Ранкова зустріч "Тварини"

Про матеріал
створити гарний настрій, виховувати вміння слухати товаришів, розвивати зв’язне мовлення.
Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

                    Тема: «Тварини»

 

                         3 клас

 

 

  Тема.       У зоопарку.

Мета:  створити гарний настрій, виховувати вміння слухати товаришів,         розвивати зв’язне мовлення.

                                                      Хід заняття

  • Добрий ранок, діти!

Кожна справа залежить від того, з яким настроєм ми її виконуємо.

Спробуйте знайти свій настрій серед цих облич.

Зображення облич вивішуйте на магнітну дошку.

 

                                                                                                                   

 

 

 

 

 

Кожна дитина вибирає малюнок, відповідно настрою і показує вчителеві.

  • Я бажаю, щоб веселий настрій допомагав вам при виконанні завдань.
  • Діти, закрийте на хвилинку очі й пригадайте звірів, які живуть у зоопарку. Уявіть, що ви ходите по алеях та дивитесь на тварин у клітках, тепер відкрийте очі й подивіться на магнітну дошку (малюнки звірів).
  • Перший, звір, діти, дуже серйозний. Він любить, коли його ніхто не чіпає. А що це за звір, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:

Влітку наїдається, взимку висипається.       (Ведмідь)

  • А хто з вас може розповісти щось цікаве про ведмедя?

(ведмідь живе в лісі. Він любить  мед, ягоди, малину. А взимку ведмедя не побачиш, бо він спить у барлозі …)

  • Визначте рід іменника ведмідь.
  • А ось велика загорожа, за якою ходить:

Така велика, довгошия

й вища за найбільшу шафу.

Така розумна і красива

у зоопарку є …      (жирафа).

  • Визначте рід іменника жирафа.
  • Ну а третя тваринка – ще цікавіша. Ось послухайте про неї загадку:

 

На дереві грається,

угору піднімається.

Кривляється, чіпляється,

на хвостику гойдається.

І зветься це малятко –

веселе …       (мавпенятко)

  • Який рід?
  • Діти, екскурсія наша продовжується. Ось ми підходимо до вольєра, де живе сімейка – тато, мама та їхнє малятко-звірятко. Хто ж вони? Зараз ви скажете, послухавши загадку:

Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю,

Сам високий я на зріст,

Замість носа в мене хвіст.      (слон)

  • Який рід іменника слон?
  • Дорога веде нас до озера. На ньому живе багато рідкісних птахів. Деякі з них збереглися лише в зоопарку. Я читаю вам назви птахів. Якщо слово чоловічого роду – плескаєте в долоні. Якщо назва птаха жіночого роду – ні.
  • Діти, а якого роду слово курка, півень, курча, яйце?
  • Послухайте смішинку-веселинку:
  • Якого роду, яйце, Грицю?
  • Ніякого!
  • То чому?!
  • Бо ми не знаємо, хто з нього вилупиться: курка чи півень.
  • Яку тему ми зараз вивчаємо?
  • Що нового ви дізналися?
  • Що найбільше вразило?
  • Діти, хто сьогодні хоче поділитися з нами цікавою інформацією?

Виступ в кріслі Автора.

Питання автора.

Запитання слухачів.

  • Яке сьогодні число?
  • Який місяць?
  • Який день тижня?
  • Скільки днів залишилося до кінця тижня, місяця?

Вчитель дякує дітям за гарні, змістовні відповіді, знайомить дітей із завданнями, які їх чекають в центрах. Діти займають місця. Починають працювати.

 

 

docx
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку