Ранкова зустріч з предмету "Я досліджую світ"

Про матеріал
Ранкова зустріч до теми "Особиста гігієна" призначений навчити дітей особистим навичкам гігієни. Це практичні навички, які повинні бути закріплені при вивченні теми
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІЛЬХІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

вул.Шкільна,50, с.Вільхове Станично-Луганського району Луганської області,93653,

Тел.0(6472)38624,e-mail olhovka_oosh@i.ua  Код ЄДРПОУ 25364529

 

Авторський досвід в провадження НУШ

 вчителя  КЗ «Вільхівська ЗОШ І-ІІІ ступенів »

 Чучмарьової Людмили Анатоліївни

1 клас

Ранкова зустріч. Тема «Особиста гігієна»

Методичний прийом - гра  «Чарівна скринька»

До класу заходить  Лялька – Бруднуля , (або вчитель показує її)  вчитель каже

  • Подивиться, діти , хто прийшов до нас  у гості ,
  • Як ви гадаєте, хто це?  Яка вона?

 Діти відповідають, що це лялька і, що вона дуже брудна

      Пропонує дітям розповісти ляльці, що треба робити , щоб не бути такою брудною. Чим  ми користуємося для того , щоб бути чистими і охайними.

      Читає дітям вірші – загадки. Діти їх відгадують, називають предмети гігієни. Наприклад: 

  -Чищу зубки кожень день                         -Мию, мию без жалю,

    Дуже добре й швидко                               Мию там, де брудно,

    Мені в цьому допоможе                            Цю роботу я люблю,

    Моя зубна...(щітка)                                   Хоч від неї худну...(мило)

          Після цього проводжу гру «Чарівна скринька»,в якій знаходяться мило, зубна щітка, гребінець, рушничок, дзеркало, серветки.

Діти достають з «Чарівної скриньки» різні предмети гігієни, кажуть що це, яке воно для чого треба, що цим роблять.

     Заохочую дітей, кажу що  Лялька – Бруднуля все зрозуміла, зараз піде в кімнату для вмивання і зробить все , що  ви їй порадили.

     Дівчинка вмиває Ляльку , тепер  вона завжди буде чистою і охайною.

Урок  Я досліджую  світ. Тема  «Наша  Батьківщина» 

Методичний прийом - використання лепбука.

    Діти отримали  завдання зібрати різний матеріал про нашу країну: вирізки з журналів, роздруківки з Інтернету.

   Весь зібраний матеріал, якій принесли діти, ми склали докупи. Потім всі разом розібрали за тематикою: одні вибирали вірші , другі пісні , треті прислів’я , четверті символи  і малюнки про Україну. Далі в лепбуці, в заздалегідь наклеєні кишеньки, розклали зібраний матеріал.

    Пропоную на уроці дітям зробити аплікацію на тему «Я люблю Україну». Для цього з альбому «Трудове навчання і дизайн» ми вирізали частини аплікації: хлопчика і дівчинку у національному вбранні, сердечко, напис «Я люблю Україну» і все це наклеювали на основу . Використовувати цей лепбук також можна на уроках української мови та мистецтва.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стародуб Наталія Валентинівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
11 червня 2019
Переглядів
1608
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку