Ранкова зустріч у 1 класі "Моя родина"

Про матеріал

Представлені матеріали "Ранкової зустрічі" за темою "Моя родина" складено за програмою нової української школи, можуть бути корисними в роботі вчителям початкової ланки, особливо тим, хто навчатиме першокласників

Перегляд файлу

Криворізької районна державна адміністрація

Районний науково-методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.air-studio.com.ua/air-studio.gifF:\МОИ РИСУНКИ\КНИГИ, блокноти, папки\9dbbbece2c23.png               Тема:

                            « Хто є

                                              в моїй родині?»                

 

 

 

 

 

 

 

 

     учитель початкових класів,

      КНЗ «Гейківська загальноосвітня

     школа І – ІІІ ступенів»

     Бойко Олена Вікторівна

 

 

2018 рік

 

Ранкова зустріч « Хто є в моїй родині?»

 

Тема тижня «Моя родина»

Показники компетенції дітей: З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й

доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

    Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь

про події з життя або про спостереження за чимось /кимось )

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на

Запитання;

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

висловлення (казка, вірш, розповідь про події з життя або )

або побаченого (про спостереження за чимось /кимось),  уживає ввічливі слова;

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня),

лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Звучить приємна  музика. Діти збираються в коло.

Вітання

 

Вчитель: Здрастуйте любенькі!

Бачить вас раденька!

Слухайте вірша,

Що для вас знайшла.

Мама, тато, дід, бабуся —
Всіх назву, не помилюся.
Старший братик і сестричка —
В нас сімейка невеличка.
Не спиняйте, бо зіб'юся:
Мама, тато, дід, бабуся,
Старший брат, сестра і я —
Отака моя сім'я!

 Когось забули із родини?  Підкажіть. Говорити будемо у мікрофон, щоб краще нас чули.

Метод «Мікрофон» «Назви членів своєї сім’ї» Діти стоять у колі та по черзі називають членів своєї сім'ї.

Стас: Я живу з мамою Наталкою, татом Сашком, братиком Владиком. У мене є бабуся Ліда, бабуся Віра, дідусь Гриша і дідусь Павло.

Марина: Я живу з мамою Оксаною і бабусею Людою.

Віктор: Я живу з татом Федею, мамою Поліною та дідусем Богданом, а ще у мене є сестра Соня.

( Розповіді продовжуються до кінця кола)

Вчитель:  Бачу настрій у вас гарний, тож можна розпочати бесіду. А мова сьогодні піде про родину. Що це за слово дивне – родина?

Діти: Родина – це сім’я.

Вчитель: Хто бажає, скажіть, моя сім’я – це…(припущення дітей).

Наталя: Моя сім`я – це всі, хто живуть зі мною у нашому домі.

Семенко: Моя cім`я  – це мої тато і мама, сестрички і бабуся.

Вчитель:  Клас, ви з батьками живете разом, однією сім’єю, як оці пальчики. Давайте вивчимо промовлянку про пальчики:

«Оцей пальчик – мій дідусь, а оцей – бабуся.

Оцей пальчик – мій татусь, а оцей – матуся.

А оцей маленький – то я сам гарненький»

Вчитель: А як називаються усі пальчики разом?

Діти:  Кулак.

Вчитель:  Кулак – у мене, а у вас…?

Діти : Кулачок

Дидактична гра на словотворення

Похожее изображениеВчитель, а далі – інші учні,- кидає м'яч дитині та пропонує назвати певне слово пестливо: наприклад, мама – матуся, тато – татусь тощо.

Вчитель: Діти, пропоную вам пограти у м’яча, коли ви мені або сусідові  будете повертати його, назвіть слово, що я сказала пестливо, так, як ви мені сказали слово «кулачок». Мама( кидає м’яч Андрієві)

Андрій: Матуся ( віддає м’яча)

Вчитель : Баба ( кидає м’яча Марині)

Марина : Бабуся ( кидає м’яча  Кості) Тато!

Костя: Татусь ( кидає м’яча Феді) Сестра!

Гра проводиться далі, до кінця кола.

Вчитель: Ну, молодці, а чи впізнаєте ви своїх рідних на цьому відео?

Презентація відео про родини класу

Або відео: https://www.youtube.com/watch?v=COOrPVgXbrY

 

 

 

Групове  заняття

 

Вчитель: У кожній хатинці живуть пташечки: ластівочки, горобчики, шпачки. Вилітайте, пташенятка на прогулянку, політаєте, а за особливим сигналом поєднаєтеся за правилом: ластівки – горобчики-шпачки! Почали!

( За особливим сигналом діти об’єднуються у групи, займають місця)

Вчитель: Кажуть, що дім без господаря може розвалитися, а родина теж. Хто господар у домі?

Діти: Тато!

Вчитель:  Ой кмітливі ви мої! Ось нам завдання від тата. Групи отримали у коробці набір інструментів. У кожного  своє завдання. Починаємо, яка група краще підбере необхідні матеріали та інструменти?

Гра « Майстер»

( на столах – маленькі скрині-носилки з інструментами на картках, вибрати ті, що потрібні для роботи, наприклад, посадити дерево,зробити шпаківню, справити велосипед або інші)             

Вчитель: А мами теж не залишаться без уваги. Я пропоную вам подарувати матусі квітку, яка складається з пелюсток ніжних слів. Ось я кладу середини квіток, а ви берете по одній пелюстці, прикладаєте її до середини і при цьому кажете лагідне слово матусі:


Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµДіти: Хороша

- Весела

- Ніжна

- Чепурна

- Привітна

- Лагідна

- Рідненька

- Найкраща

- Красива

- Мила,

Вчитель: Давайте вивчимо  прислів’я про маму:

1. На сонці тепло, а біля мами – добре.

2. У дитини болить пальчик – а у мами серце.

Вчитель:  Але й матуся говорить вам лагідні слова. Які? (в колі групи, передаючи квітку)


Федя: Рибонька

Миколка: Моє сонечко

Світлана: Моя донечко

Роман: Мій рідненький, мій хороший

Соня: Моя маленька, моя солоденька.

Обмін інформацією.

Вчитель: Гарні, добрі слова, приємно, що ви їх пам’ятаєте. А хтось нам  сьогодні буде щось цікаве розказувати, а інші, - якщо бажають, - зададуть йому запитання. У кого ім`я починається на «Р», той має розповісти, як його сімя відпочивала у вихідний день.

Роман: Моя сім`я у вихідний їздила у гості до тітки в інше село. Там було весело . Ми гралися з двоюрідними сестрами Анею і Марійкою та братом Семеном.

Вітя: А у які ігри ви грали?

Роман: У м’яча, класики, запускали змія.

Оксана: А змія вам купили?

Роман: Ні, його змайстрував мій тато з дядьком Володею.

Вчитель: Подякуємо Романчику за добру історію. Маю надію, що іншим разом хтось нам розповість ще щось цікаве.

Вчитель: Помічник Миколка сьогодні розкаже нам про новини дня.

Миколка ( дивлячись на зображені піктограми, розповідає) : Пора року – Весна, місяць – травень, день тижня – понеділок, погода за вікном – тепла, з ясним сонечком, вранці йшов дощик.

Вчитель: Дякую, ти - молодчинка. Чи хоче хтось додати новину?  Молодці. Сьогодні ми з вами будемо далі говорити про родину, навчимося рахувати, писати допоміжний знак, щоб утворилося слово «сім`я», відкриємо нове для себе. А зараз – час  перерви. Дякую за роботу. Відпочиваймо!


 


 

doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
3188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку