Ранкова зустріч в НУШ на тему: "Святкуємо прихід весни"

Про матеріал

Конспект ранкової зустрічі в НУШ. Тиждень 26. "Весняні свята. Великдень". День 1. "Святкуємо прихід весни". Використано колективне привітання, гру-закличку, слухання та обговорення казки "Зайчик і весна". Цікавою для дітей є колективна творча вправа "Створення барвистого віночка із паперових квітів для образу Весни".

Перегляд файлу

Тиждень 26. Весняні свята. Великдень.

День 1. Святкуємо прихід весни.

Мета. Ознайомити дітей з народними традиціями зустрічі весни. Активізувати пізнавальну діяльність.  Навчати висловлювати свою думку та уважно слухати один одного.

  1. Привітання "Ланцюжок".

      Спочатку діти колективно вітаються, а тоді – вітання «Ланцюжком».

Привітаймо Сонечко!   Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!  Хай вона росте!

Привітаймо Дощик!   Лийся мов з відра!

Привітаймо друзів всіх!  Зичимо добра!

     Учасники стають у коло, і кожен представляє

себе, продовжуючи фразу: "Мені весело, коли…".

Потім передає іграшку іншому учаснику.

  1. Гра-закличка.

Вийди, вийди, сонечко

На дідове полечко,

 На бабине зіллячко,

 На наше подвір’ячко!

 На весняні квіточки,

 На маленькі діточки.

 Тут вони граються,

 Тебе дожидаються!

  1. Слухання казки. Зайчик і весна
        Був гарний, погожий день. Маленький зайчик сидів під кущиком і дивився на свій старенький кожушок. 
    — Ой горе мені, — плакав бідолашний, — сніг розстав, ніде заховатися, скрізь видно мій білий кожушок. 
        Ласкаве сонечко побачило заплакане зайченя, витерло йому промінчиком слізки і пообіцяло допомогти. Воно звернулося до весни. Уважно вислухала вона сонечко і вирушила на пошуки зайчика. Де проходила, там зеленіла трава, розквітали дерева, щебетали пташки. Усе раділо Весні-чарівниці. 
         Нещасне зайченятко, яке сиділо під кущиком на купці сірого снігу, раптом із жахом побачило, як останній сніг розтанув, і навколо нього розцвіли проліски. Тремтячий зайчик підвів голову і помітив дівчину незвичайної вроди. Вона була одягнена в шати з прекрасних квітів. Вітер грався її русявим волоссям, а пташки співали для неї найкращих пісень. 
    — Ти хто? — зачаровано запитав зайчик. 
    — Я — весна, — лагідно відповіла дівчина, — сонечко розповідало про твою біду. Ось дивись. Це тобі. 
         Вона простягнула йому гарненький сірий кожушок. 
    — Дякую тобі, Весно! — закричав зайчик. — Тепер ніхто не побачить мене серед кущів! 
          Одягнувши нового кожушка, щасливий зайчик зник у лісі. А весна-чарівниця помандрувала далі, даруючи всім радість і втіху.
  2. Обмін інформацією.

-Як називаються весняні місяці?

-Які прикмети весни?

-Розкажіть про символи весни.

5. Колективна вправа.

      -Створіть барвистий віночок із паперових квітів для образу Весни.

6. Щоденні новини.

Вивчіть протягом дня 1-2 із запропонованих прислівїв.

  • Весняний день рік годує.
  • Як квітень з водою, то травень з травою.
  • Весна днем красна.
  • Весна багата на квіти, а осінь – на плоди.

 7. Підсумок заняття. Рефлексія.

 Кожен має змогу висловитись «За що я люблю весну?».

 

docx
Додано
28 березня 2018
Переглядів
3796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку