Діти приходять з дому з різним настроєм, різними відчуттями, за вихідні діти могли між собою як зблизитись так і посперечатись. Завдання педагога організувати учнів до навчального процесу, зблизити їх, створити з них єдину спільноту, яка буде налаштована на процес отримання нових знань. Діти мають розпочинати свій робочий день з позитивного налаштування адже протягом дня можуть бути різні ігрові та навчальні ситуації (робота в групах, в парах, рольові та сюжетні ігри і т. п.)
Проводячи на початку дня ранкову зустріч вчитель націлює дітей на конкретну тему, частково перевіряє рівень їх знань з даної теми та разом з учнями вирішує як буде проходити робота протягом дня.
Розробка допоможе вчитедю створити позитивний емоційний настрій, провести привітання у нетрадиційній формі; згуртувати дітей.
Клас проведення: 1 клас.
Тема тижня. Осінь
Ранкова зустріч « Карнавал осінніх квітів»
Мета: ознайомити учнів із розмаїттям навколишнього світу; формувати уявлення про красу осінньої природи; розширити пізнання учнів про рослини; розвивати естетичні смаки, спонукати творити красу власноруч.
І. Привітання.
Учні об’єднуються в пари. Після виконання кожного нового завдання змінюють партнерів. Партнерам пропонується привітатись один з одним.
(Вітання відбувається у супроводі музики)
ІІ. Обмін інформацією
1.Тема дня. «Осінні квіти»
(відповіді учнів)
2.Слухання вірша «Осiннi квiти»
Осiннi квiти
Щедра осінь стоїть на порозі,
До людей вона добра й ласкава.
Квіти вмилися ранком у росах,
І вдягли собі барви яскраві.
Айстри, ніби манісіньки зорі,
Головами своїми кивають,
Листям плескають, наче те море,
І на радість усім розквітають.
Чорнобривці накрили подвір'я,
Мов оранжевий килим-стежина.
Гладіолусів вибух-сузір'я,
І гортензії наче перлини.
А манірні п'янкі хризантеми
Ніби панночки дуже серйозні.
Все навпошепки творять поеми,
Та комах зазивають у гості.
За подвір'ям лани золотіють,
Кукурудза шевелить волоссям,
Поряд соняшник радісно мріє,
І пшениця схиляє колосся.
Далі ока зеленії луки
Польовими квітками палають.
Наче добрі слухняні онуки
Літо в довгую путь проводжають.
автор Августо
3. Гра «Вгадай квітку»
Вчитель описує осінню квітку. Учні повинні здогадатися , яку квітку описує вчитель і назвати її.
( Учні об’єднуються в групи за назвою квітів)
ІІІ. Робота в групах
1. Створення колажу «Розмаїття осінніх квітів»
2. Проблемна ситуація.
Міркування «Добре чи погано, що одцвітають квіти»
ІV. Тема для щоденника вражень