Мета: формувати вміння говорити щиро компліменти,
викликати бажання дізнаватися нову інформацію про птахів, виховувати ціннісне ставлення до природи.
Хід ранкової зустрічі
(Діти сідають на подушечках на килимку.)
І. Організаційна частина
Привітання
- Доброго ранку! —
Ми друзям бажаєм.
- Доброго ранку! –
Всіх друзів вітаєм.
Доброго ранку
тобі і мені.
Щирі слова
нехай линуть рясні.
- Доброго ранку, ___________ (ім'я дитини)!
- Доброго ранку, _______________________!
(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч.)
Вправа «Комплімент»
(Учні говорять компліменти одне одному.)
ІІ. Основна частина
Спостереження за погодою
(Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)
Учитель. Чому грудень має таку назву? (Відповіді учнів.)
- Як називали цей місяць наші пращури?
- Як можна пояснити ці старовинні назви? (Відповіді учнів.)
- Складіть речення про погоду сьогодні.
Новини класу
(Кожна дитина розповідає про ті власні новини, якими їй би хотілося поділитися з друзями.)
Гра «Назви птаха»
(Учні передають квіточку, кожна дитина називає птаха. Гра закінчується, коли діти назвуть всіх птахів, які їм відомі.)
Відгадування загадок
● Довгі ноги, довгий хвіст, по болоті ходить скрізь. (Лелека.)
● Білий, як сніг, надутий, як міх, лопатами ходить, а рогом їсть. (Гуска, качка, лебідь.)
● В'ється молоток, поправляє наш садок. (Дятел.)
● Двічі родиться, один раз вмирає. (Птах.)
● Має гребінь — не може ним чесатися. (Півень.)
● Маленький, сіренький, на соняшник сів, надзьобався добре і далі полетів. (Горобець.)
● Плавала, купалася, сухенька зосталася. (Качка.)
● Уночі гуляє, а вдень спочиває,
Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова.)
● Швидко скрізь цей птах літає, безліч мушок поїдає, за вікном гніздо будує, тільки в нас він не зимує. (Ластівка.)
Учитель. Назвіть, як звуться пташенята цих птахів.
Очікування
(Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему «У пташиному царстві».)
Групові заняття
- Об'єднайтесь, будь ласка, у групи за кольором ваших листочків. (4 групи). Оберіть спікера.
Діти отримують картки, де записано слова. Їм потрібно відновити слова.
Лствк, жрвл, слвй, шпк;
срк, врн, грбц, снц;
пвн, ндк, кчк, гск;
стрс, пнгвн, кв.
(Ластівка, журавель, соловей, шпак; сорока, ворона, горобець, синиця; півень, індик, качка, гуска; страус, пінгвін, ківі.)
Учитель. За якою ознакою згруповані птахи в кожному рядочку?
(Діти визначають спільну ознаку для птахів, назви яких записано у кожному рядку.)
перелітні,
зимуючі,
домашні,
птахи, які не вміють літати.
Вивчення скоромовки
Летів горобчик,
Сів на стовпчик.
Прибіг хлопчик,
Утік горобчик.
Гра «Загадкова скринька»
Учитель. Давайте пригадаємо правила гри.
1 Скриньку не можна відкривати.
2. Її можна трусити.
3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.
Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.
ІІІ. Підсумок зустрічі
Заохочення найактивніших учнів
Ранкова зустріч
Тема: Я та інші
Мета: формувати вміння говорити щиро компліменти,
викликати бажання дізнаватися нову інформацію про птахів, виховувати ціннісне ставлення до природи.
Хід ранкової зустрічі
(Діти сідають на подушечках на килимку.)
І. Організаційна частина
Привітання
- Доброго ранку! —
Ми друзям бажаєм.
- Доброго ранку! –
Всіх друзів вітаєм.
Доброго ранку
тобі і мені.
Щирі слова
нехай линуть рясні.
- Доброго ранку, ___________ (ім’я дитини)!
- Доброго ранку, _______________________!
(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч.)
Вправа «Комплімент»
(Учні говорять компліменти одне одному.)
ІІ. Основна частина
Спостереження за погодою
(Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)
Учитель. Чому грудень має таку назву? (Відповіді учнів.)
- Як називали цей місяць наші пращури?
- Як можна пояснити ці старовинні назви? (Відповіді учнів.)
- Складіть речення про погоду сьогодні.
Новини класу
(Кожна дитина розповідає про ті власні новини, якими їй би хотілося поділитися з друзями.)
Гра «Назви птаха»
(Учні передають квіточку, кожна дитина називає птаха. Гра закінчується, коли діти назвуть всіх птахів, які їм відомі.)
Відгадування загадок
● Довгі ноги, довгий хвіст, по болоті ходить скрізь. (Лелека.)
● Білий, як сніг, надутий, як міх, лопатами ходить, а рогом їсть. (Гуска, качка, лебідь.)
● В'ється молоток, поправляє наш садок. (Дятел.)
● Двічі родиться, один раз вмирає. (Птах.)
● Має гребінь — не може ним чесатися. (Півень.)
● Маленький, сіренький, на соняшник сів, надзьобався добре і далі полетів. (Горобець.)
● Плавала, купалася, сухенька зосталася. (Качка.)
● Уночі гуляє, а вдень спочиває,
Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова.)
● Швидко скрізь цей птах літає, безліч мушок поїдає, за вікном гніздо будує, тільки в нас він не зимує. (Ластівка.)
Учитель. Назвіть, як звуться пташенята цих птахів.
Очікування
(Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему «У пташиному царстві».)
Групові заняття
- Об’єднайтесь, будь ласка, у групи за кольором ваших листочків. (4 групи). Оберіть спікера.
Діти отримують картки, де записано слова. Їм потрібно відновити слова.
Лствк, жрвл, слвй, шпк;
срк, врн, грбц, снц;
пвн, ндк, кчк, гск;
стрс, пнгвн, кв.
(Ластівка, журавель, соловей, шпак; сорока, ворона, горобець, синиця; півень, індик, качка, гуска; страус, пінгвін, ківі.)
Учитель. За якою ознакою згруповані птахи в кожному рядочку?
(Діти визначають спільну ознаку для птахів, назви яких записано у кожному рядку.)
перелітні,
зимуючі,
домашні,
птахи, які не вміють літати.
Вивчення скоромовки
Летів горобчик,
Сів на стовпчик.
Прибіг хлопчик,
Утік горобчик.
Гра «Загадкова скринька»
Учитель. Давайте пригадаємо правила гри.
1 Скриньку не можна відкривати.
2. Її можна трусити.
3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.
Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.
ІІІ. Підсумок зустрічі
Заохочення найактивніших учнів