Ранкова зустріч «Моя родина»
Мета: створити у класі дружнє середовище; розширити уявлення дітей про сімʼю; сприяти формуванню позитивного ставлення до сімʼї; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини.
Обладнання: музика, картки з назвами членів родини.
Хід ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.
Діти і вчитель встають у коло.
1.Привітання
Доброго ранку, сонечко ясне!
Доброго ранку, друзі прекрасні!
Мами і тата, бабусі й дідусі,
Вами хороші, я завжди горжуся!
Ігровий тренінг «Створення психологічного настрою»
Подивилися на мене, усміхнулися усі. Всі готові до роботи? Всі бадьорі? Молодці!
"Велика родина"
Діти стають у коло та беруться за руки. Вчитель тихим голосом говорить: «Ми – одна велика родина». Діти взявшись за руки промовляють разом: «Ми – одна велика родина».
- З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :
Клас у мене дружний є.
Він мене не підведе.
2. Обмін інформацією.
Вчитель: Полічить, скільки осіб у цій родині?
А як ви розумієте, що таке сімʼя?
(відповіді учнів)
-Покажіть на пальчиках, скільки осіб налічує ваша родина?
-(відповіді учнів)
-Назвіть членів своєї родини та як їх звати?
-(відповіді учнів)
Висновок: Сімʼя - це найдорожчі люди, що тебе оточують.
- Сьогоді ми будемо вчитися цінувати тих, хто поруч з нами, шанобливо ставитися до всіх членів родини, вчити піклуватися про рідних.
3. Групове заняття. Вправа«Хто це?»
Робота над загадками.
1.Давайте розгадаємо загадки.
Уважно послухайте вірш - загадку та в кінці добавте правильну відповідь.
1. Пестить, ніжить і голубить 2. Сильний, добрий, справедливий.
Розуміє, дуже любить. Біля нього ми щасливі.
Я до неї пригорнуся, Знає, вміє він багато,
Бо вона моя ... (матуся) Гордимось, бо це наш ... (тато)
3. Ніжна, лагідна. рідненька, 4. Він ще мало літ прожив,
Добра, мила і старенька. На повагу заслужив.
Я ніколи не журюся, Для матусі - він татусь,
Бо у мене є ... (бабуся) А для мене, він - ... (дідусь)
5. Хитрі очі, дві косички, 6. З ним ніколи не сварюся,
У веснянках ніс та щічки. Іграшками поділюся.
Непосида невеличка Буду з ним дружити, грати
Називається ... (сестричка) Познайомтесь, це мій ... (братик)
Розв'язання проблеми.
Діти, у відгадках вами були названі слова, які я розмістила на дошці.
Давайте прочитаємо і подумаємо, як назвати цих людей одним словом?
(відповіді учнів)
Вчитель: Так, це – сім'я. А кого ж не вистачає у сім'ї, яку ми з вами щойно
створили? Яке слово маємо записати? ( Я).
- Думаю, ви здогадались, про кого сьогодні на заняттях піде розмова.
(відповіді учнів: про сімʼю, про родину)
4.Щоденні новини.
Складання правил дружньої родини
● У ставленні до членів родини будь чесним, уважним, доброзичливим.
● Завжди допомагай членам своєї родини.
● Піклуйся про здоровʼя членів своєї родини.
Розучування пісеньки «Дружна сім'я».
Оцей пальчик – мій дідусь.
Оцей пальчик це – бабуся.
Оцей пальчик – мій татусь.
Оцей пальчик – є мамуся.
Оцей пальчик, то є я.
Разом дружная сім'я. (діти проговорюють лічилку двічі, загинаючи пальчики, збираючи в кулачки).
Як почуваються дорослі і діти у дружній сім'ї?
(відповіді учнів: радісними, щасливими)
Отже ви правильно розумієте що таке щаслива родина.
5.Підсумок
Отож, дружна родина - щаслива родина.
Найдорожчий скарб, як в родині лад.
Давайте сьогодні підтвердимо цей вислів!
Ранкова зустріч «Моя родина»
Мета: створити у класі дружнє середовище; розширити уявлення дітей про сімʼю; сприяти формуванню позитивного ставлення до сімʼї; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини.
Обладнання: музика, картки з назвами членів родини.
Хід ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.
Діти і вчитель встають у коло.
1.Привітання
Доброго ранку, сонечко ясне!
Доброго ранку, друзі прекрасні!
Мами і тата, бабусі й дідусі,
Вами хороші, я завжди горжуся!
Ігровий тренінг «Створення психологічного настрою»
Подивилися на мене, усміхнулися усі. Всі готові до роботи? Всі бадьорі? Молодці!
"Велика родина"
Діти стають у коло та беруться за руки. Вчитель тихим голосом говорить: «Ми – одна велика родина». Діти взявшись за руки промовляють разом: «Ми – одна велика родина».
- З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :
Клас у мене дружний є.
Він мене не підведе.
2. Обмін інформацією.
Вчитель: Полічить, скільки осіб у цій родині?
А як ви розумієте, що таке сімʼя?
(відповіді учнів)
Висновок: Сімʼя - це найдорожчі люди, що тебе оточують.
- Сьогоді ми будемо вчитися цінувати тих, хто поруч з нами, шанобливо ставитися до всіх членів родини, вчити піклуватися про рідних.
3. Групове заняття. Вправа«Хто це?»
Робота над загадками.
Уважно послухайте вірш - загадку та в кінці добавте правильну відповідь.
1. Пестить, ніжить і голубить 2. Сильний, добрий, справедливий.
Розуміє, дуже любить. Біля нього ми щасливі.
Я до неї пригорнуся, Знає, вміє він багато,
Бо вона моя ... (матуся) Гордимось, бо це наш ... (тато)
3. Ніжна, лагідна. рідненька, 4. Він ще мало літ прожив,
Добра, мила і старенька. На повагу заслужив.
Я ніколи не журюся, Для матусі - він татусь,
Бо у мене є ... (бабуся) А для мене, він - ... (дідусь)
5. Хитрі очі, дві косички, 6. З ним ніколи не сварюся,
У веснянках ніс та щічки. Іграшками поділюся.
Непосида невеличка Буду з ним дружити, грати
Називається ... (сестричка) Познайомтесь, це мій ... (братик)
Розв’язання проблеми.
Діти, у відгадках вами були названі слова, які я розмістила на дошці.
Давайте прочитаємо і подумаємо, як назвати цих людей одним словом?
(відповіді учнів)
Вчитель: Так, це – сім’я. А кого ж не вистачає у сім’ї, яку ми з вами щойно
створили? Яке слово маємо записати? ( Я).
- Думаю, ви здогадались, про кого сьогодні на заняттях піде розмова.
(відповіді учнів: про сімʼю, про родину)
4.Щоденні новини.
Складання правил дружньої родини
● У ставленні до членів родини будь чесним, уважним, доброзичливим.
● Завжди допомагай членам своєї родини.
● Піклуйся про здоровʼя членів своєї родини.
Розучування пісеньки «Дружна сім'я».
Оцей пальчик – мій дідусь.
Оцей пальчик це – бабуся.
Оцей пальчик – мій татусь.
Оцей пальчик – є мамуся.
Оцей пальчик, то є я.
Разом дружная сім’я. (діти проговорюють лічилку двічі, загинаючи пальчики, збираючи в кулачки).
Як почуваються дорослі і діти у дружній сім’ї?
(відповіді учнів: радісними, щасливими)
Отже ви правильно розумієте що таке щаслива родина.
Отож, дружна родина - щаслива родина.
Найдорожчий скарб, як в родині лад.
Давайте сьогодні підтвердимо цей вислів!