Ранкова зустріч. Тема " Ігри"

Про матеріал
Конспект ранкової зустрічі. 1 клас. Тиждень 9. Тема "Світ ігри". Калейдоскоп дитячих ігор. Дослідження корисної їжі.
Перегляд файлу

                            Ранкова зустріч (1 клас)

             Тематичний тиждень 9 «Ігри»

       Очікуванні результати

    -  сприймає монологічне висловлення

    -  намагається дотримуватися правил моральної поведінки під

       час ігор та розваг

    -  об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри

    -  представляє довільним способом свої вподобання

   -співає улюблені дитячі пісні

учні знатимуть:

         важливість вітамінів для здоров’я;

        на які групи поділяються продукти, та їх місце в житті людини;

        як правильно харчуватися.

учні вмітимуть:

        об’єднуватися в групу та взаємодіяти в ній;

        пояснювати, що не всі продукти корисні для здоров’я;

        проводити дослідницьку діяльність;

      – ділити множини об’єктів на підмножини за спільною ознакою.

 

       Привітання (в колі)

         Доброго ранку, діти,  я рада вас бачити знову!

      Давайте  усмішки усім дарувати:

І друзям, дорослим і мамі, і тату.                                               

Хай радість злітає у небо, як птах

І добрі слова у нас всіх на устах!

         Привітайтеся один з одним, промовляючи добрі і щирі побажання    (по колу):

-         « Доброго ранку, Артеме, доброго ранку. Я тобі бажаю гарного дня.» 

(Вітаються один з одним і бажають, успіхів, цікавої інформації, радості від спілкування, веселого настрою.)

 

(Разом)  - Доброго ранку, наш клас!» 

- Щоб створити гарний настрій заспіваємо нашу улюблену пісню   «Наше коло мов сім’я» ( звучить пісня)

 - Нам радісно, бо ми всі друзі. А чому нам друзям разом добре?         

 - Бо з друзями можна поспілкуватись, погратись.

-  Продовжимо наше спілкування. А також і пограємо.

 2.  Синоптична хвилинка

       ( дитина дня  розповідає про цей день)

- Дуже хороша погода саме для ігор на свіжому повітрі.

 

3. Обмін інформацією

-  Підніміть руку, хто любить грати у ігри?  У кого є улюблена іграшка?

-  Гра  « Цікавий м’ячик»  ( Котиться по колу м’ячик, у кого зупиниться, той розповідає про улюблену гру та улюблену іграшку)

- Ми дізнались, що ви любите грати у різноманітні ігри та маєте улюблену іграшку.

 - Пройдемо по колу і покажемо, який у нас створився настрій і сідаємо на місця

4. Повідомлення теми тижня, дня 

 (Розгадати ребус:   Ігри)

А) -  Тож тема тижня: « Ігри»

     -  Тема дня: « У які ігри грали наші батьки?»

- Чи цікавились ви, у які ігри грали ваші мами й тата, бабусі та дідусі? Якими іграшками вони бавились? ( Розповіді дітей)

Б) Робота за малюнком

• Які ігри ви бачите на рисунках? Що в них спільного? Що відмінного?

• Скільки дівчаток зображено на першому/ другому рисунку?

• Скільки хлопчиків зображено на першому/ другому рисунку?

• Кого більше: дівчаток чи хлопчиків? На скільки?

• Скільки дітей зображено зі скакалкою?

• Скільки дітей зображено з гумкою?

• Кого більше: дітей зі скакалкою чи з гумкою? На скільки?

• Визначте спільні та відмінні ознаки між іграми?

 Перегляд презентації « Ігри наших батьків» ( Слайди 4 -10, 11)

         В іграх, щоб обрати ведучого промовляли лічилки.

      Лічилка "Котилася торба"

      Котилася торба

       З великого горба,

       У торбі: хліб-паляниця,

       Тобі доведеться жмуриться.

 В)   Представлення дитячої гри, у яку бавилася вчителька

в 6-річному віці

 

 

 

 

Пропоную учням відгадати назву гри, прочитавши таємний код. Для цього  розташуйте числа в порядку зростання. Попросіть прочитати слово – назву гри, у яку сьогодні будуть бавитися діти. Попросіть назвати звуки,  відомі букви у слові-відгадці. (ДОМІНО)

 

 О  М   Н   І   О   Д

 6    3    5    4   2    1

 

                    В дитинстві я  ще  любила грати у «Класики», « Скакалки» у «Вибивного», у "Жмурки", у « Слова», у «Лото». А улюблена іграшка  лялька.

- Наші бабусі і дідусі також були маленькими. Гратися особливо було   нічим, але було з ким. Тому вони багато часу проводили на вулиці. Гралися у рухливі та спортивні ігри. І самі собі придумували забави.   З ганчір’я виготовляли ляльок-мотанок, із гілок -  конячок, із дощок -  автомати, із трісок – кораблі.

       - Ляльки Барбі, роботи, трансформери, конструктори «ЛЕГО»- це        сучасні іграшки.

- А чому ви любите бавитись у різні ігри?

-  Це цікаво, весело, загадково, можна  розважитись.

 

 

                                                                                                                        

   ЯДС (СЗО і ГІО) Тема. Моє харчування

Мета:         Сприяти усвідомленню дітьми взаємозв’язку між правильним харчуванням і здоров'ям; сприяти розумінню того, чому дітям потрібно вживати овочі, фрукти, молочні продукти щодня; формувати прагнення до збереження власного здоров'я; розвивати навички уважно слухати співрозмовника, висловлювати власну думку, взаємодіяти в парі. Виховувати навички правильного здорового харчування.

 

         - Щоб хотілось гратись, потрібно бути здоровими.

-         А для цього ми повинні  правильно харчуватись.

 

 

  1.  Дослідження.

-   Діти,  хто з вас був уважний, то помітили, що восени діти частіше хворіють?

  -  Від чого залежить наше здоров’я?

   -Сьогодні вранці ви всі вчасно прокинулися, зробили ранкову зарядку і умилися. А потім … (поснідали)

 

- А для чого дитині потрібно снідати?

     Так, обов'язково вранці дитині вашого віку потрібно снідати. Їжа постачає організм дитини речовинами, які дають йому змогу рости і розвиватися.   Корисна їжа багата на вітаміни, білки, жири.  Без їжі людина не може жити. Вам, діткам, потрібно вдень 4-5 разів приймати їжу.

 

  1. Прочитайте  комікс с. 14, 1

Комікс – це комічний малюнок (смішний), який супроводжується текстом, який розміщений у мовній бульці.

Щоб бути спритним і сильним потрібно їсти корисну їжу.

         Робота з підручником с. 14, 2 

         Що написано на кошиках?

         Чому вони різного розміру?

         Розподіли продукти по кошиках.

 

         Робота в групі « Склади тарілку із корисних продуктів»

         (За кольором лего діти об’єднуються у групи)

         Наклеїти на пеперову тарілку корисну їжу. 

 ( Засікаю пісочним годинником 2 хвилини.Некорисну їжу збираю на окремий аркуш)

- Відмовимось від  некорисної   їжі.

7.  Вправа «Корисно - некорисно. Так чи ні?»  ( Діти показують целинками «Лего» . Червона – «Ні», жовта – «Так».               

               1. Корисно об’їдатися цукерками та тістечками.                

               2. Ви повинні їсти 20 разів на день.

                3. Ви повинні вживати свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров’я.

              

                4. Ви повинні їсти різноманітні продукти – м’ясо, рибу, молоко.                       

                5. Вам корисно їсти тільки вермішель.

              

                6. Ви повинні їсти більше овочів та фруктів.

                7. Корисно їсти багато солодкого.

                8. Накопичивши за літо вітаміни, ми повністю готові до

        зустрічі з холодами.

                9. Щоб перебити апетит, можна з’їсти яблуко чи апельсин.

               10. Фруктові соки кращі за лимонад.

 

         Рефлексія

-         Діти, ми про їжу говорили. А їжа - це здоров’я. Яка здорова їжа?

               Будьте здоровими, 
               Будьте щасливими, 
               Будьте розумними, 
               Будьте красивими! 

               Здоров’я - це сила! 
               Здоров’я – це клас! 
               Хай буде здоров’я 
               у вас і у нас. 

– Чи сподобався урок?  Чи були впевненими у своїх силах? З яким настроєм закінчуємо урок?

                     

 

 

 

                                                                                                                  

docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку