1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Ранкова зустріч"Світ захоплень"

Про матеріал
Цікаве ранкове коло і групова робота сприяє знайомству та приємному спілкуванню
Перегляд файлу

Похожее изображениеПохожее изображение

                Ранкова зустріч 

                        «Світ захоплень»

                                                             

/Пі

Мета.

1. Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання.
2. Розвивати в дітей уміння натхненно розповідати про свої захоплення.
3. Сприяти розвитку нових захоплень.
4. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

 

                             Хід ранкової зустрічі

Діти і вчитель стають у коло.

І. Вітання ( 1 хв )

 Візьмемось за руки

Та станемо в коло.

Хай усмішки наші

Сяють навколо.

-У мене гарний настрій дуже,

Посміхнись і ти, мій друже!

Вчитель.  Привітайте один одного зі словами «Зичу тобі….». (1хв)

Пісня «Сонечко» ( композитор Анна Олєйнікова, автор слів Наталія Іванова)(2 хв)

(діти імітують різні рухи)

Розганяє сонечко легкії хмаринки,

Щоб зіграть на скрипочці променем ясним.

Жартівливий смайлик весело всміхнеться,

Намалює райдугу пензлем золотим.

Приспів

Подаруй нам сонечко радісний промінчик,

Щоб весняним зайчиком по землі стрибав,

Щоб розквітла посмішка у дівчат і хлопців,

У яких майбутнє він світле змалював.

 

Посміхнись нам сонечко, піснею розлийся.

Та зіграй на скрипочці пісеньку ясну.

Адже пісня сонця зробить яскравіше.

І траву, і дерево, й пісеньку мою.

Діти сідають на килимок.

 2. Щоденні  новини ( 1хв)

А зараз прийшов  час  щоденних  новин.

Про погоду звітують  синоптики (метереологи) класу.

Зараз пора року – зима. Останній день зимилютий, 28 число.

Сьогодні четвер четвертий день тижня.

На  вулиці прохолодно, але …сонячно, опадів  ….., вітер  …….

Вчитель.- А що ви цікавого помітили в природі?(відповіді дітей)

 

  • Тема дня «Що мені подобається? Що я люблю?»
  • Як знайти нове захоплення?
  • Яке захоплення у твоїх однокласників?

 

3.Обмін  інформацією  (2 хв)

Вчитель.  - У світі навколо нас багато цікавого та захопливого. Кожен має знайти собі щось до душі. Захоплення людини – це те, що вона робить не тому, що потрібно, а тому, що їй це подобається. Кожна людина має захоплення або хобі.  А чим любите захоплюватись ви, що вам подобається, чим цікавитесь?

Гра «Наші захоплення»

Учитель називає захоплення та дію до нього, а учні, які мають таке  захоплення її виконують.

  • Підніміть руку, хто любить малювати.
  • Помахайте рукою ті,  хто любить співати.
  • Поплескайте в долоні ті, хто любить дивитися телевізор.
  • Покивайте голівкою, хто любить читати книги.
  • Погладьте руки ті, хто любить грати у комп' ютерні ігри.
  • Пожміть руку сусідові, хто любить конструювати або ліпити.

 

3. Групове  заняття (3 хв)

Діти діляться на групи. Згадують правила роботи в групі.

Правила: C:\Users\Lenovo\Downloads\9.jpg

  1. Вибираємо спікера.
  2. Працюємо колективно.
  3. Допомагаємо один одному.
  4. Висловлюємося по черзі.
  5. Звітує спікер.

 

 Робота з конструктором «LEGO»

Складання цеглинок на тему «Прихід весни» (Діти складають з цеглинок транспорт, на якому їде весна). Презентація робіт.

 

                  

 

Вчитель. Молодці ! Які чудові роботи ви склали. Весна неодмінно настане,вибираючи транспорт, який ви її підготували.

 

Діти сідають за парти і починається урок.

 

 

 

docx
Додано
2 квітня 2019
Переглядів
1607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку