло?

- Як у нас сьогодні справи? (клас)

- Я хочу, щоб з сьогоднішнього дня у вас був настрій тільки «Клас»!!!

Я сьогодні вас  щиро вітаю

В нашій школі, у дружній сім’ї.

І міцного здоров’я бажаю,

Й щастя-радості, вам, любі мої!

 

ІІ . Основна частина

Гра «Засвіти свого зайчика»

Ой, погляньте Сонячний Зайчик

в нашому   класі стрибає,

Він радіє, що учні прийшли.

Всім вам успіхів радо бажає…

Та щоб всі ви здорові були.

 

У кожного на парті лежить малюнок Сонячного Зайчика.

  • Якого кольору бувають Сонячні Зайчики? (відповіді дітей).
  • Давайте їх розфарбуємо (кожна дитина розфарбовує Зайчика своїм кольором) і прикріпимо на галявині країни Сонячних Зайчиків.
  • Спочатку красуні – дівчатка (називають прізвища та імена дівчаток).
  • А тепер мужні хлопці (називають прізвища та імена хлопців).

(Діти виходять до дошки та розміщують своїх Сонячних Зайчиків на галявині).             

  • Сьогодні кожен з вас намалював свого Сонячного Зайчика і розмістив його на зеленій  галявині нашого класу  . Запам’ятайте, що коли ви підростете, то ваш Зайчик обов’язково повинен засвітитися, щоб освітити комусь шлях, він повинен горіти яскраво і весело. А для цього треба добре трудитися, старанно вчитися, бути добрим і людяним, щедрим і щирим, працелюбним і наполегливим.
  • Наші діти стали першокласниками. Подивіться, шановні батьки, на нашу країну Сонячних Зайчиків, подобається?
  •  Які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі!
  • А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує.
  • Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі. Сьогодні ми всі разом вирушимо у подорож до Країни знань, яка закінчиться через 12 років.
  •  А першою темою нашого першого уроку буде  

      «Порадійте всі за нас, ми прийшли у перший клас, - діти,  держави -Україна».

 

  • А для чого потрібна школа?

 Так, школа – це велика країна Знань. Вона  розкриє безліч секретів. Ви пройдете багатьма стежками цієї країни, і я думаю, вам це сподобається.

А тепер давайте послухаємо наших маленьких учнів . 

 

 

1:

Жовтіє листя на тополі, 

Летять у синяві хмарки,

Відкрили двері  школі,

Прийшли до школи первачки!

 

2:

Зайшли всі дружно і сміливо, 

Маленькі учні в світлий клас.

Життя цікаве та щасливе

Розпочинається для нас!

 

  3:

    Мріяв я давно про школу.

Знаю: стільки в ній нового!

І цікавого багато -

     Це розказував мій тато.

 

 4:

Менший брат мій у тривозі -

Щось притих він, як ніколи.

Нам уже не по дорозі,

Він - в садок, а я - до школи.

 

5

Вдягала я схвильовано

Святковий свій наряд,

А всі ляльки мої схвильовано

Просили : «І нас візьми, і нас».

 

6:

Не хвилюйтесь, мамо й тато,

Буду знати я багато.

Я ж бо вас не підведу,

В школу з радістю піду.

 

         7:

Дивний світ навколо мене.

Хочу я його пізнати.

Буду старанно у школі

Всі науки я вивчати.

 

8:

Буду я у школі вчитись читати,

Гарно писати і рахувати.

Буду в альбомі своїм малювати

Добре співати і вірші вивчати!

 

       9.

        Буду добре я навчатись

        Хоч ця справа не легка

        Тільки шкода мені прощатись

        З іграшками дитсадка. 

                                                                                                                     

       10:

        Будуть вчити рахувати

        Танцювати і співати.

        Ще навчать, як в світі жити,

        Зі всіма дітьми дружити.

 

 

 

  • Правильно! Дякую, дітки!  Всьому цьому ви навчитесь у школі. Головне, щоб були слухняними, уважними, працьовитими і дисциплінованими учнями. Дуже хочеться, щоб  шкільне життя було для вас цікавим, щоб ви полюбили навчання, полюбили нашу  школу і прагнули дізнатися якомога більше.
  •  А зараз гра , перевірка для ваших мам.
  • Чи читають  вони вам казачки на ніч?
  • Чи справляються зі своїми обов’язками?….

Гра  «Від кого телеграма»

  • Дуже хотілося б потрапити до вас на урок, але соромлюся своєї зовнішності. (Гидке каченя)

 

  • Терміново викликали лікувати звірів в Африку. Не встигну повернутися, щоб привітати вас із святом. (Лікар Айболить)

 

  • Не приїду, не можу знайти свій золотий ключик. (Буратіно)

 

  • Збирався до вас у гості та зламався мій  пропелер. (Карлсон)

 

  • Прибути на свято не можу – об’ївся меду та обкусали бджоли. (Вінні  Пух)

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

11:

Небо чисте, голубе,

Гарно так навколо!

Осінь, як я ждав тебе,

Щоб піти до школи!

 

12:

Ціле літо я чекала,

Їла кашу, підростала,

Щоб портфель не був великим,

І не спадали черевики.

 

13:

Я ще звечора збирався

Йти до школи в 1 клас,

Одягався і взувався

І портфель 100 раз складав.

 

14:

Б’ється радість через край,

Свято-як ніколи!

Мамо, тату , я пішов

У  чарівну , нову   школу!

 

Всі ви дітки молодці, а от  послухайте як ходив у школу колобок.

 

Викотився Колобок на галявину. Озирнувся навкруги: скільки чудових квітів, а як вони називаються не знає. Захотів полічити барвистих метеликів, що кружляли над квітами, але рахувати не вміє. Хотів написати листа бабусі, щоб не турбувалася, але літер не знає. Зажурився. Що ж робити? Коли чує сорока на дереві скрекоче: «В школу пора! Учитися треба!» Дивиться, а назустріч йому Заєць скаче зі своїми малятами-зайченятами.

  • Добрий день, Зайчику! Куди це ти так поспішаєш?
  • Доброго здоров’я, Колобочку! Вибач, ніколи мені з тобою розмовляти: веду своїх діток у лісову школу.
  • Візьми і мене з собою.
  • Добре, ходімо.

 Прийшли в лісову школу для зайченят.

 

  • Як ви думаєте, чому вчать у цій школі зайченят? (Як плутати сліди, ховатися від лисиці, стрибати тощо).
  • Чи цікаво було Колобку в цій школі?

Нецікаво стало Колобку в школі для зайчат, покотився він далі. Котиться, котиться, коли бачить: акробатична школа для білченят.

 

  •       Як ви думаєте, чим займаються білченята в своїй школі?

 ( Вчаться шукати і ховати горішки, сушити гриби, перестрибувати з гілки на гілку тощо).

 

 Спробував Колобок перестрибнути з гілки на гілку, але не втримався, впав і боляче вдарився. Не захотів більше вчитися в школі для білченят і покотився далі. Котиться, котиться, а назустріч йому біжить ведмежатко Мишко.

  • Агов, Мишку, добрий день! Куди це ти так біжиш?
  • Добрий день, Колобку! Пробач, поспішаю у школу боротьби для ведмежат. Боюсь спізнитися на урок.
  • Візьми мене з собою, будь ласка.
  • Ходімо.

 

  • Як ви думаєте, що робили ведмежата у школі боротьби? (Вчилися боротися, захищати слабших тощо).

 Під час вивчення різних прийомів Колобку добряче нам’яли боки. Не витримав Колобок і втік.

 

  • Що б ви порадили Колобку? В якій школі йому б сподобалося вчитися?
  • - А для чого ж  ми з вами прийшли до школи?

 

15:

Ми прийшли до школи,

Щоб учитись і дружити.

Щоб книжки складні читати

І усе на світі знати.

16.

Будем мову і комп’ютер

На відмінно знати.

Весело й цікаво всі знання хапати,

Щоб вершини знань усі в житті здолати.

17

        Обіцяєм – не лінитись!

        Добросовісно учитись!

        Рано з сонечком вставати,

        щоб у школу не проспати..

18

Тож усі ми неодмінно

Вчитись будемо відмінно.

Нехай знають наші мами —

Всі ми станемо зірками!

         19:

В музиці, в літературі

В математиці, в культурі.

Хто у чому, а таки —

Ми засвітимо зірки!

20:

У школі з гаджетами

Ми будемо на ти.

Креслити,  конструювати

З ЛЄГО будинки будувати.

21:

Будемо дослідниками ми

Відкриємо зірки нові.

Подорожувати будемо ми  справно

В країни різні і світи

3. Бесіда за темою.

  - Кожна наша маленька батьківщина є частинкою великої Батьківщини, нашої держави,  ім’я якій … - Україна

 

22:

Багато держав є, людей і різних мов,

Та кожному мила одна лиш, єдина,

Найкраща з усіх, - то є рідна країна,

Мені ж наймиліша - моя Україна.

 

23:

 Облітав журавель сто морів, сто земель,

 Облітав,обходив, марно крила натрудив.

 Ми спитали журавля: « Де найкращая земля?»

 Журавель відповідає : « Краще рідної немає!»

 

24:

У всіх людей одна святиня,

 Куди не глянь, де не спитай.

 Рідніше їм своя пустиня,

 А ніж земний в чужині рай,

 Їм красить все їх рідний край.

 Нема без кореня рослини,

 А нас , людей, без Батьківщини.

 

  • У вас на парті у кожного лежить щось. Що це таке?
  •  Розгляньте її разом з товаришем по парті . Що на ній зображено?

                        

 

- Порахуйте скільки великих міст обласних центрів має Україна ? (25)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

  - Україна – це наша держава.

    Ми – українці, її маленькі сини і дочки,

    І  наша мова – українська.

- Знайдіть на карті столицю України. (Київ)

- А зараз я пропоную вам розірвати карту.

- А тепер складіть її так, щоб вона стала цілою. Не виходить? Чому?

Запам’ятайте раз і назавжди: зруйнувати легко, от відбудувати дуже важко. Я гадаю ви в цьому переконалися. Тож давайте з вами будемо берегти те що в нас є і не забувати будувати нове.

Щасливі ми , що народилися і живемо на такій чудовій землі,

багатій і мальовничій.

Де б не були ми, скрізь відчуваємо поклик рідної землі,

хвилюємось аж до сліз , зачувши рідну мову, пісню.

Ви , діти, маєте у своєму серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того , щоб Україна і надалі розквітала і багатіла. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати і вміти. То ж старайтеся вчитися так, щоб вами пишалася Батьківщина.

  • Отже, розпочинаємо «пряму трансляцію»

Концерту  «Ми – діти держави Україна».

25:

У всьому світі – кожен зна:

Є Батьківщина лиш одна.

 І в нас вона одна-єдина –

це наша славна Україна

        26:

         Не забувай Шевченка слів

про  горду славу козаків.

Не забувай, що ти дитина

землі, що зветься Україна.

27:

Звідки ти і хто такий?

 Україна – дім це мій.

 І яку ти знаєш мову?

Українську, чорноброву.

28:

 Де живеш, дитино?

 В тополиній Україні.

 Ким ти станеш, як зростеш?

  Вибір є у нас без меж.

 29:

Але завжди будемо вірні

нашій матері – Вкраїні.

 Ми всі діти українські,

український славний рід.

30:

Дбаймо, щоб про нас, маленьких,

добра слава йшла у світ.

 Свої здібності і сили

розвиваймо раз у раз.

31:

А ми йдемо сміливо.

Рідна школо! Нас приймай!

Хто із нас колись, можливо

Ще прославить рідний край!

32:

Мої рідні, рідна мова,

рідний край наш над усе.

Щоб про це ми не забули

ні на хвилю, ні на мить,

Хай Господь святий із неба

нас, малих, благословить.

ІІІ. Підсумок уроку

  • Чи сподобався вам урок?
  • Що саме сподобалось на уроці?

Ось і добіг кінця наш перший урок. Ви зробили перший крок на шляху до знань – стали першокласниками. Нехай цей шлях буде для вас радісним і цікавим!

  •  Нехай наша школа стане для вас другою домівкою!

 

 

 

Література

«Освітні технології». Навчально-методичний посібник. О.М.Пєхота, А.С.Кіктенко. Київ: АСК.,2001

 Пометун О., Пироженко Л. «Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід – Київ, 2002

Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник. О.І.Пометун. Київ, А.С.К. 2006

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
5053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку