Ранкова зустріч "Я - школяр"

Про матеріал
Ранкові зустрічі – нова традиція української школи. Запланована, структурована зустріч педагога з дітьми, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу. Дана розробка допоможе організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителем; сприятиме встановленню доброзичливих стосунків; допоможе дітям ідентифікувати себе як учнів та формуватиме бажання навчатись.
Перегляд файлу

Тема. Я—школяр

Мета: організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителем; сприяти встановленню доброзичливих стосунків; навчати активного слухання в умовах усного спілкування; допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та формувати бажання навчатись, навчати взаємодії в групах, сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.

Обладнання: подарункова коробка, чарівна паличка, пензлики, глітер у баночках, аркуші паперу білого кольору з написаними іменами дітей сухим клеєм, картки до гри «Допоможи зібрати портфелик», мішечок із картинками, кубики для гри «Склади розповідь». 

Хід ранкової зустрічі
 (Діти сідають на подушечки на килимку)

  1. Знайомство і привітання

Вправа «Доброго ранку!»

Доброго ранку, хлоп’ятка!

(вітаються лише хлопчики).

Доброго ранку, дівчатка!

(вітаються лише дівчатка).

Ну а зараз усім малятам доброго, доброго, доброго ранку!

(вітаються усі діти).

Вправа «Подарунок»

  •    Подивіться навкруги… Який сьогодні цікавий та чарівний день. Я підготувала для вас подаруночок, адже ви стали справжніми школярами. Відгадайте. що ж у коробці?

Пропонується передавати коробку по колу, щоб діти здогадалися що там. Також можна її перевертати та задавати питання, на які вчитель  відповідатиме лише так чи ні, але не дозволяється відкривати пакунок. Якщо діти не відгадали, який саме предмет знаходиться у коробці, вчитель розгортає та демонструє.

Вправа «Чарівна паличка» І етап

  •    Це — чарівна паличка! Вона сьогодні допоможе нам познайомитись та запам’ятати наші імена. А для цього ми будемо передавати її один одному по колу. Коли вона буде у ваших руках, ви називатимете своє ім`я. Будьте дуже уважні і запам’ятовуйте, як звати однокласників.

ІІ етап. Обирається ведучий (спочатку вчитель), який стає в центр кола та бере в руки чарівну паличку. Потрібно доторкнутись нею до однієї дитини, назвати її ім’я та передати їй паличку.

Методична порада.  Гра продовжується до тих пір, поки всі діти по колу не назвуть імена один  одного.

Вправа «Чарівний пензлик»

  •    Оскільки сьогодні незвичайний чарівний день, пропоную вам трішки почаклувати. Перед вами — чарівні пензлики та чарівний порошок. Візьміть у руки аркуш білого паперу, посипте його чарівним порошком та зметіть чарівним пензликом. А якщо ви справжні чарівники та вміте чаклувати, то на аркуші  має з’явитись ваше ім’я.

Методична порада. Такий ефект вийде, якщо попередньо написати ім’я на аркуші безбарвним клеєм або кремом.

 

2. Групове заняття

Поділ на групи

- У  вас все вийшло, ви вже вмієте чаклувати. Поділіться, будь ласка, на групи відповідно до кольору написаного імені.

 Гра «Допоможи зібрати портфелик» (додаток 1)

- Герої мультиків сьогодні завітали до вас у гості. Усі вони зібрались до школи та не знають, що ж покласти до портфелика. Довго сперечались і вирішили звернутись до вас. Допоможемо їм? Перед вами завдання. Необхідно попрацювати в групах, з’єднати предмети, які треба взяти до школи з рюкзаком лінією.

  Презентація робіт

- Скільки предметів ви поклали у портфель? Чому? Назвіть їх.

- Назвіть предмети, які не поклали у рюкзак? Чому? Скільки їх?

 

3.Обмін інформацією

Бесіда

- Хто сьогодні прийшов до школи пішки? (Рахую разом із дітьми кількість школярів, що йшли сьогодні пішки, виставляю цифру на дошці поруч із словом «пішохід»)

- То ж, як називають людей, які рухаються узбіччям або тротуаром? (Пішохід)

-А хто сьогодні приїхав будь-яким транспортним засобом? (Рахую разом із дітьми кількість школярів, що приїхали транспортним засобом, виставляю цифру на дошці поруч із словом «пасажири»)

- Як називаються люди, які їздять на автобусі, автомобілі? (Пасажир)

- Кого більше: пасажирів чи пішоходів? На скільки більше або менше?

- Яким транспортом їхати комфортніше?  А що краще для нашого здоров’я: їхати чи йти? Чому?

- Що може трапитись з вами по дорозі до або зі школи? Чому?

Гра «Хто і як їхав до школи?» (додаток 2)

 - Зараз ми пограємось у жартівливу гру «Хто і як їхав до школи?». У моєму чарівному мішечку є картинки предметів. Ви, по-черзі, називаєте своє ім’я і, дістаючи картинку, відповідаєте на питання, продовжуючи речення: «Сьогодні я їхав(ла) до школи на …»

Методична порада.  Гра продовжується до тих пір, поки всі діти по колу не назвуть імена та предмети, на яких їхали до школи.

 

 4. Щоденні новини

Гра «Склади розповідь » (технологія «Roll-a-story») (додаток 3)

  • У вас на парті чотири кубики:

1-й—герой нашої розповіді, якому треба дати ім’я;

2-й—річ, яку поклав у портфель;

3-й—що з’їв на сніданок;

4-й—на чому добирався до школи.

Методична порада. Кожна дитина кидає свій кубик та додає свій епізод історії.

Крісло автора

  •    Оберіть лідера групи, який займе місце у кріслі автора та розповість історію про вашого героя.

- Настав час щоденних новин.  Сьогодні з прогнозом погоди нас  познайомить  (ім'я дитини). 

- Пора року…

- Місяць…

- Число..

- День тижня…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "портфелик"

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "портфелик"Результат пошуку зображень за запитом "герої сучасних мультфільмів маша"

 

 

 

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображення

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Результат пошуку зображень за запитом "автобус"

Результат пошуку зображень за запитом "віник"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "ручка"

Результат пошуку зображень за запитом "сонечко"

Результат пошуку зображень за запитом "мяч"

Результат пошуку зображень за запитом "ролики"

Результат пошуку зображень за запитом "диван"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "яблуко"

Результат пошуку зображень за запитом "ковзани"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "піца"

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "подушка"

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

 

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняHow to Make a Cube out of Cardboard. A cube is a polyhedron with six square faces. Thus, one cube is also a hexahedron as it has six faces. If you need to learn how to make a cardboard cube for a school project or want to create your ver...Story Cubes

Recursos para Docentes: Story cubes y formación de frasesHoy comparto con vosotr@s estos dados que he hecho con la finalidad de que mi alumnado construya frases. Para ello, he utilizado algunos pic... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2020
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку