Ранкова зустріч "Зима"

Про матеріал
Ранкова зустріч Тема: Зима Мета: Налаштувати дітей на роботу в класі з гарним позитивним настроєм, збагачувати словниковий запас словами привітаннями, компліментами; розширити, збагатити уяву дітей про чудову пору року зиму, її ознаки в природі. Розвивати уяву, спостережливість, вміння мислити. Виховувати любов до друзів. Хід ранкової зустрічі 1. Вітання Грає музика , яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло. Сніжинка зимова залетіла в клас І в коло велике зібрала, друзі, нас Давайте зєднаєм долоньки свої І радо всміхнемось я –вам, ви – мені. Привітання один з одним . Діти по колу передають сніжинку і вітаються. - Доброго ранку ,Оленка! Мені дуже приємно тебе бачити. - Доброго ранку,Артемчик!Я рада , що ти з нами. І т.д. Скажи комплімент другу. - Тетянка, яка ти прекрасна! - Тимурчик, ти справжній друг! - Світланка, яка в тебе гарна зачіска! - Діти, а хто знає назви зимових місяців? - Грудень – січень- лютий Бесіда про назви місяців. Розповідь про місяці Грудень – це місяць-двері зими.Прийшов грудень – перший місяць зими і дванадцятий місяць року в григоріанському календарі. Грудень дарує мало сонячних днів, частіше стоїть похмура й холодна погода. Тож і звуть в народі цей місяць – хмурень, студень, ворота зими. - Перший місяць року — січень. Як тільки його не називають: і «сніжень», і «сніговик», і «льодовик», і «просинець», і «щипун», і «тріскун», і «січко». А ще його величають царем морозів, володарем і серцем зими, бо він найхолодніший місяць. У січні не тільки сніг січе, а ще й мороз вогнем пече. Товщає лід на річках, ростуть сніжні кучугур - Лютий — це також пора великих сніжних заметів, а тому він — місяць «кривих доріг». А ще лютий величають «бокогрієм», бо в цьому місяці сонечко хоч і стоїть на небі набагато вище, ніж у січні, гріє усе одно лиш один бік, другий при цьому мерзне. Саме тому й з'явилася приказка: «Лютий корові вдень бік нагріє, а вночі — ріг зіб'є». 2.Обмін інформацією Бесіда вчителя - 22 грудня — день зимового сонцестояння. Двадцять другого грудня день — найкоротший, а ніч — найдовша. Цього дня настає астрономічна зима. Із 23 грудня день починає збільшуватися, а ніч — коротшати 3.Групове завдання. Гра «Предмет дня» (завдання із чарівної скриньки) У цій скриньці є певний предмет. Я пропоную визначити , що це може бути. Але щоб це зробити треба виконати три завдання. 1.Нам треба визначити тему дня. Для цього я пропоную дістати завдання з конверту. Перше завдання - скласти пазли. Заходила,забілила, Білим снігом землю вкрила. Здогодайтесь, хто вона? Так, звичайно,це… Як ви гадаєте , яка тема дня? (Зима) Бесіда вчителя про зиму. Друге завдання - асоціації. Які асоціації викликає у вас ця картинка? (Від групи по три асоціації) Третє завдання – за картинкою назовіть, які розваги дарує зима. Ось ви і поринули в спогади про зиму,що крім холоду зима дарує чарівні пейзажі та розваги. ( Ковзани, санчата,ліпити снігову бабу, грати в сніжки…) Отже, давайте повернемося до скриньки . Розвагами ми значно обмежили коло предметів,які можуть бути в скриньці. Як ви вважаєте що там? Я можу надати вам значну підказку. 1.У скриньці знаходиться предмет ,який є продуктом розваг. 2.Дід Мороз несе мішок, В ньому теплий кожушок. Розв’яжи мерщій мішок, Дай Ганусі кожушок. Взуй їй валянки на ніжки, Хай вона пограє в …(Сніжки) Так звичайно – сніжок. Але він непростий, а чарівний. Тому я пропоную вам ,підготувати кожній групі побажання (коротеньке), для іншої групи і тримаючи,а потім передаючи цей сніжок промовляти побажання. Ось, діти,наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема:  Зима

Мета: Налаштувати  дітей  на  роботу  в класі з гарним  позитивним  настроєм, збагачувати  словниковий  запас словами  привітаннями, компліментами; розширити, збагатити  уяву  дітей  про  чудову  пору  року зиму, її ознаки в природі. Розвивати  уяву, спостережливість, вміння  мислити. Виховувати любов  до  друзів.

 

                                            Хід  ранкової  зустрічі

  1. Вітання

Грає  музика , яка  повідомляє  дітям, що вже  час збиратися  у  коло. Діти і вчитель  стають  у  коло.

   Сніжинка  зимова  залетіла  в  клас

   І в  коло  велике  зібрала, друзі, нас

Картинки по запросу снежинка   Давайте зєднаєм долоньки  свої

   І радо  всміхнемось  я –вам, ви – мені.

Привітання  один  з одним .

Діти  по колу  передають   сніжинку і вітаються.

  • Доброго  ранку ,Оленка! Мені  дуже  приємно  тебе  бачити.
  • Доброго  ранку,Артемчик!Я рада , що ти з нами.  І т.д.

Скажи  комплімент  другу.

  • Тетянка, яка  ти прекрасна!
  • Тимурчик, ти справжній  друг!
  • Світланка, яка  в тебе  гарна  зачіска!
  • Діти, а хто знає назви зимових місяців?
  • Грудень – це місяць-двері зимиГрудень – січень- лютий

  Бесіда  про назви  місяців.

Розповідь  про місяці

Грудень – це місяць-двері зими.Прийшов грудень – перший місяць зими і дванадцятий місяць року в григоріанському календарі. 

Грудень дарує мало сонячних днів, частіше стоїть похмура й холодна погода. Тож і звуть в народі цей місяць – хмурень, студень, ворота зими. 

  • Перший місяць року — січень. Як тільки його не називають: і «сніжень», і «сніговик», і «льодовик», і «просинець», і «щипун», і «тріскун», і «січко». А ще його величають царем морозів, володарем і серцем зими, бо він найхолодніший місяць. У січні не тільки сніг січе, а ще й мороз вогнем пече. Товщає лід на річках, ростуть сніжні кучугур
  • Лютий — це також пора великих сніжних заметів, а тому він — місяць «кривих доріг». А ще лютий величають «бокогрієм», бо в цьому місяці сонечко хоч і стоїть на небі набагато вище, ніж у січні, гріє усе одно лиш один бік, другий при цьому мерзне. Саме тому й з'явилася приказка: «Лютий корові вдень бік нагріє, а вночі — ріг зіб'є».

2.Обмін  інформацією

Бесіда  вчителя

  • 22 грудня — день зимового сонцестояння. Двадцять другого грудня день — найкоротший, а ніч — найдовша. Цього дня настає астрономічна зима.
    Із 23 грудня день починає збільшуватися, а ніч — коротшати

3.Групове  завдання.

Гра «Предмет дня» (завдання  із чарівної  скриньки)

 У цій  скриньці  є певний  предмет. Я  пропоную визначити  , що це може  бути. Але щоб це зробити треба виконати три завдання.

1.Нам треба визначити тему дня. Для цього я пропоную дістати завдання з конверту. Перше завдання -  скласти пазли.  ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу скринька

Заходила,забілила,

Білим снігом землю вкрила.

Здогодайтесь, хто вона?

Так, звичайно,це…

Як ви гадаєте , яка  тема дня? (Зима)

Бесіда  вчителя  про зиму.

Друге завдання - асоціації.

Які асоціації викликає у вас ця картинка? (Від групи по три асоціації)

Третє завдання – за картинкою назовіть, які розваги дарує зима. Ось ви і поринули в спогади про зиму,що крім холоду зима дарує чарівні пейзажі та розваги.

( Ковзани, санчата,ліпити снігову бабу, грати в сніжки…)

Отже, давайте повернемося до скриньки . Розвагами ми значно обмежили коло предметів,які можуть бути в скриньці. Як ви вважаєте що там?

Я можу надати вам значну підказку. 1.У скриньці знаходиться предмет ,який є продуктом розваг.

2.Дід Мороз несе мішок,

В ньому теплий кожушок.

Розв’яжи мерщій мішок,

Дай Ганусі кожушок.

Взуй їй валянки на ніжки,

Хай вона пограє в …(Сніжки)

Так звичайно – сніжок. Але він непростий, а чарівний. Тому я пропоную вам ,підготувати кожній групі побажання (коротеньке), для іншої групи і тримаючи,а потім передаючи цей сніжок промовляти побажання.

Ось, діти,наша  ранкова  зустріч дійшла  до  завершення. Ви  всі були  молодці, гарно  працювали, поводилися  чемно. Дякую  вам  за  роботу.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
2748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку