Ранкова зустріч (1 клас)
Тематичний тиждень 9 «Ігри»
Очікуванні результати
- сприймає монологічне висловлення
- намагається дотримуватися правил моральної поведінки під
час ігор та розваг
- об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри
- представляє довільним способом свої вподобання
-співає улюблені дитячі пісні
учні знатимуть:
– важливість вітамінів для здоров’я;
– на які групи поділяються продукти, та їх місце в житті людини;
– як правильно харчуватися.
учні вмітимуть:
– об’єднуватися в групу та взаємодіяти в ній;
– пояснювати, що не всі продукти корисні для здоров’я;
– проводити дослідницьку діяльність;
– ділити множини об’єктів на підмножини за спільною ознакою.
• Привітання (в колі)
• Доброго ранку, діти, я рада вас бачити знову!
Давайте усмішки усім дарувати:
І друзям, дорослим і мамі, і тату.
Хай радість злітає у небо, як птах
І добрі слова у нас всіх на устах!
• Привітайтеся один з одним, промовляючи добрі і щирі побажання (по колу):
- « Доброго ранку, Артеме, доброго ранку. Я тобі бажаю гарного дня.»
(Вітаються один з одним і бажають, успіхів, цікавої інформації, радості від спілкування, веселого настрою.)
(Разом) - Доброго ранку, наш клас!»
- Щоб створити гарний настрій заспіваємо нашу улюблену пісню «Наше коло мов сім’я» ( звучить пісня)
- Нам радісно, бо ми всі друзі. А чому нам друзям разом добре?
- Бо з друзями можна поспілкуватись, погратись.
- Продовжимо наше спілкування. А також і пограємо.
2. Синоптична хвилинка
( дитина дня розповідає про цей день)
- Дуже хороша погода саме для ігор на свіжому повітрі.
3. Обмін інформацією
- Підніміть руку, хто любить грати у ігри? У кого є улюблена іграшка?
- Гра « Цікавий м’ячик» ( Котиться по колу м’ячик, у кого зупиниться, той розповідає про улюблену гру та улюблену іграшку)
- Ми дізнались, що ви любите грати у різноманітні ігри та маєте улюблену іграшку.
- Пройдемо по колу і покажемо, який у нас створився настрій і сідаємо на місця
4. Повідомлення теми тижня, дня
(Розгадати ребус: Ігри)
А) - Тож тема тижня: « Ігри»
- Тема дня: « У які ігри грали наші батьки?»
- Чи цікавились ви, у які ігри грали ваші мами й тата, бабусі та дідусі? Якими іграшками вони бавились? ( Розповіді дітей)
Б) Робота за малюнком
• Які ігри ви бачите на рисунках? Що в них спільного? Що відмінного?
• Скільки дівчаток зображено на першому/ другому рисунку?
• Скільки хлопчиків зображено на першому/ другому рисунку?
• Кого більше: дівчаток чи хлопчиків? На скільки?
• Скільки дітей зображено зі скакалкою?
• Скільки дітей зображено з гумкою?
• Кого більше: дітей зі скакалкою чи з гумкою? На скільки?
• Визначте спільні та відмінні ознаки між іграми?
Перегляд презентації « Ігри наших батьків» ( Слайди №4 -10, 11)
• В іграх, щоб обрати ведучого промовляли лічилки.
Лічилка "Котилася торба"
Котилася торба
З великого горба,
У торбі: хліб-паляниця,
Тобі доведеться жмуриться.
В) Представлення дитячої гри, у яку бавилася вчителька
в 6-річному віці
Пропоную учням відгадати назву гри, прочитавши таємний код. Для цього розташуйте числа в порядку зростання. Попросіть прочитати слово – назву гри, у яку сьогодні будуть бавитися діти. Попросіть назвати звуки, відомі букви у слові-відгадці. (ДОМІНО)
О М Н І О Д
6 3 5 4 2 1
• В дитинстві я ще любила грати у «Класики», « Скакалки» у «Вибивного», у "Жмурки", у « Слова», у «Лото». А улюблена іграшка лялька.
- Наші бабусі і дідусі також були маленькими. Гратися особливо було нічим, але було з ким. Тому вони багато часу проводили на вулиці. Гралися у рухливі та спортивні ігри. І самі собі придумували забави. З ганчір’я виготовляли ляльок-мотанок, із гілок - конячок, із дощок - автомати, із трісок – кораблі.
- Ляльки Барбі, роботи, трансформери, конструктори «ЛЕГО»- це сучасні іграшки.
- А чому ви любите бавитись у різні ігри?
- Це цікаво, весело, загадково, можна розважитись.
ЯДС (СЗО і ГІО) Тема. Моє харчування
Мета: Сприяти усвідомленню дітьми взаємозв’язку між правильним харчуванням і здоров'ям; сприяти розумінню того, чому дітям потрібно вживати овочі, фрукти, молочні продукти щодня; формувати прагнення до збереження власного здоров'я; розвивати навички уважно слухати співрозмовника, висловлювати власну думку, взаємодіяти в парі. Виховувати навички правильного здорового харчування.
• - Щоб хотілось гратись, потрібно бути здоровими.
- А для цього ми повинні правильно харчуватись.
- Діти, хто з вас був уважний, то помітили, що восени діти частіше хворіють?
- Від чого залежить наше здоров’я?
-Сьогодні вранці ви всі вчасно прокинулися, зробили ранкову зарядку і умилися. А потім … (поснідали)
- А для чого дитині потрібно снідати?
Так, обов'язково вранці дитині вашого віку потрібно снідати. Їжа постачає організм дитини речовинами, які дають йому змогу рости і розвиватися. Корисна їжа багата на вітаміни, білки, жири. Без їжі людина не може жити. Вам, діткам, потрібно вдень 4-5 разів приймати їжу.
Комікс – це комічний малюнок (смішний), який супроводжується текстом, який розміщений у мовній бульці.
Щоб бути спритним і сильним потрібно їсти корисну їжу.
• Робота з підручником с. 14, №2
• Що написано на кошиках?
• Чому вони різного розміру?
• Розподіли продукти по кошиках.
• Робота в групі « Склади тарілку із корисних продуктів»
• (За кольором лего діти об’єднуються у групи)
• Наклеїти на пеперову тарілку корисну їжу.
( Засікаю пісочним годинником 2 хвилини.Некорисну їжу збираю на окремий аркуш)
- Відмовимось від некорисної їжі.
7. Вправа «Корисно - некорисно. Так чи ні?» ( Діти показують целинками «Лего» . Червона – «Ні», жовта – «Так».
1. Корисно об’їдатися цукерками та тістечками.
2. Ви повинні їсти 20 разів на день.
3. Ви повинні вживати свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров’я.
4. Ви повинні їсти різноманітні продукти – м’ясо, рибу, молоко.
5. Вам корисно їсти тільки вермішель.
6. Ви повинні їсти більше овочів та фруктів.
7. Корисно їсти багато солодкого.
8. Накопичивши за літо вітаміни, ми повністю готові до
зустрічі з холодами.
9. Щоб перебити апетит, можна з’їсти яблуко чи апельсин.
10. Фруктові соки кращі за лимонад.
• Рефлексія
- Діти, ми про їжу говорили. А їжа - це здоров’я. Яка здорова їжа?
Будьте здоровими,
Будьте щасливими,
Будьте розумними,
Будьте красивими!
Здоров’я - це сила!
Здоров’я – це клас!
Хай буде здоров’я
у вас і у нас.
– Чи сподобався урок? Чи були впевненими у своїх силах? З яким настроєм закінчуємо урок?