Ранкова зустріч "Спорт"

Про матеріал
В розробці містяться теми: ДЕНЬ 1. ЧОМУ ВАРТО ЗАЙМАТИСЯ ФІЗКУЛЬТУРОЮ ЧИ СПОРТОМ? ДЕНЬ 2. ЯКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ РОЗВИВАЄ СПОРТ? ДЕНЬ 3. ЧОМУ ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ — ОСОБЛИВІ ЗМАГАННЯ?
Перегляд файлу

ДЕНЬ 1. ЧОМУ ВАРТО ЗАЙМАТИСЯ ФІЗКУЛЬТУРОЮ ЧИ СПОРТОМ?

1. Вітання

Діти утворюють коло.

— Поміняйтеся місцями з тими, хто:

□ сьогодні поснідав;

□ займається у спортивних секціях;

□ робить ранкову зарядку;

□ зараз почувається здоровим;

□ одягнений у спідничку;

□ носить окуляри;

□ уважає, що здоров’я — це не тільки відсутність хвороб, але й гарний настрій.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?»

— Усі ми знаємо, що рух — це життя. Із моменту, коли народилася дитина, мама займається з нею зарядкою та гімнастикою. Кожна дитина обирає, яким видом спорту їй займатися. Адже недарма кажуть: «У здоровому тілі — здоровий дух!». Бо якщо в нас нічого не болить, то нам і світ у радість, і ніщо не зможе нас зупинити у досягненні своєї мети. Тільки здорова людина може бути успішною, заможною, жити щасливо. А щоб бути здоровим, потрібно любити спорт і займатися фізичними вправами.

 

Хто з фізкультурою на «ти»,

В житті досягне він мети,

Бо в спорті — міць та сила

І для душі, й для тіла.

Звучить пісня «Фізкультура» (муз. Ю. Чічкова, сл. З. Петрової).

· Вправа «За здоров’я дякуємо ранковій зарядці»

Показ комплексу вправ для ранкової гімнастики.

· Гра «Ми йдемо полювати на лева»

— Ми йдемо полювати на лева! (Упевнений хід по колу.)

— Не боїмося ми нічого! (Заперечні рухи руками.)

— Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (Обережна ходьба з високим підніманням колін.)

— Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (Рухи імітують плавання.)

— Ой, а це що? Це поле! Туп! Туп! Туп! (Гучне тупотіння.)

— Ой, а це що? Це дорога навпростець! (Упевнена ходьба по колу.)

— Ой, а це хто? Такий великий! (Показують який.) Такий пухнастий! (Показують руками, ніби погладжуючи.)

— Ой, та це ж лев! (Показують, як злякалися.)

— Побігли додому! Через поле! Туп! Туп! Туп! (Тупають.)

— Через море! Буль! Буль! Буль! (Плавальні рухи.)

— Через болото! Чав! Чав! Чав! (Ходьба з високим підніманням колін.)

— Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! (Показують жестами і мімікою.)

— Які ми хоробрі! (Показують мімікою.)

— Похвалимо себе! (Погладжують себе по голові.)

3. Групове заняття

· Вправа «Віддай спорту час, а взамін отримай здоров’я»

Учні об’єднуються у групи. Кожна з них отримує завдання: створити колаж про вплив спорту на здоров’я. Діти, використовуючи аркуші паперу, маркери, фломастери, кольоровий папір, картинки, створюють, а потім презентують свою роботу.

4. Теми для щоденника вражень

□ Спорт у моєму житті.

□ Мама, тато, я — спортивна сім’я.

□ Мій улюблений вид спорту.

ДЕНЬ 2. ЯКІ РИСИ ХАРАКТЕРУ РОЗВИВАЄ СПОРТ?

1. Вітання

· Вправа «Подаруй усмішку»

Усміхнемось сонечку:

«Здрастуй, золоте!»

Усміхнемось квіточці:

Хай вона цвіте!

Усміхнемось дощику:

«Лийся, мов з відра!»

Друзям усміхнемося,

Бажаємо всім добра!

2. Обмін інформацією. Тема дня «Які риси характеру розвиває спорт?»

Стадіон, басейни, корти —

Атрибути, знані спорту,

Боротьби, змагань, наснаги,

Сили, спритності й відваги.

Протиборство, перемоги —

Спортом пройдені дороги.

Успіх, результат, медалі,

Сльози, гімн на п’єдесталі,

Праця, піт і тренування —

Підсумовує старання

Новий світовий рекорд,

Тож приймай вітання, СПОРТ!

 

— Ми щодня чуємо знайомі слова «фізкультура» і «спорт». Як ви вважаєте, яка між ними різниця?

— Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні. Спортом займаються лише сильні, міцні, витривалі. Регулярні заняття спортом впливають не тільки на нашу фігуру і здоров’я, але й на характер.

Спорт допомагає нам швидше орієнтуватися у складних ситуаціях, ухвалювати правильні рішення, ризикувати, коли це необхідно, виправдано. Крім цього, тренуючись у колективі, людина отримує безцінний досвід спілкування, учиться розуміти суперника. Постійна робота над собою, щоденне фізичне напруження і боротьба за високі результати допомагає спортсменові бути переможцем у житті.

Звучить пісня «Старт і фініш» (муз. О. Злотника, сл. О. Вратарьова).

· Гра «Упіймай значення спорту»

— Чи добре ви знаєте, навіщо потрібен спорт? Поплескайте в долоні, якщо почуєте правильне твердження.

□ Заняття спортом зміцнює імунітет;

□ отримуємо міцний здоровий сон;

□ ведемо малорухливий спосіб життя;

□ виробляємо волю та дисципліну;

□ часто хворіємо;

□ підтримуємо себе у формі;

□ люди об’єднуються в одну спільноту.

· Творча гра «Показуха»

Діти за допомогою пантоміми показують певний вид спорту, а решта — відгадують.

3. Групове заняття

· Гра-естафета «Хто швидше?»

Учні об’єднуються у 2 команди, які утворюють колони. Попереду кожної колони стоїть направляючий. За сигналом учителя направляючі біжать до призначеного місця, повертаються назад і передають естафету дотиком руки наступному гравцеві.

Перемагає команда, гравці якої швидше закінчать естафету.

4. Теми для щоденника вражень

□ Моя сім’я любить активний відпочинок.

□ А я найбільше люблю...

□ Які б спортивні секції я відвідав(ла).

ДЕНЬ 3. ЧОМУ ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ — ОСОБЛИВІ ЗМАГАННЯ?

1. Вітання

· Вправа «Подарунок»

Учні утворюють коло. Їм пропонують зробити подарунок своєму сусідові праворуч, зокрема подарувати йому гарний настрій за допомогою міміки і жестів.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Чому Олімпійські ігри — особливі змагання?»

— Батьківщиною Олімпійських ігор є Стародавня Греція, а точніше місцевість Олімпія. Олімпійські ігри стали справжніми святами спорту. У них беруть участь кращі спортсмени більшості країн світу. Ігри влаштовували у різних містах. Традицією відкриття Олімпійських ігор уважають запалювання олімпійського вогню, що не гасне, поки тривають Ігри. Девізом Олімпійських ігор стали слова: «Швидше! Вище! Сильніше!».

Ads by optAd360

Символом Олімпіади є п’ять переплетених кілець. П’ять кілець — це символ єдності та дружби п’яти континентів земної кулі. Три верхні кільця розташовані зліва направо у такому порядку: синє, чорне, червоне, а внизу — жовте і зелене. Синє кільце символізує Європу, чорне — Африку, червоне — Америку, жовте — Азію, зелене — Австралію. Це символ єднання в Олімпійському русі всіх п’яти континентів Землі.

П’ять кілець на білому прапорі

Між собою переплелися,

Ніби всі спортсмени світу

Міцно за руки взялися.

— На Олімпіаді є свій прапор — це п’ять переплетених кілець на білому тлі. Біле полотно символізує дружбу всіх людей Землі.

Перегляд мультфільму «Смішарики» (сезон 1, серія 8).

— Назвіть символи Олімпійських ігор. (Прапор, вогонь, талісман.)

— Що символізують олімпійські кільця? (Об’єднання п’яти континентів.)

— Якою є послідовність розташування кілець? (Синє, чорне та червоне — у верхньому ряду, жовте та зелене — в нижньому.)

— Який девіз Олімпійських ігор?

· Гра «Зимові види спорту»

На килимі лежать два обручі, у яких — картинки із зимовими і літніми видами спорту. За сигналом кожна команда має вибрати зимові види спорту і залишити в обручі, а літні прибрати. Бал отримує команда, яка швидше впорається із завданням.

· Гра «Підбери інвентар»

Учням пропонують з’єднати малюнки видів спорту зі спортивним інвентарем. (Футбол — м’яч, хокей — шайба, бокс — рукавиці тощо.)

Перегляд презентації «Олімпійські чемпіони незалежної України».

3. Групове заняття

· Конкурс «Олімпійська листівка»

Учні об’єднуються в групи. Кожна група на ватмані створює «Олімпійську листівку», а потім презентує свою роботу.

4. Теми для щоденника вражень

□ Моє спортивне життя.

□ Спорт мені допомагає у житті...

□ На кого із спортсменів я хочу бути схожим?

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 березня 2020
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку