Ранкова зустріч
Великдень
Мета. Поглибити знання дітей про перший місяць весни, традиції святкування Великодня в Україні. Створити умови для обміну досвідом щодо святкування Великодня. Навчати висловлювати свою думку та уважно слухати один одного.
1. Формування кола.
- Сьогодні нехай першими у коло стануть ті, хто народився на весні, за ними ті, хто народився влітку, тепер іменинники осені, і останні – хто народився в зимку.
2. Вітання вчителя.
Промінчик весняний заглянув у клас
І в коло велике зібрав, друзі, нас
Давайте з’єднаєм долоньки свої
І радо всміхнемось:
Я – вам, ви - мені.
- Діти, я хочу побачити який у вас настрій. Підніміть, будь ласка червону цеглинку LEGO ті у кого настрій веселий, жовту – у кого настрій спокійний і зелену – у кого настрій сумний. Я бачу, що настрій у вас хороший. А що ми робимо, коли у нас хороший настрій? (Відповіді дітей)
- Yes right, we sing songs and dens. (Activity “If you are happy…”)
3. Привітання один з одним.
- Діти, я сьогодні, по дорозі до школи побачила вербову гілочку, вона випромінювала таке тепло і ніжність. Я захотіла поділитись ними з вами. Передаймо вербову гілочку по колу і побажаємо один одному щось приємне.
Діти по колу передають квіточку добра та кажуть побажання:
Наприклад:
4.Календар природи.
- Діти, який день тижня сьогодні?(відповіді дітей)
Соломія (Розповідь про Вербну неділю)
- А після Вербної неділі ми святкуємо Великдень. Які символи цього свята ви знаєте?
5. Групове заняття.
Робота з LEGO
Про писанки
Ми сьогодні рано встали,
Різні фарби готували:
Із цибулі, із кори,
З ягід, квітів і трави.
Що це, що за метушня?
Вся зібралася рідня:
Дід, бабуся, мама, тато -
Писаночки малювати.
Всі беремося до діла:
Ось червона, щоб раділи,
Щоб росли як із води -
Синю фарбу набери.
Жовта фарба на врожай,
А зелена-то життя.
Буду писанку котити,
Щастя-долю ворожити
Вийди-вийди сонечко
На дідове полечко
Травонько-муравонько, зеленись,
Золотому сонечку поклонись.
Лийся-лийся дощику,
З чарівного горщику.
Розцвітайте, ружі-маки,
Щоби щастя-долю мати.
Яна Яковенко
6.Інтерв’ю «Які Великодні традиції у твоїй родині»?
-Як називається запашний великодній хліб? Хто з вас бачив, як випікається паска? Хто допомагав випікати паску?
7.Підсумок заняття.
Колективну аплікацію.
- А на завершення створимо ще одну писанку, але передаймо через неї тепло наших рук. Зараз кожен візьме долоньку і прикріпить її на писанку.
- Також до створення аплікації запрошуємо наших гостей.
- Наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали. Дякую вам за роботу.