Педагогічне кредо:
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Життєве кредо:
Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них –і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного.
Моє завдання:
Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я –допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!
Моя педагогічна філософія:
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
Дитина запам”ятовує:
10 % з прочитаного;
20 % з почутого;
30% з побаченого.
Якщо людина чує та бачить, рівень запам’ятовування підвищується до 50 %.
Якщо чує, бачить, а потім обговорює, то і до 70%.
Використання аудіовізуальних засобів до того ж скорочує на 40% необхідний для навчання час і на 20% збільшує обсяг засвоєної інформації.
Тема,над якою працюю:
Використання ІКТ на уроках з метою розвитку творчої особистості молодших школярів.
Актуальність проблеми:
Застосування інноваційних підходів:
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними, дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.
Інтерактивні підходи:
Працюючи в початковій школі я намагаюся знайти такі шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу, що сприяли б самовираженню учнів, їх особистісно-ціннісному ставленню до навчання, вмінню виконувати творчі завдання. Таким шляхом є проведення уроків на основі інтерактивного матеріалу. Це є інновацією у освіті.
Використання ІКТ під час навчально-виховного процесу має такі основні переваги:
здійснюється диференціація навчального процесу;
розширюється контроль за навчальною діяльністю учнів і забезпечується на цій основі зворотний зв’язок;
створюються умови для підвищення рівня зацікавленості учнів у навчальній діяльності завдяки внесенню елементів новизни.
Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням:
Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;
Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;
Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;
Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення.
Схема моєї професійної діяльності:
Методична робота
Розробки уроків, заходів
Семінари, педради
Робота в МО вчителів початкових класів
Самоосвіта
Навчальна робота
Урок
Стандартний Нестандартний
Позакласна робота
Робота з обдарованими дітьми
Робота з учнями по підготовці до конкурсів
Робота з батьками
Принципи роботи:
Індивідуальність
Науковість
Різноманіття форм, методів
Наступність
Доступність
Диференційований підхід
Систематичність
Єдність вимог
Наочність
Об’єктивність
Напрямки роботи:
Розвивати творчі здібності
Створити умови для всебічного розвитку дитини
Впроваджувати інноваційні методи навчання та виховання
Здійснювати диференційований підхід до навчання
Правила педагогічної майстерності:
Основні напрямки виховної роботи:
Співпраця вчитель-батьки
Взаєморозуміння
Співпраця вчитель-батьки
Формування учнівського колективу
Толерантність
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.
Робота з батьками:
Вивчення сімей учнів
З досвіду:
Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.
Висновки:
ІКТ поліпшують процес навчання ,
дають змогу:
Золоті правила педагога:
Плани на майбутнє:
Підвищувати професійну категорію
Можна зорі розсипати в небі,
Можна вітер спинити на мить.
Та для цього всміхатися треба
І світ дитини любить!