Ранкова зустріч "Вода-мандрівниця, вода-трудівниця"

Про матеріал
Ранкова зустріч за програмою всебічного розвитку дитини «Крок за кроком» Тема: «Вода-мандрівниця, вода-трудівниця» Мета: розширити уявлення дітей про воду, її значення у природі та для людини; розширити уявлення про дитячий фольклор; розвивати образне мислення, винахідливість, увагу та уяву, уміння володіти словом; спрямовувати бажання дітей робити добро, виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища. Обладнання: зображення героїв з мультфільмів, тематичні ілюстрації, реквізит для гри «Воду в пляшку», кросворд, мультимедійне обладнання, музичний супровід.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч за програмою всебічного розвитку дитини «Крок за кроком»

Тема: «Вода-мандрівниця, вода-трудівниця»

Мета: розширити уявлення дітей про воду, її значення у природі та для людини; розширити уявлення про дитячий фольклор; розвивати образне мислення, винахідливість, увагу та уяву, уміння володіти словом; спрямовувати бажання дітей робити добро, виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.

Обладнання: зображення героїв з мультфільмів, тематичні ілюстрації, реквізит для гри «Воду в пляшку», кросворд, мультимедійне обладнання, музичний супровід.

Підготовка учнів до ранкової зустрічі: учні вивчили вірші про воду, намалювали малюнки, дібрали загадки, прислів’я і прикмети, розучили пісню «Веселий сніг», підготували кросворд.

План проведення:

  1. Привітання.
  2. Календар природи.
  3. Обмін інформацією.
  4. Гра «Воду в пляшку».
  5. Крісло автора.
  6. Новини дня.
  1. Привітання
  •          Доброго ранку, дорогі діти!

У морях, озерах і струмках плескотить вода. А вода – це багато крихітних краплинок, зібраних докупи, так багато, що їх неможливо перелічити.

Хлюпоче синя річка –

Ой річка, ой ріка!

Юрба нас невеличка,

Зате ж бо гомінка!

І співи тут, і крики,

І радість тут, і сміх,

А вколо, як музики –

Гурти пташок дзвінких…

  •          Діти, уявіть себе улюбленими морськими тваринами з мультфільмів і привітайтеся від їх імені. (Учні вітаються, стоячи у дружньому колі).
  1. Календар природи.
  •          Яке сьогодні число, місяць?
  •          Який день тижня?
  •          Яка сьогодні погода?
  •          Який у вас настрій?
  •          Які ви знаєте прикмети з народної мудрості?
  1. Обмін інформацією.
  •          Як приємно купатися влітку в річці! Проте купатися й умиватися потрібно і вдома. Вода допоможе тобі стати здоровим і не бути замазурою.

Учень:

Давайте ж бо митись,

Купатись,

Пірнать, хлюпотать,

Полоскатись.

У ночвах, у мисці,

У ванні,

В струмку, у ставку,

В океані,

І в річці, і в бані,

Старі й молоді, -

Слава довічна воді!

 

Мультимедійна презентація «Три стани води»

  •          Каміння тверде, олія рідка, повітря – газ. А ось вода може бути у всіх цих станах: рідкому, твердому та газоподібному.
  •          Любить вода подорожувати, вічна вона мандрівниця. Усю землю обійде, скрізь побуває, усіх напуває. А починає свої мандри з випаровування.

Учень:

Тумани сиві табунцями

Повзуть з річок, озер, боліт,

Висять кошлатими клубками

На кінчиках вологих віт,

І довго вітер гребінцями

Їм не розчісує борід.

На мультимедійному екрані тематичні малюнки.

 

  •          Мандрує вода і ставши парою, і ставши туманом прямує в небо. Меркне небо, маленькі краплинки зібрались у хмари, стали важкими. Їм уже не втриматися у повітрі. І вони дощем повертаються на землю.

Учень:

В білу хмарку,

Ніби кошик,

Цілий день

Збирався дощик.

Потім вітерець у ліс

Дощик в кошику поніс.

Та коли летів над полем,

Зачепився за тополю,

Перекинув хмарку-кошик –

І на поле випав дощик…

На мультимедійному екрані тематичні малюнки.

 

  •          Узимку і в небі холодніше. Здогадайтеся, що сталося з маленькими краплинками води, коли піднялися вони високо-високо в небо? Краплинки води стали зірочками-сніжинками. Йде сніг. Мандрівниця-вода повертається на землю, та вже не дощем, а снігом.

Учні співають пісню О. Сенатовича «Веселий сніг».

Падав сніг, падав сніг –

Для усіх, усіх, усіх

І дорослих, і малих,

І веселих, і сумних.

Всім, хто гордо носа ніс,

Він тихцем сідав на ніс.

А роззяві, як на сміх,

Залетів до рота сніг.

Вереді за комір вліз

І довів його до сліз.

А веселі грали в сніжки –

Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма:

Ой, зима, зима, зима!

На мультимедійному екрані тематичні малюнки.

 

  1. Гра «Воду в пляшку»

Грають троє дітей. Пляшку ставлять у мисочку і ллють у неї воду зі склянки. Перемагає той, хто перший закінчить роботу – наповнить пляшку.

 

 

  1. Крісло автора.

 

Учениця класу презентує власний кросворд на тему «Вода у наному житті».

 

  1. Новини класу.
  •          Сьогодні у нашому класі відкривається виставка малюнків на тему «Вода-трудівниця, вода-мандрівниця».

Діти виставляють свої перші малюнки на виставковому полотні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список літератури:

1. Бібік Н. М. Я і Україна. Віконечко [Текст]: підр. для 1-го класу / М. Бібік, Н. Коваль. – 2-е вид. доопрацьоване. – К. : Генеза, 2007.

2.  Богун О. М. Урок музичного мистецтва у 2 класі // Початкове навчання та виховання. — 2011. — № 10.

3. Буду я природі другом. Інтегрований урок з позакласного читання, природознавства, музичного мистецтва. С. М. Давидовська, Л. В. Корбут       // Початкове навчання та виховання. — 2016. — № 4.

4. Власюк О.В. Посібник з природознавства «Цікаве природознавство» - Інтернет-ресурс.

5. Курганова Н.В. Усі крилаті вислови, прислів’я, приказки, загадки. – Харків: Торсін плюс, 2008.

6. Микитюк В. В. Ранкові зустрічі — школа життя (за програмою всебічного розвитку дитини «Крок за кроком») // Початкове навчання та виховання. — 2011. — № 22-23.

7. Олексійовець Н. Ф. Ранкові зустрічі: Методичний посібник. — К., 2009.

 

docx
Додано
12 вересня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку