Мета:
‒навчальна:розкрити поняття «доброта серця»;
‒розвивальна:розвивати вміння критичного аналізу характеру людей.
‒виховна:виховувати доброзичливість, чуйність.
Цілі:
Учні знатимуть: вірші про доброту, любов, милосердя.
Учні вмітимуть:характеризувати вчинки людей,виконувати творчі вправи для самоаналізу поведінки.
I.Привітання
Доброго ранку! Доброго дня!
Здоров'я і мудрості бажаю вам я.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаю всім від щирого серця я!
Сьогодні ми розпочинаємо зустрічі-заняття в Школі сердечності, краси та добра. Ми будемо вчитися працювати в групах, вивчати норми і правила гарної поведінки і застосовувати набуті знання(створення позитивного емоційного настрою та налаштування на роботу)
Денний вірш. Ми –діти-квіти,
об'єдналися в одну шкільну сім'ю.
Вчимося за християнськими нормами жити.
Людей поважати, добро творити,
Зло оминати, від бід нашу землю лікувати,
і щире слово вчасно проказати.
II.Гра «Щире дзеркальце любові»
Діти стають паралельними рядами близько один до одного. Між цими рядами проходить хтось із діток з Червоним Сердечком. Час від часу діти привітно тиснуть йому руку, щиро говорять лагідні слова підтримки та приязні. У результаті такого «віддзеркалення» з'являється усміхнена дитина ,яка сяє від щастя.
Стаючи в кінець ряду, вона звільняє місце для іншого учасника.
III.Робота в групах.
1.Гра «Авторське крісло».
Продовжити вірш.
Коли людина добре серце має,
Душа бажанням творити добро палає,
В її очах любов і милосердя світиться
--------------------------------------------------.
Людина прийшла у світ добро творити,
Любити ближніх, поважать весь світ.
-------------------------------------------------
-----------------------------------------------.
3.Тренінг «Емоції мого серця».
Моє серце переповнює ------(радість, інтерес, замилування….).Я хочу розділити ----------- з-------------.
(Діти словесно виражають свої емоції і вказують з ким би хотіли ними поділитися).
IV.Обмін інформацією.
Кольоротерапія «Квітка доброти».
Утворені слова-найважливіші якості доброти. Пропоную дібрати і записати до кожної якості колір, який найбільше підходить .
ОВБЛЮ(любов)
АКЛАС(ласка)
СТЬВАЧАІЖ(уважність)
БОТА ТУР(турбота)
СТЬНІЧУЙ (чуйність)
ЛОСЕЕРЯДМИ(милосердя)
V.Щоденні новини
Мої розумники і розумниці!
Словом можна вбити і оживити, поранити чи вилікувати, посіяти тривогу і безнадію, розсіяти сумнів та засмутити, викликати усмішку і сльози, породити віру в людину та зародити зневіру, надихнути на працю і скувати сили душі. Уміння правильно користуватися словом –мистецтво.
Гостре словечко колить сердечко.
Від теплого слова і лід розмерзає.
Пам'ятаймо це завжди!
Світ не без добрих людей, без добра-нема життя, вірних друзів, милосердних справ. Старайтесь прожити кожен день чесно і радісно. Доброта-основа людського життя.
Ранкова зустріч для учнів 1 класу «Вчись бути людиною»
Тема . Доброта серця
Мета:
Цілі:
Учні знатимуть: вірші про доброту, любов, милосердя.
Учні вмітимуть:характеризувати вчинки людей,виконувати творчі вправи для самоаналізу поведінки.
I.Привітання
Доброго ранку! Доброго дня!
Здоров’я і мудрості бажаю вам я.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаю всім від щирого серця я!
Сьогодні ми розпочинаємо зустрічі-заняття в Школі сердечності, краси та добра. Ми будемо вчитися працювати в групах, вивчати норми і правила гарної поведінки і застосовувати набуті знання(створення позитивного емоційного настрою та налаштування на роботу)
Денний вірш. Ми –діти-квіти,
об’єдналися в одну шкільну сім’ю.
Вчимося за християнськими нормами жити.
Людей поважати, добро творити,
Зло оминати, від бід нашу землю лікувати,
і щире слово вчасно проказати.
Діти стають паралельними рядами близько один до одного. Між цими рядами проходить хтось із діток з Червоним Сердечком. Час від часу діти привітно тиснуть йому руку, щиро говорять лагідні слова підтримки та приязні. У результаті такого «віддзеркалення» з’являється усміхнена дитина ,яка сяє від щастя.
Стаючи в кінець ряду, вона звільняє місце для іншого учасника.
1.Гра «Авторське крісло».
Продовжити вірш.
Коли людина добре серце має,
Душа бажанням творити добро палає,
В її очах любов і милосердя світиться
--------------------------------------------------.
Людина прийшла у світ добро творити,
Любити ближніх, поважать весь світ.
-------------------------------------------------
-----------------------------------------------.
3.Тренінг «Емоції мого серця».
Моє серце переповнює ------(радість, інтерес, замилування….).Я хочу розділити ----------- з-------------.
(Діти словесно виражають свої емоції і вказують з ким би хотіли ними поділитися).
Кольоротерапія «Квітка доброти».
Утворені слова-найважливіші якості доброти. Пропоную дібрати і записати до кожної якості колір, який найбільше підходить .
ОВБЛЮ(любов)
АКЛАС(ласка)
СТЬВАЧАІЖ(уважність)
БОТА ТУР(турбота)
СТЬНІЧУЙ (чуйність)
ЛОСЕЕРЯДМИ(милосердя)
Мої розумники і розумниці!
Словом можна вбити і оживити, поранити чи вилікувати, посіяти тривогу і безнадію, розсіяти сумнів та засмутити, викликати усмішку і сльози, породити віру в людину та зародити зневіру, надихнути на працю і скувати сили душі. Уміння правильно користуватися словом –мистецтво.
Гостре словечко колить сердечко.
Від теплого слова і лід розмерзає.
Пам’ятаймо це завжди!
Світ не без добрих людей, без добра-нема життя, вірних друзів, милосердних справ. Старайтесь прожити кожен день чесно і радісно. Доброта-основа людського життя.