Творчий звіт Двуйло М.М

Про матеріал
Творчий звіт вчителя,який атестується проводиться на педагогічній раді. В матеріалі детально описаний творчий шлях вчителя, висвітлене його проблемне питання,шляхи розвитку. Викладена мета і методи роботи вчителя початкових класів.
Перегляд файлу
  •  Двуйло  Марія  Михайлівна-1978 рік народження
  • 1993-1997-навчання у Ржищівському  педагогічному  училищі. Спеціальність “Початкове  навчання”
  • 2004-2007- навчання на філологічному  факультеті Прикарпатського  національного університету  ім.В.Стефаника
  • З 2006  року  працюю  вчителем  в Мерешорському  НВК1-2ст
  • Педагогічний  стаж  роботи-19  років
  • Попередній  рік  атестації -2015-2016р.
  • Попередні  курси  НУШ-  2019р.

Педагогічне  кредо:

  • Те, що я чую, я забуваю.
  • Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю.
  • Те, що я чую, бачу й обговорюю, я    починаю розуміти.
  • Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.

    Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

 

Життєве  кредо:

Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них –і вона задзвенить, і розсиплеться аромат,  не схожий один на одного.

 

Моє  завдання:

  • Зробити навчання цікавим.
  • Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях.

Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я –допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!

 

Моя  педагогічна  філософія:

  • Розвивати, навчати, виховувати одночасно.
  • Максимально враховувати індивідуальні здібності учня.
  • Створювати позитивний мікроклімат.
  • Всебічно розвивати творчі здібності дітей.
  • Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни.

Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Дитина запам”ятовує:

10 % з прочитаного;

 20 % з почутого;

 30% з побаченого.

 Якщо людина чує та бачить, рівень запам’ятовування підвищується до 50 %.

    Якщо чує, бачить, а потім обговорює, то і до 70%.

Використання аудіовізуальних засобів до того ж скорочує на 40% необхідний для навчання час і на 20% збільшує обсяг засвоєної інформації.

 

 

Тема,над  якою  працюю:

Використання ІКТ на  уроках  з  метою  розвитку  творчої   особистості  молодших  школярів.

 

Актуальність  проблеми:

  • Підтримує розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів
  • Розкриває потенційні можливості та здібності дітей
  • Сприяє розвитку творчого мислення
  • Передбачає урізноманітнення навчальної діяльності
  • Створює комфортні умови навчання
  • Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інтерактивні технології.

 

Застосування  інноваційних  підходів:

На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними, дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.

 

Інтерактивні підходи:

Працюючи в початковій школі я намагаюся знайти такі шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу, що сприяли б самовираженню учнів, їх особистісно-ціннісному ставленню до навчання, вмінню виконувати творчі завдання. Таким шляхом є проведення уроків на основі інтерактивного матеріалу. Це є інновацією у освіті.

Використання ІКТ під час навчально-виховного процесу має такі основні переваги:

здійснюється диференціація навчального процесу;

розширюється контроль за навчальною діяльністю учнів і забезпечується на цій основі зворотний зв’язок;

створюються умови для підвищення рівня зацікавленості учнів у навчальній діяльності завдяки внесенню елементів новизни.

 

Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням:

Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;
Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;
Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;
Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення.

 

 

 

Схема моєї професійної діяльності:


Методична робота

Розробки уроків, заходів

Семінари, педради

Робота в МО вчителів початкових класів

Самоосвіта

 

 

 

Навчальна робота

Урок

Стандартний   Нестандартний

 

 

 

 

 

Позакласна робота

Робота з обдарованими дітьми

Робота з учнями по підготовці до конкурсів

Робота з батьками


Принципи роботи:


Індивідуальність

Науковість

Різноманіття форм, методів

Наступність

Доступність

Диференційований підхід

Систематичність

Єдність вимог

Наочність

Об’єктивність


Напрямки роботи:

Розвивати творчі здібності

Створити умови для всебічного розвитку дитини

Впроваджувати інноваційні методи навчання та виховання

Здійснювати диференційований підхід до навчання

 

Правила педагогічної майстерності:

  • Ніколи не зупинятися на досягнутому
  • Займатися самоосвітою. Вчити і вчитися самій
  • Ділитися з дітьми своїм досвідом
  • Намагатися бути прикладом для дітей у всьому

Основні напрямки виховної роботи:

Співпраця вчитель-батьки

Взаєморозуміння

Співпраця вчитель-батьки

Формування учнівського колективу

Толерантність

Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.

Робота з батьками:


Вивчення сімей учнів

  • Анкетування
  • Спостереження
  • Батьківський всеобуч
  • Бесіди, групові та індивідуальні консультації
  • Спільна робота
  • Загальношкільні збори
  • Класні збори
  • Спільні свята
  • Громадські справи

 

 

 

 


 

 

З  досвіду:

            Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.

Висновки:

ІКТ поліпшують процес навчання ,

                                     дають змогу:

  • використовувати передові інформаційні технології;
  • змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку;
  • полегшувати підготовку вчителя до уроку та залучати до цього процесу учнів;
  • розширювати можливості ілюстративного супроводу уроку, подавати історичні відомості про різні історичні події,  звичаї та традиції  українського народу  тощо;
  • реалізувати ігрові методи на уроках;
  • працювати в малих групах або індивідуально;
  • проводити інтегровані уроки, забезпечуючи посилення міжпредметних зв’язків;
  • організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок.                                               

 

Золоті  правила  педагога:

  • Підтримуй  і допомагай тому, хто цього потребує
  • Розвивай в дитині допитливість, творчу фантазію
  • Умій зацікавити
  • Переймай цікаве з досвіду інших
  • Люби дітей і вони віддячать тобі тим же
  • Дитині потрібна свобода думки

Плани  на  майбутнє:

  • Сприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах
  • З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою
  • Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів
  • Приймати участь в професійних конкурсах

Підвищувати професійну категорію

Можна зорі розсипати в небі,

Можна вітер спинити на мить.

Та для цього всміхатися треба

І   світ  дитини   любить!

 

docx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку