Ранкове коло «Моя родина»

Про матеріал

Ранкова зустріч «Моя родина»

Мета: створити у класі дружнє середовище; розширити уявлення дітей про сімʼю; сприяти формуванню позитивного ставлення до сімʼї; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини.

Обладнання: музика, картки з назвами членів родини.

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

1.Привітання

Доброго ранку, сонечко ясне!

Доброго ранку, друзі прекрасні!

Мами і тата, бабусі й дідусі,

Вами хороші, я завжди горжуся!

Ігровий тренінг «Створення психологічного настрою»

Подивилися на мене, усміхнулися усі. Всі готові до роботи? Всі бадьорі? Молодці!

"Велика родина"

Діти стають у коло та беруться за руки. Вчитель тихим голосом говорить: «Ми – одна велика родина». Діти взявшись за руки промовляють разом: «Ми – одна велика родина».

- З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Клас у мене дружний є.

Він мене не підведе.

2. Обмін інформацією.

Вчитель: Полічить, скільки осіб у цій родині?

А як ви розумієте, що таке сімʼя?

(відповіді учнів)

-Покажіть на пальчиках, скільки осіб налічує ваша родина?

-(відповіді учнів)

-Назвіть членів своєї родини та як їх звати?

-(відповіді учнів)

Висновок: Сімʼя - це найдорожчі люди, що тебе оточують.

- Сьогоді ми будемо вчитися цінувати тих, хто поруч з нами, шанобливо ставитися до всіх членів родини, вчити піклуватися про рідних.

3. Групове заняття. Вправа«Хто це?»

Робота над загадками.

1.Давайте розгадаємо загадки.

Уважно послухайте вірш - загадку та в кінці добавте правильну відповідь.

1. Пестить, ніжить і голубить 2. Сильний, добрий, справедливий.

Розуміє, дуже любить. Біля нього ми щасливі.

Я до неї пригорнуся, Знає, вміє він багато,

Бо вона моя ... (матуся) Гордимось, бо це наш ... (тато)

3. Ніжна, лагідна. рідненька, 4. Він ще мало літ прожив,

Добра, мила і старенька. На повагу заслужив.

Я ніколи не журюся, Для матусі - він татусь,

Бо у мене є ... (бабуся) А для мене, він - ... (дідусь)

5. Хитрі очі, дві косички, 6. З ним ніколи не сварюся,

У веснянках ніс та щічки. Іграшками поділюся.

Непосида невеличка Буду з ним дружити, грати

Називається ... (сестричка) Познайомтесь, це мій ... (братик)

Розв'язання проблеми.

Діти, у відгадках вами були названі слова, які я розмістила на дошці.

Давайте прочитаємо і подумаємо, як назвати цих людей одним словом?

(відповіді учнів)

Вчитель: Так, це – сім'я. А кого ж не вистачає у сім'ї, яку ми з вами щойно

створили? Яке слово маємо записати? ( Я).

- Думаю, ви здогадались, про кого сьогодні на заняттях піде розмова.

(відповіді учнів: про сімʼю, про родину)

4.Щоденні новини.

Складання правил дружньої родини

● У ставленні до членів родини будь чесним, уважним, доброзичливим.

● Завжди допомагай членам своєї родини.

● Піклуйся про здоровʼя членів своєї родини.

Розучування пісеньки «Дружна сім'я».

Оцей пальчик – мій дідусь.

Оцей пальчик це – бабуся.

Оцей пальчик – мій татусь.

Оцей пальчик – є мамуся.

Оцей пальчик, то є я.

Разом дружная сім'я. (діти проговорюють лічилку двічі, загинаючи пальчики, збираючи в кулачки).

Як почуваються дорослі і діти у дружній сім'ї?

(відповіді учнів: радісними, щасливими)

Отже ви правильно розумієте що таке щаслива родина.

5.Підсумок

Отож, дружна родина - щаслива родина.

Найдорожчий скарб, як в родині лад.

Давайте сьогодні підтвердимо цей вислів!

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Моя родина»

Мета: створити у класі дружнє середовище; розширити уявлення дітей про сімʼю; сприяти формуванню позитивного ставлення до сімʼї; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини.

Обладнання: музика, картки з назвами членів родини.

 

Хід ранкової зустрічі

 

 Запрошення на ранкову зустріч

  Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

1.Привітання

Доброго ранку, сонечко ясне!

Доброго ранку,  друзі прекрасні!

Мами і тата, бабусі й дідусі,

Вами хороші, я завжди горжуся!

 

Ігровий тренінг «Створення психологічного настрою»

Подивилися на мене, усміхнулися усі. Всі готові до роботи? Всі бадьорі? Молодці!

"Велика родина"

 

  Діти стають у коло та беруться за руки. Вчитель тихим голосом говорить: «Ми – одна велика родина». Діти взявшись за руки промовляють разом: «Ми – одна велика родина».

- З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

   Клас у мене дружний  є.

   Він мене не підведе.

2. Обмін інформацією.

 

Вчитель: Полічить, скільки осіб у цій родині?

                 А як ви розумієте, що таке сімʼя?

(відповіді учнів)

  • Покажіть на пальчиках, скільки осіб  налічує ваша родина? 
  • (відповіді учнів)
  • Назвіть членів своєї родини та як їх звати?
  • (відповіді учнів)

Висновок: Сімʼя - це найдорожчі люди, що тебе оточують.

- Сьогоді  ми  будемо вчитися  цінувати тих, хто поруч з нами, шанобливо ставитися до всіх членів родини,  вчити піклуватися про рідних.

3. Групове заняття. Вправа«Хто це?»

Робота над загадками.

  1. Давайте розгадаємо загадки.

Уважно послухайте вірш - загадку та в кінці добавте правильну відповідь.

1. Пестить, ніжить і голубить                     2. Сильний, добрий, справедливий.

    Розуміє, дуже любить.                                  Біля нього ми щасливі.

    Я до неї пригорнуся,                                     Знає, вміє він багато,

    Бо вона моя ... (матуся)                                 Гордимось, бо це наш ... (тато)

3. Ніжна, лагідна. рідненька,                          4. Він ще мало літ прожив,

Добра, мила і старенька.                                          На повагу заслужив.

Я ніколи не журюся,                                                 Для матусі - він татусь,

Бо у мене є ... (бабуся)                                              А для мене, він - ... (дідусь)

5. Хитрі очі, дві косички,                                6. З ним ніколи не сварюся,

У веснянках ніс та щічки.                                      Іграшками поділюся.

Непосида невеличка                                               Буду з ним дружити, грати

Називається ... (сестричка)                                     Познайомтесь, це мій ... (братик)

Розв’язання проблеми.

Діти, у відгадках вами були названі слова, які я розмістила на дошці.

Давайте прочитаємо і подумаємо, як  назвати цих людей одним словом?

(відповіді учнів)

Вчитель: Так, це – сім’я. А кого ж не вистачає у сім’ї, яку ми з вами щойно

створили? Яке слово маємо записати? ( Я).

 

- Думаю, ви здогадались, про кого сьогодні на заняттях піде розмова.

(відповіді учнів: про сімʼю, про родину)

4.Щоденні новини.

Складання правил дружньої родини

● У ставленні до членів родини будь чесним, уважним, доброзичливим.

● Завжди допомагай членам своєї родини.

● Піклуйся про здоровʼя членів своєї родини.

Розучування пісеньки «Дружна сім'я».

Оцей пальчик – мій дідусь.

Оцей пальчик це – бабуся.

Оцей пальчик – мій татусь.

Оцей пальчик – є мамуся.

Оцей пальчик, то є я.

Разом дружная сім’я. (діти проговорюють лічилку двічі, загинаючи пальчики, збираючи в кулачки).

Як почуваються дорослі і діти у дружній сім’ї?

(відповіді учнів: радісними, щасливими)

Отже ви правильно розумієте що  таке щаслива родина.

  1.               Підсумок

        Отож, дружна родина - щаслива родина.

         Найдорожчий скарб, як в родині лад.

Давайте сьогодні підтвердимо цей вислів!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
3015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку