Ранкове коло "Як зберегти дружбу?"

Про матеріал

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір де цінують дружбу і друзів, сприяти формуванню доброзичливого і толерантного ставлення до людей, сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості у житті, формувати відповідальне ставлення до тварин.

Обладнання: музика, м'які іграшки, чарівна скринька.

Хід ранкової зустрічі

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що час збиратися у коло. Всі збираються у коло.

1.Вправа на привітання.

В цьому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому хто зліва,

Добрий день тому хто справа.

Ми одна сім'я.

Руку дай тому хто зліва,

Руку дай тому хто справа.

Посміхнись тому хто зліва,

Посміхнись тому хто справа.

Ми одна сім'я.

«Добра тварина»

Діти стають у коло та беруться за руки. Вчитель тихим голосом говорить – «Ми одна велика добра тварина. Давайте послухаємо як вона дихає!» Діти прислухаються до свого дихання, дихання сусідів. «А зараз послухаємо разом!» Вдих - всі роблять крок вперед, видих – крок назад. «Так не тільки дихає тварина, так само рівно б'ється її велике добре серце.» Стукіт – крок вперед, стукіт – крок назад і т. і.

2.Тема, мета, завдання дня

- Діти зверніть увагу до нас завітав гість.

- Як ви гадаєте хто це?

- Герой якого мультфільму? Так це Губка Боб.

- Скажіть, а багато друзів у Губки Боба було у мультфільмі? Так вони допомагали йому виплутуватися з різних складних ситуацій.

- Тому сьогодні він прийшов не один, а з друзями.

- Герої яких мультфільмів завітали до нас разом з Губкою Бобом?

- Так це кіт Леопольд і собака з мультфільму 101 далматинець.

Перегляд мультфільму «Пригоди кота Леопольда»

  • -Яка пригода сталося між звірятами?
  • -Чи можна головних героїв назвати справжніми друзями?
  • -У світі немає однакових людей всі ми різні. Часто нерозуміння цього приводять до сварок, конфліктів.
  • -Діти, а чи знаєте ви мирилки?

Вивчення мирилки.

Я мирюся й ти мирись,

Більше не бийся, не сварись.

Не кричи ти і не лайся,

Моїм другом залишайся!

Тема «Розкажи і покажи»

Вправа «Крісло автора» . «Мій домашній улюбленець».

Діти я бачу ви принесли свої улюблені іграшки розкажіть чим вони вам подобаються. Скажіть а є у вас домашні улюбленці? Як ви за ними доглядаєте? Діти вашим домашнім улюбленцям пощастило бо вони мають таких дбайливих господарів. Однак багато тварин - безпритульні, вони голодні, не мають прихисту. Тому якщо ви з батьками вирішите взяти у родину домашнього улюбленця, то найкраще щоб ці тварини були з притулку. Так вони стануть найкращими друзями родини.

Групове заняття.

Виготовлення оригамі «Песик».

3.Теми для щоденника вражень.

Діти які слова промовляв кіт Леопольд? Нехай вони стануть гаслом сьогоднішнього дня. В щоденнику вражень намалюємо, що цікавого було для вас цього дня, герой з якого мультфільму вас вразив і чому, що ми запам'ятали в цей день. Що вас сьогодні засмутило?

Перегляд файлу

РАНКОВЕ КОЛО

Тема. Як зберегти дружбу?

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір де цінують дружбу і друзів, сприяти формуванню доброзичливого і толерантного ставлення до людей, сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості у житті, формувати відповідальне ставлення до тварин.

Обладнання: музика, м’які іграшки, чарівна скринька.

Хід ранкової зустрічі

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що час збиратися у коло. Всі збираються у коло.

  1. Вправа на привітання.

В цьому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому хто зліва,

Добрий день тому хто справа.

Ми одна сім’я.

Руку дай тому хто зліва,

Руку дай тому хто справа.

Посміхнись тому хто зліва,

Посміхнись тому хто справа.

Ми одна сім’я.

«Добра тварина»

Діти стають у коло та беруться за руки. Вчитель тихим голосом говорить – «Ми одна велика добра тварина. Давайте послухаємо як вона дихає!» Діти прислухаються до свого дихання, дихання сусідів. «А зараз послухаємо разом!» Вдих -  всі роблять крок вперед, видих – крок назад. «Так не тільки дихає тварина, так само рівно б’ється її велике добре серце.» Стукіт – крок вперед, стукіт – крок назад і т. і.

 

 

  1. Тема, мета, завдання дня

- Діти зверніть увагу до нас завітав гість.

- Як ви гадаєте хто це?

- Герой якого мультфільму? Так це Губка Боб.

 

- Скажіть, а багато друзів у Губки Боба було у мультфільмі? Так вони допомагали йому виплутуватися з різних складних ситуацій.

- Тому сьогодні він прийшов не один, а з друзями.

- Герої яких мультфільмів завітали до нас разом з Губкою Бобом?

- Так це кіт Леопольд і собака з мультфільму 101 далматинець.

 

Перегляд мультфільму «Пригоди кота Леопольда»

  • Яка пригода сталося між звірятами?
  • Чи можна головних героїв назвати справжніми друзями?
  • У світі немає однакових людей всі ми різні. Часто нерозуміння цього приводять до сварок, конфліктів.
  • Діти, а чи знаєте ви мирилки?

Вивчення мирилки.

Я мирюся й ти мирись,

Більше не бийся, не сварись.

Не кричи ти і не лайся,

Моїм другом залишайся!

Тема «Розкажи і покажи»

Вправа «Крісло автора» . «Мій домашній улюбленець».

Діти я бачу ви принесли свої улюблені іграшки розкажіть чим вони вам подобаються. Скажіть а є у вас домашні улюбленці? Як ви за ними доглядаєте?  Діти вашим домашнім улюбленцям пощастило бо вони мають таких дбайливих господарів. Однак багато тварин -  безпритульні, вони голодні, не мають прихисту. Тому якщо ви з батьками вирішите взяти у родину домашнього улюбленця, то найкраще  щоб ці тварини були з притулку. Так вони стануть найкращими друзями родини.

 

Групове заняття.

Виготовлення оригамі «Песик».

  1. Теми для щоденника вражень.

Діти які слова промовляв кіт Леопольд? Нехай вони стануть гаслом сьогоднішнього дня. В щоденнику вражень намалюємо, що цікавого було для вас цього дня, герой з якого мультфільму вас вразив і чому, що ми запам’ятали в цей день. Що вас сьогодні засмутило?

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку