Ранкова зустріч "Як змінюється мода?"

Про матеріал
НУШ 1 клас. 11 тиждень "Мода". Ранкова зустріч "Як змінюється мода?" Учні дізнаються як виник одяг, як змінилася мода за останні 100 років.
Перегляд файлу

Тема. Як змінюється мода?

з/п

Приклади

навчальної

діяльності

Очікувані результати учіння

І.

Ранкова зустріч.

Вітання. Побажання.

 

Сприяти фізичному об’єднанню учнів; заохотити їх спілкуватися одне з одним; встановити довірливі стосунки між дітьми.

ІІ.

Оголошення теми

 

Діти розглядають картинки, за змістом визначають тему заняття

ІІІ.

Бесіда «Історія виникнення одягу» (перегляд відео Топ 5 історія одягу)

Дає короткі, швидкі відповіді на запитання; вчиться цінувати розмаїття думок, атмосферу продуктивного обговорення.

ІV.

Встановіть асоціації

(Про що це змушує думати?)

Учень критично розмірковує, робить взаємопов’язані судження у ході монологічного повідомлення

V.

Мультимедійний додаток

  1. Перегляд мультфільму (розвиток моди за останні 100 років)
  2. Фізкультхвилинка

1.Сприймають медіа повідомлення, оцінюють, аналізують; формують межу між реальним світом і світом масмедіа.

2.Оптимізує загальний тонус тіла, підвищує активність, концентрацію уваги, рівень самоконтролю, саморегуляції.

VІ.

 

Цікавинка

Перегляд відео «Зміна моди в культурній сфері – історія танцю)

Сприймають медіа повідомлення, оцінюють, аналізують; формують межу між реальним світом і світом масмедіа. Учень критично розмірковує, робить взаємопов’язані судження у ході монологічного повідомлення

VІІ.

Створення ескізів святкових суконь / костюмів

Малює графічними матеріалами (олівцями, фломастерами, крейдою, фарбами тощо)

Експериментує з кольорами, формами тощо

Презентує результати власної творчості перед однолітками

VІІІ.

Демонстрація ескізів

Демонструє іншим результати власної діяльності;

Вислуховує думку співрозмовника

ІХ.

Підведення

підсумків

заняття. Інтерактивна вправа «Крісло автора»

 

Розповідає про те, що вразило, схвилювало. Робить загальний висновок, виділяє головне, суттєве. Встановлює під керівництвом вчителя причинно-наслідкові зв’язки між різною інформацією, перетворюючи нові знання на власні.

Тиждень 11

ТЕМА ТИЖНЯ «ЯК ЗМІНЮЄТЬСЯ МОДА?»

І. Ранкова зустріч. «Вітання. Побажання.»

Вітання мовами дружби народів.

Встаньте з дітьми в коло і привітайтеся.

Українською мовою: Добрий ранок!

Англійською: Good morning!

Польською : Dzień dobry!

Німецькою : Guten Morgen!

Чеською: Dobré ráno!

ІІ. Оголошення теми заняття.

Заходять до класної кімнати учні старших класів в одязі різних поколінь та влаштовують показ мод.

  • Діти, погляньте на одяг цих учнів. Що ви помітили?
  • Чи однаково одягнені всі присутні в кімнаті?
  • Чим відрізняється одяг цих дітей?

Отже, сьогодні ми з вами поговоримо як змінювалася мода на протязі 100 років.

ІІІ. Бесіда «Історія виникнення одягу» (перегляд відео Топ 5 історія одягу)

В людському суспільстві одяг виник як засіб захисту тіла від зовнішніх дій навколишнього середовища. Несприятливі явища природи викликали у людині прагнення чимось захистити себе, вберегти своє тіло від них.

Поява одягу сягає найдавніших часів людського суспільства. Одяг має дуже давню історію, він поступово удосконалювався, і ставав дедалі різноманітнішим. Проте всі типи одягу, безперечно, виникли від двох основних найпримітивніших прототипів:

  • плечевого одягу - у вигляді накинутої на плечі шкури
  • поясного одягу - шкури, пов’язаної навколо бедра.

Перший породив величезну різноманітність форм: плащі, сорочки, каптани, піджаки тощо.

З другого розвинулися форми одягу притримувані на бедрах: фартухи, спідниці, штани та ін.

https://www.youtube.com/watch?v=7emfkhG9HAE

Запитайте, які речі змінили хід історії моди.

ІV. Встановіть асоціації. (Про що це змушує думати? ) (додаток 1)

https://4.bp.blogspot.com/-RGUMaU9gne0/VzcpDxd4M3I/AAAAAAAATsU/WcbYqQxGlsEQXylcpOs0eGVfIExjeMF2wCLcB/s1600/e4841c099afd99f2f5f4323f7a39730f.jpg

http://cn15.nevsedoma.com.ua/photo/785/100_files/60f1e5d96c5c345328a75f1498523208.jpg

http://www.vplate.ru/images/article/orig/2016/03/platya-v-stile-retro-122.jpg

http://time-was.com/wp-content/uploads/2016/07/1969-FASH-FEAT.jpg

https://cdn3.coconutsky.club/wp-content/uploads/2018/02/24-3.jpg

http://i.huffpost.com/gen/1064450/images/o-BEVERLY-HILLS-90210-PHOTOS-facebook.jpg

http://aif-ukraine.kiev.ua/wp-content/uploads/2012/02/moda1.jpg

http://img.lady.ru/images/assets/site/2009/10/moda/04/nedla_main.jpg

http://fashionjunkie.ru/wp-content/uploads/2010/04/double-breasted-jackets.jpg

https://pix-feed.com/wp-content/uploads/2017/10/125ee0768e07584b3d2ab28a2538d0a9.jpg

V. Мультимедійний додаток

Перегляд мультфільму (розвиток моди за останні 100 років)

https://www.youtube.com/watch?v=YLuOu-1yGDQ

Запитайте, як змінилася модна індустрія за останні 100 років.

Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце,http://severyanochka-2.ucoz.ru/novosti/zarjadka.png

(потягування)

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

(присідання)

Сонечко розвеселяти.

Встали-сіли, встали-сіли.

Бачите, як звеселили.

Стало сонце танцювати,

(танцювальні рухи)

Нас до танцю закликати:

Нумо разом, нумо всі

Потанцюєм по росі.

 

 

VІ. Цікавинка

Перегляд відео «Зміна моди в культурній сфері – історія танцю)

https://www.youtube.com/watch?v=1ovAjgh2ezM

Зверніть увагу дітей, що зміни в модній індустрії це не лише одяг та взуття, а й культурна сфера суспільства.

VІІ. Створення ескізів святкових суконь / костюмів / автомобіля

Скажіть, що ми зараз з вами спробуємо стати модельєрами. Спробуємо створити ескізи лінії власного одягу, взуття, чи карети, автомобіля.

• Зверніть увагу на те, що, можливо, деякі хлопці не захочуть створювати ескізи жіночих суконок, тому запропонуйте їм створити ескіз карети чи автомобіля

• Запропонуйте дітям аркуш паперу, кольоровий папір, фарби, пір’їнки, клаптики тканини для аплікації. Заохочуйте дітей до творчості, відваги, створення незвичайних образів

VІІІ. Демонстрація ескізів (додаток 2)

Проведіть у класі виставку дитячих робіт, під час якої попросіть охочих

розповісти про особливості створеного одягу.

ІХ. Підведення підсумків заняття. Інтерактивна вправа «Крісло автора»

Учні по черзі розповідають, що їх найбільше вразило сьогодні, та яку професію освоїли.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

H:\11 тиждень\додаток 2\2018.jpg H:\11 тиждень\додаток 2\2010.jpg H:\11 тиждень\додаток 2\2000.jpg

H:\11 тиждень\додаток 2\1980.jpg H:\11 тиждень\додаток 2\1990.jpgH:\11 тиждень\додаток 2\1960.jpg H:\11 тиждень\додаток 2\1940.jpg H:\11 тиждень\додаток 2\1920.jpgH:\11 тиждень\додаток 2\2010 (2).jpg H:\11 тиждень\додаток 2\1900-10.jpg

 

 

Додаток 2

https://billionnews.ru/uploads/posts/2018-05/1527178387_1527178419.jpg   http://dlyakota.ru/uploads/posts/2016-01/dlyakota.ru_fashion_8-neobychnyh-dizaynerov-chi-kollekcii-odezhdy-porazhayut-voobrazhenie_2.jpeg

http://magspace.ru/uploads/2014/03/26/auto_12-076814490a35bb78acfca6432a3237d7a4.jpg https://candoru.ru/wp-content/uploads/2017/09/848008fc231.jpg https://wikishopping.ru/uploads/benetton-com.jpghttp://thebester.ru/uploads/images/00/60/57/2016/02/22/7d93d5c074.jpg  http://www.fahrzeugbilder.de/1024/messerschmitt-kabinenroller-zum-einsteigen-wurde-50535.jpg  http://autoremes.com/photo/rinspeed/presto/rinspeed-presto-94418.jpg https://a.d-cd.net/8bd5022s-960.jpg

docx
Додано
8 серпня 2019
Переглядів
1908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку