Брянцева Наталія, Хрестищенський заклад загальної середньої освітиі І-ІІІ ступенів Красноградської районної ради Харківської області
Ранкове коло
1. Вправа на привітання
Зараз ми візьмемося за руки
Веселіше стане всім.
Бо у класі усі друзі.
Сяють усмішками у всіх.
Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: «Добрий день!»
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
«Добрий день!»
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень – дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
2. Тема Особиста гігієна
Мета Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі, виховувати бажання бути охайним
- Привітання один з одним.
Діти по колу передають ведмедика та вітаються.
Всі звертаються один до одного на ім’я, що
допомагає створити атмосферу дружби та причетності.
(Зненацька хтось стукає у двері. Вчитель заносить Ляльку-Бруднулю)
-Подивіться, діти, хто прийшов до нас у гості. Як ви гадаєте, хто це? Яка вона? (Відповіді дітей)
-Діти давайте розповімо ляльці, що треба робити, щоб не бути такою брудною. Чим ми користуємося для того, щоб бути чистими і охайними?
1. Відгадування загадок
-Чищу зубки кожень день
Дуже добре й швидко
Мені в цьому допоможе
Моя зубна...(щітка)
-Мию, мию без жалю,
Мию там, де брудно,
Цю роботу я люблю,
Хоч від неї худну...(мило)
-Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик
Мій м'якенький....(рушник)
-Він по зачісках мастак,
Вас причеше гарно так.
Розчесав моє волосся,
Так давно вже повелося,
Що охайний молодець,
Той, хто має...(гребінець)
-Діти, давайте пограємося з нашою лялькою.
3. Гра “Чарівна торбинка”. Діти дістають по черзі з торбинки мило, гребінець, рушничок,зубну щітку, кажуть що це, яке воно, для чого треба(що цим роблять)
-Діти, давайте розповімо нашій Лялькі-Бруднулі, чим будемо сьогодні займатись у дитячому садку.
4. Щоденні новини
-Яка зараз пора року?
-Який місяць?
-Які ще весняні місяці ви знаєте?
Сьогодні середа – третій день тижня.
-Які ще дні тижня ви знаєте?
-Яка назва вчорашнього дня?
-Як називатиметься завтрашній день?
На вулиці морозно, ясно, вітер слабкий.
-Хто ще бажає поділитися новинами?
Вчитель повідомляє дітям, що їх чекає сьогодні, які заняття, ігри. Діти висловлюють свої очікування на сьогоднішній день. Вчитель схвалює позитивними коментарями кожен вислів.