18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Ранкове коло на тему " Особиста гігієна"

Про матеріал
Ранкове коло проводиться з метою створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмов і звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі, виховувати бажання бути охайним
Перегляд файлу

Брянцева Наталія, Хрестищенський заклад загальної середньої освітиі І-ІІІ ступенів                                 Красноградської районної ради Харківської області

                                                                    

                                                                       Ранкове коло

 1. Вправа на привітання

Зараз ми візьмемося за руки

Веселіше стане всім.

Бо у класі усі друзі.

Сяють усмішками у всіх.

Сонечко встало,

Іде новий день.

Любі малята

Усім: «Добрий день!»

 Пташечка в небі

Співає пісень.

Ніби вітає усіх:

«Добрий день!»

 Дзвоник видзвонює

Дзень! Дзень – дзелень!

Учні, школярики,

Всім: Добрий день!

2. Тема     Особиста гігієна

    Мета Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі, виховувати бажання бути охайним

 

-  Привітання один з одним.

Діти по колу передають ведмедика  та вітаються.

Всі звертаються один до одного на ім’я, що

допомагає створити атмосферу дружби та причетності.

 

 

(Зненацька хтось стукає у двері. Вчитель заносить Ляльку-Бруднулю)

-Подивіться, діти, хто прийшов до нас у гості. Як ви гадаєте, хто це? Яка вона? (Відповіді дітей)

-Діти давайте розповімо ляльці, що треба робити, щоб не бути такою брудною. Чим ми користуємося для того, щоб бути чистими і охайними?

1. Відгадування загадок

   -Чищу зубки кожень день

    Дуже добре й швидко

    Мені в цьому допоможе

    Моя зубна...(щітка)

       

   -Мию, мию без жалю,

    Мию там, де брудно,

    Цю роботу я люблю,

    Хоч від неї худну...(мило)

       

    -Коли миюсь, чи вмиваюсь,

     Потім ним я витираюсь.

     Витирати сухо звик

     Мій м'якенький....(рушник)

       

   -Він по зачісках мастак,

    Вас причеше гарно так.

    Розчесав моє волосся,

    Так давно вже повелося,

    Що охайний молодець,

    Той, хто має...(гребінець)

       

-Діти, давайте пограємося з нашою лялькою.

      3.  Гра “Чарівна торбинка”. Діти дістають по черзі з торбинки  мило, гребінець, рушничок,зубну щітку, кажуть що це, яке воно, для чого треба(що цим роблять)

-Діти, давайте розповімо нашій Лялькі-Бруднулі, чим будемо сьогодні займатись у дитячому садку.

 

4. Щоденні новини

-Яка зараз пора року?

 -Який місяць?

-Які ще весняні місяці ви знаєте?

Сьогодні середа – третій день тижня.

-Які ще дні тижня ви знаєте?

-Яка назва вчорашнього дня?

-Як називатиметься завтрашній день?

На вулиці морозно, ясно, вітер слабкий.

 

-Хто ще бажає поділитися новинами?

 

Вчитель повідомляє дітям, що їх чекає сьогодні, які заняття, ігри. Діти висловлюють свої очікування на сьогоднішній день. Вчитель схвалює позитивними коментарями кожен вислів.

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку