Ранкове коло "«Вчись бути людиною"

Про матеріал

Мета:

‒навчальна:розкрити поняття «доброта серця»;

‒розвивальна:розвивати вміння критичного аналізу характеру людей.

‒виховна:виховувати доброзичливість, чуйність.

Цілі:

Учні знатимуть: вірші про доброту, любов, милосердя.

Учні вмітимуть:характеризувати вчинки людей,виконувати творчі вправи для самоаналізу поведінки.

I.Привітання

Доброго ранку! Доброго дня!

Здоров'я і мудрості бажаю вам я.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаю всім від щирого серця я!

Сьогодні ми розпочинаємо зустрічі-заняття в Школі сердечності, краси та добра. Ми будемо вчитися працювати в групах, вивчати норми і правила гарної поведінки і застосовувати набуті знання(створення позитивного емоційного настрою та налаштування на роботу)

Денний вірш. Ми –діти-квіти,

об'єдналися в одну шкільну сім'ю.

Вчимося за християнськими нормами жити.

Людей поважати, добро творити,

Зло оминати, від бід нашу землю лікувати,

і щире слово вчасно проказати.

II.Гра «Щире дзеркальце любові»

Діти стають паралельними рядами близько один до одного. Між цими рядами проходить хтось із діток з Червоним Сердечком. Час від часу діти привітно тиснуть йому руку, щиро говорять лагідні слова підтримки та приязні. У результаті такого «віддзеркалення» з'являється усміхнена дитина ,яка сяє від щастя.

Стаючи в кінець ряду, вона звільняє місце для іншого учасника.

III.Робота в групах.

1.Гра «Авторське крісло».

Продовжити вірш.

Коли людина добре серце має,

Душа бажанням творити добро палає,

В її очах любов і милосердя світиться

--------------------------------------------------.

Людина прийшла у світ добро творити,

Любити ближніх, поважать весь світ.

-------------------------------------------------

-----------------------------------------------.

3.Тренінг «Емоції мого серця».

Моє серце переповнює ------(радість, інтерес, замилування….).Я хочу розділити ----------- з-------------.

(Діти словесно виражають свої емоції і вказують з ким би хотіли ними поділитися).

IV.Обмін інформацією.

Кольоротерапія «Квітка доброти».

Утворені слова-найважливіші якості доброти. Пропоную дібрати і записати до кожної якості колір, який найбільше підходить .

ОВБЛЮ(любов)

АКЛАС(ласка)

СТЬВАЧАІЖ(уважність)

БОТА ТУР(турбота)

СТЬНІЧУЙ (чуйність)

ЛОСЕЕРЯДМИ(милосердя)

V.Щоденні новини

Мої розумники і розумниці!

Словом можна вбити і оживити, поранити чи вилікувати, посіяти тривогу і безнадію, розсіяти сумнів та засмутити, викликати усмішку і сльози, породити віру в людину та зародити зневіру, надихнути на працю і скувати сили душі. Уміння правильно користуватися словом –мистецтво.

Гостре словечко колить сердечко.

Від теплого слова і лід розмерзає.

Пам'ятаймо це завжди!

Світ не без добрих людей, без добра-нема життя, вірних друзів, милосердних справ. Старайтесь прожити кожен день чесно і радісно. Доброта-основа людського життя.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч для учнів 1 класу «Вчись бути людиною»

Тема . Доброта серця

Мета:

  • навчальна:розкрити поняття «доброта серця»;
  • розвивальна:розвивати вміння критичного аналізу характеру людей.
  • виховна:виховувати доброзичливість, чуйність.

Цілі:

Учні знатимуть: вірші про доброту, любов, милосердя.

Учні вмітимуть:характеризувати вчинки людей,виконувати творчі вправи для самоаналізу поведінки.

I.Привітання

                                   Доброго ранку! Доброго дня!

                   Здоров’я і мудрості бажаю вам я.

                   Доброго ранку! Доброго дня!

                                  Бажаю всім  від щирого серця я!

 

Сьогодні ми розпочинаємо зустрічі-заняття в Школі сердечності, краси та добра. Ми будемо вчитися працювати в групах, вивчати норми і правила гарної поведінки і застосовувати набуті знання(створення позитивного емоційного настрою та налаштування на роботу)

Денний вірш.      Ми –діти-квіти,

                            об’єдналися в одну шкільну сім’ю.

                            Вчимося за християнськими нормами жити.

                            Людей поважати, добро творити,

                            Зло оминати, від бід нашу землю лікувати,

                            і щире слово вчасно проказати.

  1. Гра «Щире дзеркальце любові»

              Діти стають паралельними рядами близько один до одного. Між цими рядами проходить хтось із діток з Червоним Сердечком. Час від часу діти привітно тиснуть йому руку, щиро говорять лагідні слова підтримки та приязні. У результаті такого «віддзеркалення» з’являється усміхнена дитина ,яка сяє від щастя.

              Стаючи в кінець ряду, вона звільняє місце для іншого учасника.

  1. Робота в групах.                                                      

1.Гра «Авторське крісло».

 Продовжити вірш.

Коли людина добре серце має,

Душа бажанням творити добро палає,

В її очах любов і милосердя світиться

--------------------------------------------------.

 

Людина прийшла у світ добро творити,

Любити ближніх, поважать весь світ.

-------------------------------------------------

-----------------------------------------------.

3.Тренінг «Емоції мого серця».

Моє серце переповнює ------(радість, інтерес, замилування….).Я хочу розділити -----------   з-------------.

(Діти словесно виражають свої емоції і вказують з ким  би хотіли ними поділитися).

  1. Обмін інформацією.

Кольоротерапія «Квітка доброти».

 Утворені слова-найважливіші якості доброти. Пропоную дібрати і записати до кожної якості колір, який найбільше підходить .

ОВБЛЮ(любов)

АКЛАС(ласка)

СТЬВАЧАІЖ(уважність)

БОТА ТУР(турбота)

СТЬНІЧУЙ (чуйність)

ЛОСЕЕРЯДМИ(милосердя)

  1.       Щоденні новини      

Мої розумники і розумниці!

Словом можна вбити і оживити, поранити чи вилікувати, посіяти тривогу і безнадію, розсіяти сумнів та засмутити, викликати усмішку і сльози, породити віру в людину та зародити зневіру, надихнути на працю і скувати сили душі. Уміння правильно користуватися словом –мистецтво.

Гостре словечко колить сердечко.

Від теплого слова і лід розмерзає.

Пам’ятаймо це завжди!

Світ не без добрих людей, без добра-нема життя, вірних друзів, милосердних справ. Старайтесь прожити кожен день чесно і радісно. Доброта-основа людського життя.

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
1165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку