Ранкова зустріч
Тема: Зима
Мета: Налаштувати дітей на роботу в класі з гарним позитивним настроєм, збагачувати словниковий запас словами привітаннями, компліментами; розширити, збагатити уяву дітей про чудову пору року зиму, її ознаки в природі. Розвивати уяву, спостережливість, вміння мислити. Виховувати любов до друзів.
Хід ранкової зустрічі
Грає музика , яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.
Сніжинка зимова залетіла в клас
І в коло велике зібрала, друзі, нас
Давайте зєднаєм долоньки свої
І радо всміхнемось я –вам, ви – мені.
Привітання один з одним .
Діти по колу передають сніжинку і вітаються.
Скажи комплімент другу.
Бесіда про назви місяців.
Розповідь про місяці
Грудень – це місяць-двері зими.Прийшов грудень – перший місяць зими і дванадцятий місяць року в григоріанському календарі.
Грудень дарує мало сонячних днів, частіше стоїть похмура й холодна погода. Тож і звуть в народі цей місяць – хмурень, студень, ворота зими.
2.Обмін інформацією
Бесіда вчителя
3.Групове завдання.
Гра «Предмет дня» (завдання із чарівної скриньки)
У цій скриньці є певний предмет. Я пропоную визначити , що це може бути. Але щоб це зробити треба виконати три завдання.
1.Нам треба визначити тему дня. Для цього я пропоную дістати завдання з конверту. Перше завдання - скласти пазли.
Заходила,забілила,
Білим снігом землю вкрила.
Здогодайтесь, хто вона?
Так, звичайно,це…
Як ви гадаєте , яка тема дня? (Зима)
Бесіда вчителя про зиму.
Друге завдання - асоціації.
Які асоціації викликає у вас ця картинка? (Від групи по три асоціації)
Третє завдання – за картинкою назовіть, які розваги дарує зима. Ось ви і поринули в спогади про зиму,що крім холоду зима дарує чарівні пейзажі та розваги.
( Ковзани, санчата,ліпити снігову бабу, грати в сніжки…)
Отже, давайте повернемося до скриньки . Розвагами ми значно обмежили коло предметів,які можуть бути в скриньці. Як ви вважаєте що там?
Я можу надати вам значну підказку. 1.У скриньці знаходиться предмет ,який є продуктом розваг.
2.Дід Мороз несе мішок,
В ньому теплий кожушок.
Розв’яжи мерщій мішок,
Дай Ганусі кожушок.
Взуй їй валянки на ніжки,
Хай вона пограє в …(Сніжки)
Так звичайно – сніжок. Але він непростий, а чарівний. Тому я пропоную вам ,підготувати кожній групі побажання (коротеньке), для іншої групи і тримаючи,а потім передаючи цей сніжок промовляти побажання.
Ось, діти,наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.