Ранкова зустріч
Тема: « Органи чуття»
Емоційне налаштування на день.
Діти вибирають картинку із зображенням настрою дівчинки Дори і заходять до класу.
Створення ранкового кола.
- Сьогодні ми утворимо різнобарвне коло, щоб створити гарний настрій на весь день.
- Виберіть цеглинку того кольору який відповідає вашому настрою.
Діти обирають цеглинку ЛЕГО.
- Першими малюють наше коло та діти які вибрали червоний колір. До них приєднуються діти які вибрали зелений колір і так далі.
І. Вітання
- Покладіть на ліву руку свою цеглинку. Вітаючись, передайте її сусідові з побажаннями на сьогоднішній день.
ІІ. Обмін інформацією
- Який колір ти обрала і чому?
- Що нагадує тобі цей колір?
- Що в тебе пов язано з цим кольором?
- Що нагадує цей колір?
ІІІ. Щоденні новини. Синоптична хвилинка.
- Які кольори природи ви спостерігали, ідучи до школи?
- В чому зустрічався блакитний колір?
- Чи багато предметів зеленого кольору зустрічали ви?
- Які ще кольори ви бачили?
Дитина дня робить повідомлення біля календаря природи.
IV. Групова робота. Гра «Пантомімо»
Діти об єднуються у групи за кольорами цеглинок у групи.
Кожній групі роздаються торбинки із предметами. Потрібно мовою рухів і жестів показати іншим дітям який предмет схований у торбинці.
1 група – лимон
2 група – книжка
3 група – м яка іграшка
4 група дзвінок
5 група – парфуми
- Який орган чуття допоміг вам справитися зі цим завданням?
- В яку групу ми можемо об єднати слова-відгадки?
- Сьогодні ми будемо говорити про органи чуття, досліджувати людський організм, експериментувати і спостерігати.