Види прогулянок в ГПД

Про матеріал
Прогулянка - це педагогічна форма активного відпочинку в ГПД. Рух за певним маршрутом з метою задоволення потреби організму в русі.В цій презентації можна ознайомитись з визначенням прогулянки,умовами та підготовкою її проведення,вимогами до організації, видами прогулянок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Види прогулянок в ГПДПідготувала вихователь ГПД Шполянської загальноосвітньої школи I-III ст.№1 Шполянської міської радиоб’єднаної територіальної громади Черкаської області. Бердак Світлана Володимирівна

Номер слайду 2

Прогулянка - цепедагогічно організована форма активного відпочинку дітей.рух за певним маршрутом з метою задоволення потреби організму в русі.

Номер слайду 3

Умови проведення прогулянки: Рухи мають бути різноманітними за характером і формою;Фізичні навантаження повинні дозуватися з урахуванням організму,який зростає;Заняття мають буди емоційно та фізично насиченими(в першу чергу, шляхом проведення рухливих ігор).

Номер слайду 4

Кожна прогулянка має свою

Номер слайду 5

Підготовка до прогулянки

Номер слайду 6

Вимоги до організації прогулянки

Номер слайду 7

Види прогулянок. Оздоровчо-виховніПізнавально-виховні

Номер слайду 8

До спортивно-оздоровчих належать:

Номер слайду 9

Мета спортивно-оздоровчої прогулянки:задовольнити потреби дітей у русі;позбавлення школярів стомлення;забезпечення вихованцям цікавого відпочинку;розвиток кмітливості,мислення,спостережливості учнів;навчання різних видів ходьби,бігу;ознайомлення з іграми;удосконалення вмінь орієнтування.

Номер слайду 10

Ігрові прогулянкимістять елементи пошуку,виконання завдання,змагання. Вони розподіляються на:

Номер слайду 11

Спортивні прогулянки. Діти займаються певним видом спорту,відпрацьовують необхідні рухові навички.

Номер слайду 12

Поставні прогулянки. Спрямовані на вироблення правильної постави і ходьби.

Номер слайду 13

Темпові прогулянки. Дають змогу варіювати темп руху.

Номер слайду 14

Маршрутні прогулянкиҐрунтуються на маршрутах руху,що постійно змінюються.

Номер слайду 15

Вільні прогулянки. За бажанням дітей, які самі обирають мету, форму організації ,маршрут, темп руху.

Номер слайду 16

Пізнавально-виховні прогулянки. Метою цих погулянок є:відновлення розумової працездатності,розширення світогляду дітей,розвивати пізнавальний інтерес,виховання моральних відносин,дисципліни у колективі.

Номер слайду 17

Пізнавально-виховні прогулянки. Можна розподілити на:

Номер слайду 18

Ознайомлювальні прогулянки. Прогулянки до лісу,протягом яких є можливість ознайомити дітей із тими природними об’єктами та явищами,уявлення про яких формуються лише в процесі тривалих спостережень.

Номер слайду 19

Демонстраційні прогулянки. Під час таких прогулянок коло предметів і об’єктів , за якими спостерігають, різко обмежується. Вихователь коментує побачене. Завершується прогулянка бесідою.

Номер слайду 20

Оглядові прогулянки. Розподіляються на :

Номер слайду 21

Практикумні прогулянкиЄ своєрідною школою закріплення необхідних правил.

Номер слайду 22

Туристичні прогулянки. Вимагають знання техніки туризму. Організовують прогулянки маршовіпохідніорієнтирні

Номер слайду 23

Прогулянка – це насамперед оздоровлення дітей, позитивні емоції, радісне спілкування, а також захоплюючий вид активного відпочинку.

pptx
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку