Мета: допомогти першокласникам повірити у свої сили, формувати поняття у дітей про те, що всі успіхи мають свої нагороди і що найбільша нагорода - церадість його родини; вчити учнів висловлювати свої думки, захищативласно приготовлені роботи; закріплювати навички будувати відрізки, оформляти загальну робу класу
Форма проведення: тренінг
Ранкова зустріч
Клас: 1
Тема. Вимірюємо успіхи посмішкою.
Мета: допомогти першокласникам повірити у свої сили, формувати поняття у дітей про те, що всі успіхи мають свої нагороди і що найбільша нагорода - це радість його родини; вчити учнів висловлювати свої думки, захищати власно приготовлені роботи; закріплювати навички будувати відрізки, оформляти загальну робу класу
Форма проведення: тренінг
Обладнання: ватман, клей, кольорові стрічки, смайлики, кольрова товста нитка, лінійки
Хід години спілкування
І. Привітання
Учні стоять у колі. По черзі повертаються один до одного, вітаються і говорять: «Я вмію ось так…!». У відповідь учні дарують оплески.
ІІ. Вступ
1.Робота з віршем:
От що з нами усіма
Інколи трапляється:
Лишень зажурились ми —
Увесь світ міняється.
Люди усюди сумні зустрічаються,
Гірко й печально дерева хитаються.
Ми усміхаємось — горе кінчається:
Люди веселі нам зустрічаються,
Всюди од сміху дерева гойдаються.
Хто нам пояснить, чому так трапляється?
(Відповіді дітей)
2. Мікрофон.
- А яким ситуаціям радієте ви?
- А чи радієте ви своїм успіхам?
ІІІ. Презентація малюнків «Успіхи у моїй улюбленій справі»
Кожен із вас має свої улюблені справи. І що особливо радує, так це те, що всі учні нашого класу відвідують гуртки за інтересами. Багато учнів займаються спортом, відвідують спортивні секції, деякі займаються танцями, відвідують театральний гурток.
Спробуйте зараз за допомогою свого малюнка, який ви намалювали вдома, представити своє хобі та перерахуйте свої успіхи у цій сфері.
(малюнки вивішуються на дошку, під малюнком крейдою пишеться цифра – кількість успішних ситуацій)
ІV. Вправа «Посмішка за мої успіхи»
Етапи виготовлення посмішки сім’ї
V. Висновок.